Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K750M improvizacija
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71744
Puslapis 1318

Autorius:  gkeleris [ 2018 Rgs 22 Šeš, 22:47 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Tai vat, pratęsiant temą, prieita padirbėti prie greičių dėžės. Jos pradinė būsena ir defektai buvo aptarti anksčiau, taip pat buvau įkėlęs ir jos baisaus vidaus nuotrauką. Taigi, kas padaryta:
1. Pakeisti visi guoliai.
2.Pakeisti visi salnikai.
3. Suvirinta bėgių kojelė (kažkada buvo nulūžusi ties ašimi ir sukleckinta su svarke iš vienos pusės, tai dabar pjoviau viską žemėn ir padaręs karpus "tropniai" suvirinau pusautomačiu iš abiejų pusių. Taip pat "pripielyjau" tą vietą salnikui.)
4. Pašildžius ištiesinta bėgių kojelė (kojelė buvo suraityta ir su kūju betkaip palyginta (ko gero to paties smųgio metu kai ją suraitė tada ir nulaužė, arba tiesinant su "kūvalda").
5. Pašildžius tiesinta užvedimo kojelė.
6. Išvalytas ir išplautas greičių dėžės korpusas.
7. Bėgių junginėjimo ašelė, kuri buvo labai stipriai iškorodavusi pakeista naujai padaryta iš nerūdijančio plieno (dėjau iš nerūdyjančio plieno, nes, kaip mačiau, originali buvo iš kieto metalo ar tai cementuota...).
8. Nutekinta tvirta, iš šeškančio strypo, o ne iš kokio "skysto trūbgalio" užvedimo kojelės atmušimo gumos plokštelė, kur originali buvo perlūžusi išilgai.
9. Nutekinta spidometro įvorė.
10. reikiamos dalys nudažytos, reikiamos nucinkuotos.
11. Išpjauta popierinė tarpinė, surenkant iš abiejų pusių suklijuota gruntu.

Dėžė surinka (kadangi pirmi tokių dėžių rinkimai, tai teko surinkinėti kelis kartus, taip pat kelis kartus daryti ir tarpinę...). Bet dabar užtat jau užsimerkęs surinkčiau :D
Neužvestai bėgiai junginėjasi puikiai, užvedimo kojelė irgi atmeta iki galo.

Vienintelis dalykas kuris man "nelimpa" tai užvedimo kojelės guma. Dėžė MT, ant gumos rašo irgi MT, bet ji labai trumpa pagal kojelę ir nesižiūri. Ar jų būna įvairių ilgių ar kas čia man neatitinka, ar dar kas nors ten dedasi?

Prikabinti failai:
DSC_2462.jpg
DSC_2462.jpg [ 61.65 KiB | Peržiūrėta 2167 kartus(ų) ]
DSC_2463.jpg
DSC_2463.jpg [ 56.07 KiB | Peržiūrėta 2167 kartus(ų) ]
DSC_2469.jpg
DSC_2469.jpg [ 42.23 KiB | Peržiūrėta 2167 kartus(ų) ]

Autorius:  m105 [ 2018 Rgs 23 Sek, 20:42 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Čia guma "novodielas", jos rupūžės tokios ir būna. Normaliai turėtų būt kitap, bet pasirinkimo ir aš neradau, arba mauni gabalą šlangos arba šitą.
Šiandien biskį paburzginau tai padla gadina vaizdą. Jei kas turi normalesnių, stoju in eilį.

Autorius:  gkeleris [ 2018 Rgs 23 Sek, 21:01 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

m105 rašė:
Čia guma "novodielas", jos rupūžės tokios ir būna. Normaliai turėtų būt kitap, bet pasirinkimo ir aš neradau, arba mauni gabalą šlangos arba šitą.
Šiandien biskį paburzginau tai padla gadina vaizdą. Jei kas turi normalesnių, stoju in eilį.


Dėkui, dabar žinau jog viskas čia tvarkoj... Su šlanga tai ko gero dar baisiau bus, teks pasitenkinti šita. Kai nusibos paieškosiu ne novodielo, arba gal išvis nusiėmęs kojelę patrumpinsiu ją... Bus matyt... Ateity... :)

Autorius:  gkeleris [ 2018 Rgs 25 Ant, 20:09 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Na ir paskutiniai prilindimai prie motoro prieš surenkant jį.

Variklis iš sankabos pusės - sutvarkytas ir aptartas. Iš krūtinės pusės - taip pat.
Liko dugno pusė ir cilindrinė.

Taigi, pradedant nuo cilindrinės pusės:

Nuo šio motociklo nuėmiau cilindrus - 2 remonto ir ganėtinai išdilę. Pradžioje galvojau juos vežti gręžti ir dėti gilzes vėl nominalui. Visgi tada, kaip sakant, daiktas būtų vėl naujas ir vėl ateity būtų galima šlifuoti ir šlifuoti kitiems remontams. Ir visgi, šiuolaikinės gilzės turėtų žymiai didesni resursą negu tas "sviestinis" špyžius iš kurio pagaminti šie cilindrai, kuris laiko 10k km ir reikia vėl šlifuot.... O ir naujų nominalių tarybinių stūmoklių su žiedais turėjau. Bet visgi planai liko planais kai meistrai, jau viską suderinus ir sutarus kainas bei išsimatavus cilindrus, negavo tokio ilgio šiuolaikiškų gilzių (pasirodo, gali gauti tik kažkur centimetru trumpesnes)...
Taigi, buvo nupirkti "vizualiai" mažai išdilę kiti cilindrai, dirbę su nominalaus diametro stūmokliais. Bet planas sukišti vėl nominalius stūmoklius su žiedais ir "trinti" toliau nublėso, kai išsimatavus paaiškėjo, jog cilindrams jau reikalingas net nebe pirmas, o antras remontas... Buvo ieškoti antro remonto stūmokliai, bet vietoje sutartų antro remonto buvo gauti turbūt vadinamojo "3" remonto - 79,00 mm lenkiški ALMOT firmos stūmokliai. Ir ko gero čia gavosi pigiausias variantas iš galimų.

ALMOT stūmokliai, 79,00 mm. Protingiau padarytas nei kad originalūs, - su VAZ žiedais, tik su vienu tepaliniu žiedu, o viršutinis žiedas chromuotas. Ko gero ne tik pigiausias bet ir geriausias variantas iš galimų.

Taigi, gavus tokius stūmoklius panaudoti pirmieji cilindrai, nuimti nuo to paties motociklo, kurių išdilimas buvo didesnis ir jie tinkami jau tik "3" remontui.
Cilindrai apdoroti dratiniu šepečiu, rūdžių surišėju ir nudažyti karščiui atspariais dažais. Tik spalva dažų matinė pasitaikė...

Nuvežti cilindrai meistrui kuris pragręžė, prahoningavo. Šiluminis tarpelis, padarytas pagal stūmoklius 0,08. O žiedų tarpelis gavosi pasimatavus 0,4 ir 0,45 kažkur. 0,45 pats tas, o 0,4 šiek tiek mažokas, - bet prisitrins.

Taigi liko vožtuvai. Šiaip, teoriškai, vožtuvus reikėjo pasitikrinti prieš atiduodant pragręžti, nes galėjo būti išdilusios skylės vožtuvo koteliams... Bet patikrinus ir po šlifavimo, viskas pasirodė esą labai gerai. Liko tik pritrynimas. Dar tokios patirties neturėjęs, bet viskam būna pirmas kartas...
Gaila, nepadariau nuotraukų pirmojo pritrinto cilindro vožtuvų, nes jie atrodė kur kas baisiau nei šitie kur pateikiau. Svarbiausia yra vožtuvo "mėsos" iš ko daryt prišlifavimą. Taigi pažaidus po pusvalanduką kiekvienąm cilindrui ir rezultatas puikus. Įpylęs benzino į cilindrus palaikiau apie valandą tai nė lašas nenulašėjo nei pro įsiurbimo nei pro išmetimo vožtuvus. Tik šiek tiek parasojo per tiek laiko prie išmetimo vožtuvo. Taigi galiu daryti išvadą jog vožtuvus prišlifavau puikiai.

Prikabinti failai:
FormatFactoryDSC_2546.jpg
FormatFactoryDSC_2546.jpg [ 75.06 KiB | Peržiūrėta 2102 kartus(ų) ]
FormatFactoryDSC_2554.jpg
FormatFactoryDSC_2554.jpg [ 64.02 KiB | Peržiūrėta 2102 kartus(ų) ]
FormatFactoryDSC_2561.jpg
FormatFactoryDSC_2561.jpg [ 46.95 KiB | Peržiūrėta 2102 kartus(ų) ]
FormatFactoryDSC_2566.jpg
FormatFactoryDSC_2566.jpg [ 58.21 KiB | Peržiūrėta 2102 kartus(ų) ]
FormatFactoryDSC_2567.jpg
FormatFactoryDSC_2567.jpg [ 50.47 KiB | Peržiūrėta 2102 kartus(ų) ]

Autorius:  m105 [ 2018 Rgs 29 Šeš, 18:46 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Nu kai pirmam sykiui tai tikrai liuks.

Autorius:  gkeleris [ 2018 Rgs 29 Šeš, 18:50 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

m105 rašė:
Nu kai pirmam sykiui tai tikrai liuks.

O tai kitam sykiui jau būtų nebe liuks? :D manau jog čia geriau negu reikia

Autorius:  evris [ 2018 Spa 02 Ant, 15:58 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

gkeleris rašė:
m105 rašė:
Čia guma "novodielas", jos rupūžės tokios ir būna. Normaliai turėtų būt kitap, bet pasirinkimo ir aš neradau, arba mauni gabalą šlangos arba šitą.
Šiandien biskį paburzginau tai padla gadina vaizdą. Jei kas turi normalesnių, stoju in eilį.


Dėkui, dabar žinau jog viskas čia tvarkoj... Su šlanga tai ko gero dar baisiau bus, teks pasitenkinti šita. Kai nusibos paieškosiu ne novodielo, arba gal išvis nusiėmęs kojelę patrumpinsiu ją... Bus matyt... Ateity... :)

Kojeles guma tenka daryti is dvieju tokiu gumu. Nupjauni borteli nuo vienos gumos ir priduri kiek reikia nuo kitos. Sudurimo nesimato, nes isiremia galai i metalinius kojeles pastorinimus.

Autorius:  gkeleris [ 2018 Spa 07 Sek, 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Variklio remonto pabaigai:

Remontas iš dugno pusės:

Išardytas tepalo siurbliukas. Jam pritrinta apatinė plokštelė.

Surinkęs siurbluką nusprendžiau išbandyti įsidėjęs į indelį su skystesniu tepalu ir sukdamas su drėle. Aišku šis trumpas bandymas baigėsi tuo, jog nepavyko su greitaeige drėle pasukti lėtai ir pritaškiau pusę kambario tepalu... :D Sekantis bandymas buvo su lėtaeigiu suktuku - sukant lėtai graži čiurkšlė... Reiškias kažkokį tai spaudimą sudaro, manau su klampesniais tepalais pašilus irgi kažkiek bus...

Taigi surinkus galima dėt kamštinę tarpinę ir uždaryt karterį :) Tam kartui su varikliu tiek...

Prikabinti failai:
FormatFactoryDSC_2513.jpg
FormatFactoryDSC_2513.jpg [ 74.83 KiB | Peržiūrėta 1875 kartus(ų) ]
FormatFactoryDSC_2520.jpg
FormatFactoryDSC_2520.jpg [ 74.07 KiB | Peržiūrėta 1875 kartus(ų) ]
FormatFactoryDSC_2569.jpg
FormatFactoryDSC_2569.jpg [ 60.81 KiB | Peržiūrėta 1875 kartus(ų) ]

Autorius:  gkeleris [ 2018 Spa 17 Tre, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Na va, jau pribrendo laikas parodyti dažymo darbų pratęsimą. Taigi, apie nudažymą ir apie dažų pasirinkimą iš RAL paletės jau pasakojau, apie juostelių klijavimą ir vargą nutaikant abu šonus vienodai taip pat. Taigi vat, - juostelių paišymas. Paišiau rankiniu būdu su aukštos kokybės nailoniniais teptukais. (Aišku, voverės uodegos teptukai būtų buvę geriau, bet su šiais irgi labai neblogai gavosi). Aišku, dėl žalios spalvos galit sakyt "va, galėjai juodai dažyt, solidžiau atrodytų" ir t.t. Bet aš dažiau kaip man patinka, juodos spalvos nenorėjau, nes ji per daug nuvalkiota.... (visur tik juodai žmonės dažo, ligtais kitų spalvų nebūtų...), o ir šiaip juoda labai renkanti dulkes. Taigi taip gimė idėja žaliai auksinė. Auksinių dažų taip pat dar turėjau iš ankstesnių dviejų projektų, taip pat tais pačiais buvau dažęs jawai juosteles. Tai vat, taip ir gavosi. Aišku, nuotraukose dar nelakuota. Bet rezultatas man (svarbiausia man) jau dabar patinka :D

Prikabinti failai:
DSC_2449.jpg
DSC_2449.jpg [ 47.59 KiB | Peržiūrėta 1822 kartus(ų) ]
DSC_2450.jpg
DSC_2450.jpg [ 46.5 KiB | Peržiūrėta 1822 kartus(ų) ]
DSC_2453.jpg
DSC_2453.jpg [ 48.73 KiB | Peržiūrėta 1822 kartus(ų) ]
DSC_2454.jpg
DSC_2454.jpg [ 50.81 KiB | Peržiūrėta 1822 kartus(ų) ]
DSC_2456.jpg
DSC_2456.jpg [ 49.47 KiB | Peržiūrėta 1822 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2018 Spa 19 Pen, 22:14 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Dar nelakuota, o nulupai apsauginę juostą? Tai lakuosi ištisai visą detalę? Gerai supratau?

Puslapis 1318 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/