Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
K750M improvizacija http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71744 |
Puslapis 14 iš 18 |
Autorius: | Emil [ 2018 Spa 20 Šeš, 8:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija |
Bet, gi akrilas tai dazai jau sumaisyti su laku ir jie turi savo blizgesi, ar lakuoti akrila jau nebutu technologijos pazeidimu? |
Autorius: | kęstutis [ 2018 Spa 20 Šeš, 12:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija |
gkeleris rašė: Ledūklis rašė: Ar kažkaip sušiauši viską prieš lakuodamas, ar lakuosi ant glenco? Jau esi bandęs taip daryti? Teoriškai reikėtų su labai smulkiu švitru praeiti, bet aš asmeniškai neturiu kantrybės tam, nuvalau su antistatiniu skudurėliu ir tiek... Šiaušiu aš tik gruntą prieš dažant. Bet taip, sutinku, sušiaušti ir dažus šiek tiek prieš laką būtų gerai. Taip dažydavau kitas savo technikas, kad ir mėgėjiškai, nesakau kad gaudavosi viskas idealiai, bet man tikdavo, o ir kas pamato irgi tinka. Taip pat nudažius jawą manęs dar yra klausę, ar čia gamyklinis dažymas ar ne? Būtų per gerai viskas nudažyta ir nupoliruota iškart į akis kristų jog perdažyta viskas Prieš lakuojant pagal technologiją šiaušti reikia dėl glenco ir panaikinamos dažo dulkės - spuogai bei juostelių kantukai. Na nešiaušiant tai gal tik viena tikimybė kad šviežiai buvo dažyta ir lakas įsigers į dažus. Kitu atvėju po 2- 4-6 metų gali pradėti luptis. Tokių atsilupusių automobilių gatvėse matosi daug. Kas dėl lakavimo, tai žinoma kad efektas daug geresnis. Nes dažymas lieka kaip pirminis, dažai moka gertis į gruntus ir išdžiūvus sumažėja blizgesys. Taigi kraunamas ant viršaus lakas gaunamas kaip antrinis dažymas ir puikus blizgesys , plius laką lengviau poliruoti. |
Autorius: | gkeleris [ 2018 Spa 22 Pir, 7:51 ] | |||||
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija | |||||
Pagaliau pradėti surinkinėjimo darbai. Pirmiausia pradėta nuo galinės šakės įkišimo, nes maniau, jog bus sunku kaip ir išimti, bet pasirodė nebuvo taip ir sunku. Aišku, užmiršau įdėt šaibelę į tarpą tarp rėmo ir šakės, tad teko vėl traukti kaištį lauk... Tada sekė variklio su dėže įkėlimas. ( Kaip minėjau pranešime dar prie dėžės rinkimo, dėžę teko rinkti per 3 kartus... Antrą kartą rinkau, nes nežinojau, jog užvedimo kojelės spyruoklė užvedama iš išorės, todėl ieškojau problemos viduje, kodėl neatmeta kojelės... Tuo pačiu dar sutvarkiau atbulinio bėgio rankenėlės laisvumą. O trečiasis kartas buvo šiuo metu, kai bandžiau įdėti variklį į rėmą ir supratau, jog bėgių kojelė turi būti labiau palenkta į priekį, o ne lygiai horizontaliai.... Tad teko variklį vėl išimti, nuimti dėžę, nuimti dangtelį ir perstatyti kojelės šlicus.). Taigi vėl įdėjus į rėmą variklį, laikinai uždėjus pakojus, uždėta centrinė kojelė su spyruokle, amortizatoriai bei reduktorius su kardanu. Kalbant apie amortizatorius, tai naudoti tie, kurie su plastmasiniais gaubtais. Apie vidurių remontą jau kalbėjau, tai dabar keli sakiniai apie išorę: Nežinau, kodėl niekas jų nevertina ir visi deda su chromuotais gaubtais, kas, mano manymu, pagal metus jau nebebuvo originaliai dedama... Taigi, spyruoklės nušveistos, suteptos rūdžių surišėju, vėliau gruntas, vėliau storelesnis juodų alkidinių dažų sluoksnis. O kadangi amortizatoriai mėgsta pūti po gaubtais tai ir spyruoklės ir pats amortizatoriaus korpusas, išteptas moviliu. (Nežinau ar padės, bet riebalas yra riebalas, blogiau nebus...). Nuo gaubtų, kad nepažeisti dar labiau plastiko (jei šveisčiau mechaniniu būdu) naudojant dažų nuėmėją "LARAFEN'ą" nuimti visi per ilgą gyvenimą uždėti dažai. Patys gaubtai buvo stipriai subraižyti, tad vistiek priėmiau sprendimą atnaujinti šveičiant mechaniniu būdu. Gręžimo staklėse, su smulkiu, berods 320 rupumo švitriniu, stipriai nespaudžiant, visai gražiai galima plastiką nušveisti, išlyginti duobeles. Taigi rezultatas gavosi visai neblogas. Netgi geresnis nei tikėjausi. Kalbant apie reduktorių, tai jo rinkimas buvo taip pat anksčiau aprašytas. Tik pridėsiu tai, jog buvo perkniedytos galinės kaladėlės. Kniedyjau paprastomis pritraukiamomis kniedėmis (galit sakyt nelaikys, netokiomis seniau kniedyjo ir pan. (žinau kad jos tokiems reikalams paprastai būtų š.) bet esmė tame, jog, visų pirma, seniau tokiomis nekniedyjo, nes tokių nebuvo, o antra, - tikrai laikys, nes šių kniedžių paskirtis dabar yra tik prispausti feredo prie pačių kaladėlių kad nebūtų tarpelių) ir naudojant epoksidinę dervą - išbandytas ir patikimas būdas. Ir uždėtas reduktorius... Ir tada prasidėjo pats linksmumas... Būna, kai dėl kokio dažų nubrėžimo nusikeiki, bet pasitaiko ir tokių avejų, kai prasikeiki visą dieną... Kaip ir šis. Uždėjus reduktorių ir užmovus ratą (stabdžių kaladėlės naujai užkniedytos per aukštos barabanui ir vos užsimovė ratas) - neina įkišti ašies. Pasirodo, renkant šitokį motociklą reikia atkreipti dėmesį į visas smulkmenas... Tada supratau, kodėl buvo stipriai nuėsti reduktoriaus šlicsai, kodėl rato guoliai buvo visai pabirę, be šratų ir kodėl buvo taip stipriai nuėsta rato ašis, jog ją teko apvirinti ir aptekinus prišlifuoti... Tada nelabai į tai atkreipiau daug dėmesio ir viską sutvarkęs maniau jog problemos baigėsi. O viso to priežastis buvo kadaise nulūžusi galinė šakė ir betkaip kolūkyje suvirinta su svarke atgal. Tvarkydamas šakę virinimą mačiau, padailinau ir tiek... Taigi, kad padaryti mažiausiai pažeidimų dažams ir kad būtų greičiau, taip pat kad sužinoti suvirinimo kokybę priėmiau sprendimą iškalti amortizatoriaus įvorę, pjauti šakę per virinimą žemėn ir suvirinti kokybiškai, reikiamu kampu iš naujo. Taip ir padariau. Viską nupjoviau (virinimas pasirodė irgi nelabai gerai atliktas), išpjoviau didelius karpus, įsidėjės reduktorių, ratą su ašimi susikabinau ir nuėmęs viską, pervirinau stipriai iš visų pusių. Dažai nudegė minimaliai, uždažius nėra jokio matomo skirtumo. Taigi, visai maloni surinkimo pradžia.... Tikiuosi vėliau bus geriau...
|
Autorius: | gkeleris [ 2018 Spa 24 Tre, 12:32 ] | |||||
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija | |||||
Tęsiant surinkimą tai: Sutepus geru granatų tepalu surinktas tiltelis. Nustebau jog pirmą sykį radau sudėtus visus šratus ir nei vieno netrūko. Kiek tekę ardyti tai pastoviai likdavo tarpas, į kurį be vargo įkišdavau papildomai vieną šratą... Toliau įsidėjus galinį ratą ir pasistačius motociklą ant kėdutės įkišta, jau seniau minėta, priekinė šakė ir užpilta reikiamu kiekiu tepalo. Užsuktos naujai chromuotos vežlės. Taip pat per keletą sykių aptekinta priekinė ašis, kad giliau įsikištų ir nebūtų stabdžių lėkštės klibėjimo ir laikinai įdėtas priekinis ratas. Taip pogi su pagalba aptrauktos sėdynės.
|
Autorius: | gkeleris [ 2018 Spa 26 Pen, 18:37 ] | |||||
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija | |||||
Atnaujinimas. Kas sekė temą nuo pradžių, gal būt pastebėjo, jog buvo chromuojami du komplektai oro paėmimo vamzdelių. Priežastis buvo tokia, jog manieji vamzdeliai buvo baisiai iškorėję iš vidaus, ko pasekoje paruošinėjant chromui buvo pratrinti keliose vietose kiaurai. Aišku, vamzdeliai kad ir su skylėmis bet buvo nuchromuoti. Virinti jų taipogi nebebūtų išėję dėl išplonėjimo. Dėl to buvo nupirktas dar vienas nesupuvusių vamzdelių komplektas kuris taip pat buvo nuchromuotas. Aišku gavosi idealiai tiek iš išorės tiek vidumi Bet turint abu komplektus kirbėjo mintis, kaip panaudoti ir tuos "brokuotus", visig skylės mažos, jų nedaug, o ir visos tik ant vieno vamzdelio apačioje, kur, jei nežiūrint iš apačios nesimato... Taigi vienintelis variantas kurį sugalvojau užtaisyti skylėms daugiau nesugadinant vamzdelio buvo epoksidinė derva. Apsivyniojęs permatoma lipnia jusota vamzdelius su pirštu ištepiau epoksidine derva sumaišyta su aliuminio pudra dėl spalvos. Tai toks ir tvarkymas... Gal ateityje kada užsidėsiu ir tą kitą komplektą... Bet dabar puikiai tinka ir šis. Jei kas sugalvojate kaip būtų buvę įmanoma sutaisyti gudriau ir pigiau nesugadinant dar labiau pasidalinkit išmintimi
|
Autorius: | gkeleris [ 2018 Spa 29 Pir, 0:10 ] | |||||
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija | |||||
Surinkimo darbai nestovi vietoje: Uždėti naujai chromuoti vairo laikikliai kartu su vairu, uždėti karbiuratoriai, uždėta gazo rankena, laikinai pajungti gazo trosai. Taip pat uždėtas generatorius, surinkti oro paėmimo vamzdeliai, uždėtas oro filtras su sutepaluotu kušiu, pripilta reikiamas kiekis tepalo. Taip pat prisukta babina. Taip apt uždėtas lempos korpusas, nuteptas moviliu ir uždėtas galinis sparnas su sėdynių laikikliais, prisuktos naujos sėdynių gumos. Atrodo smulkmenos, bet kol viską priderini laikas susivalgo greitai....
|
Autorius: | virginijus007 [ 2018 Spa 31 Tre, 13:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija |
Puikiai vyksta darbai! O tokias mažas skylutes galėjai bandyti užlituoti, arba užvariuoti, būtu galėję ir nuchromuoti tada ir jokių skylučių nebūtų buvę. |
Autorius: | gkeleris [ 2018 Spa 31 Tre, 13:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija |
virginijus007 rašė: Puikiai vyksta darbai! O tokias mažas skylutes galėjai bandyti užlituoti, arba užvariuoti, būtu galėję ir nuchromuoti tada ir jokių skylučių nebūtų buvę. Na tokių daiktų litavime dar nesu labai įgudęs, tad nenorėjau kažko burt... Dar paskui nukris tie mano litavimai ir kokių bėdų prisidarysiu... Su epo tai kadangi ištepiau ne tik ant tų skylučių o praktiškai visą tai nemanau jog gali kas atkibti. O ir toliau neturėtų koroduot tenais. O ir šiaip su visokiais variavimais vėl viskas nudegs, vėl chromuot, vėl pinigus mokėt, o vamzdeliai jau išplonėję... Visgi, kaip sakiau jog jau buvau paruošęs kitus dėt, tai pabandžiau atgaivint tuos pačius - pavyko, uždėjau. Jei kada nebepatiks pasikeisiu |
Autorius: | gkeleris [ 2018 Spa 31 Tre, 14:10 ] | |||||||
Pranešimo tema: | Re: K750M improvizacija | |||||||
Pratęsiant: Pajungta trumpų-ilgų šviesų varlytė. Kaip sakant neatsakingoje vietoje pasipraktikavau trosų litavime Taip pat pajungtas degimo ankstinimo trosas. Eilinį kart nusiviliu novadielais gaminiais. Troso šarvas, negana to kad šviesios spalvos tai dar ir surinktas iš atskirai metalinės dalies ir atskirai šviesaus kembriko, kuris didesnio diametro... Ir kurį ar reikėjo dedant trumpinti... O ir šiaip pats trosas kažkoks "guminis" Savo vietą atrado naujai chromuoti rankenėlių laikikliai su poliruotomis pačiomis rankenėlėmis, minkštos vairo gumos. Taip pat krovimo rėlė, galiniai stabžiai, nauja stabdžių varlytė, pypčius, senasis spidometras. Nenorėjau atsukinėti spidometro, man taip gražiau... Taip pat pradėti vedžioti nauji laidai. Toliau ant motociklo vietą atrado nauja galinė lempa (aišku, guminis padukas kai gausiu bus pakeistas nes tarpai tarp gumos ir sparno man nepatinka...). Taip pat nauja spynelė su apdaila, pati priekinė lempa, naujas demferis, galinė sėdynė su nauja isikibimo rankena. Pats didžiausias malonumask ai viskas stojasi į savo vietas
|
Puslapis 14 iš 18 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |