Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
K750M improvizacija http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71744 |
Puslapis 2 iš 18 |
Autorius: | Ledūklis [ 2017 Gru 08 Pen, 9:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija |
Nu žiūrau tu drūtas vyras visom prasmėm Sutvarkyt Emką tai čia jau nemenkas iššūkis. Varžtus cinkavimui seniau taip irgi šveisdavau (labai daug darbo), bet pasakė kad nebūtina, tai dabar tik gerai išplaunu (neturi būt dažų, purvo, tepalų) ir pašveičiu tik stambiausias rūdis. Sako, kad nublizginti labai nėra būtina. Bet gal kiekvienoj įmonėj savi reikalavimai? Visada labai įdomu skaityt tavo aprašymus ir stebėt kaip vyksta darbai |
Autorius: | Raimis [ 2017 Gru 08 Pen, 13:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija |
gkeleris rašė: ...visų "dvigubų skardų" nugręžimu...besiglaudžiančių vietų tepimas smalos-nigrolo mišiniu (nigrolas dėl elastingumo) - suvirinimo krūvon... Smagu skaityt ir stebėt. Pora klausimų: 1. Kap supratau iš citatos viršuj, dvigubas skardas prieš virindamas ištepi ir tada suvirini. Ar netrukdo virinimui? Ar neperdaug ta košė išdega aplink siūlę (tašką)? 2. Prietaisas nuotraukoje kažką palengvina dirbant su amortizatoriais. Ką būtent? |
Autorius: | gkeleris [ 2017 Gru 08 Pen, 13:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija |
Raimis rašė: Smagu skaityt ir stebėt. Pora klausimų: 1. Kap supratau iš citatos viršuj, dvigubas skardas prieš virindamas ištepi ir tada suvirini. Ar netrukdo virinimui? Ar neperdaug ta košė išdega aplink siūlę (tašką)? 2. Prietaisas nuotraukoje kažką palengvina dirbant su amortizatoriais. Ką būtent? 1. Taip, žadu ištepti ir suvirinti. Gal kažkiek ir sunkiau virinsis bet esam su tėvu virinę mašinos slenksčius tai pištepę visur. Iš esmės, galvoju, (tiesiog taip galvoju ) jog kad ir išdegs tarp skardų ji, vistiek tai bus mažesnis sąlyčio tarp skardų plotas negu niekuo netepus... (man vežį varo pažirėjus į "skardą ant skardos" ir rūdžių kalnus arba išpuvusias skyles kaip pateiktose sparnų nuotraukose). Manau tai vistiek kažkiek turėtų pagelbėti. O iš viršaus kas išvarvės nuvalysiu, ir kaip sakiau bus vėl dedamas gruntas ant visų virinimo vietų. 2. Vadinamasis prietaisas tai "atbulinis sjomnikas" (bent jau mes taip vadiname). Amortizatorius įtvirtinamas kur nors kad nejudėtų, o kitame gale šį prietaisą ir tiesiog svarmens daužymo principu (kaip geodezijoje dinaminis zondavimas) keletu smūgių iškalami amortizatoriaus viduriai. Ar palengvina ir pagreitina darbą - stipriai. Manau daug kas kažka tokio naudoja |
Autorius: | virgas [ 2017 Gru 08 Pen, 19:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija |
Ledūklis rašė: Varžtus cinkavimui seniau taip irgi šveisdavau (labai daug darbo), bet pasakė kad nebūtina, tai dabar tik gerai išplaunu (neturi būt dažų, purvo, tepalų) ir pašveičiu tik stambiausias rūdis. Sako, kad nublizginti labai nėra būtina. Bet gal kiekvienoj įmonėj savi reikalavimai? Kaip suprantu, cinku čia dengiama ne galvaniškai, bet karštu. Dėl to lydosi plastmasės ir dėl to prie nevalytų vietų nelimpa cinkas. |
Autorius: | gkeleris [ 2017 Gru 08 Pen, 20:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija |
virgas rašė: Kaip suprantu, cinku čia dengiama ne galvaniškai, bet karštu. Dėl to lydosi plastmasės ir dėl to prie nevalytų vietų nelimpa cinkas. Galvaniškai čia. Elonika berods karštu išvis nedengia. |
Autorius: | virgas [ 2017 Gru 08 Pen, 20:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija |
Reiškias suklydau. |
Autorius: | Stumoklis24 [ 2017 Gru 08 Pen, 22:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija |
Elonika karstu nedengia. Karstu cinku dengia Lentvarije. Jei neklystu, tai karstas cinkas, cia toks, kur stulpai buna plemuoti. |
Autorius: | gkeleris [ 2017 Gru 09 Šeš, 20:33 ] | |||||||
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija | |||||||
Penktadienio vakariniams paskaitaliojimams reikia atnaujinti temą Taigi, aptvarkius visas kitas dažomas dalis, pradėtas tvarkyti lopšio rėmas ir pati gelda. Na, prie rėmo nėra ką ten daug sakyti ar rodyti: papuvęs vietomis, keletas užlaužtų varžtų, palankstymų. Aišku, užlaužtas šakės apsauginio dangtelio važtas, kurio negalima kaitinti (nes nudegs "selenbloko" gumos), bei aliuminio pakojo varžtas (kas be ko). Taip pat pakeistas amortizatoriaus išplaktas "selenblokas". Toliau - lopšio gelda. Stovis - na tikrai ne pats geriausias. Galvojau ieškotis kitos geldos, bet supratau, jog tam nėra prasmės, nes pirkdamas kitą geldą (ar patį lopšį) sumokėsiu daug pinigų, o jis vistiek bus supuvęs "dvigubų skardų" vietose, kad ir mažiau, bet vistiek reikalaus tvarkymo. Taigi nusprendžiau tvarkyti senąjį. Taigi, lopšio dugnas praktiškai iškritęs, bet šiokia tokia geometrija likusi. Tvarkyti pradėta nuo skersinio atraminio vamzdžio, kad jos visai nepaleisti (nes viskas aplinkui iškritę). Pirmiausia nugręžiau viduje esančius iš skardos išlenktus statramsčius (juos vienaip ar kitaip būtų reikėję nugręžti, nes iš lauko jau kiaurai buvo prarūdėję ties juo)... Padaryti nauji, tik ne iš skardos, o tiesiog iš kvadratinio profiliuko (tokius mėgstu labiau nei kažkokias išraitytas plonas skardeles ). Tada dar esant tam apatiniam vamzdžiui keliose vietose privirinti tie profiliukai prie lopšio geldos šonų. Tada pridėtas ir naujas vamzdis (deja tokio neturėjau, tai teko praplėsti mažesnio diametro vamzdį). Ir kaip sakant nuo to pradėjau viską lipdyti Imama, išpjaunama sena (jei bėra ką pjauti ) , ir įvirinama nauja, dar prie to paties ir cinkuota skarda Galinis skersinis griovys paliktas senas, nes jis dar pakankamai geros būklės. Aišku, nupjauta po juo ėjusi juosta, na ir pats šiek tiek vietomis išpajustytas ir palopytas. Taip pat išpjautos visumoje virš jo esančios "trigubos" skardos. Nes jau kiaurai buvo prapuvę. Ten įvirinta viena storesnė skarda (storio dabar nepasakysiu) vietoje trijų skardos sluoksnių, bei viduje įvirintas šioks toks skersinukas (vietoje pašalinto kartu su trim sluoksniais skardos). Taip pat iš sotresnės skardos padaryti chamutų tvirtinimo taškai. Visgi, kaip sakoma, svarbiasia kažką daryti ir viskas pasidarys savaime
|
Autorius: | gkeleris [ 2017 Gru 11 Pir, 18:00 ] | |||||
Pranešimo tema: | Re: K750M 1966 improvizacija | |||||
Prie to paties. Chamutų tvirtinimo vietos įvirintos iš storesnės skardos. Taip apt laikinai "prikleckinti" statransčiai. Taip pat dugnas iš vidaus. Bei viskas kas išsimeta... Nėra į ką žiūrėt. Toliau seks smėliavimas, gruntavimas ir galų užvirinimas. Tiesa, statransčiai prieš smėliavimą bus vėl atpjauti.
|
Puslapis 2 iš 18 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |