Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K750M improvizacija
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71744
Puslapis 1818

Autorius:  virginijus007 [ 2018 Lap 10 Šeš, 14:25 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. :puiku: Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt? :mirkt:

Autorius:  gkeleris [ 2018 Lap 10 Šeš, 15:02 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

virginijus007 rašė:
Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. :puiku: Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt? :mirkt:


Dėkui, o iki vasaros dar toli, bus matyt :) Tik kažin ar man ir jums patiktų vilktis ant 50km/h darant abkatke :?

Autorius:  virginijus007 [ 2018 Lap 10 Šeš, 20:45 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

gkeleris rašė:
virginijus007 rašė:
Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. :puiku: Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt? :mirkt:


Dėkui, o iki vasaros dar toli, bus matyt :) Tik kažin ar man ir jums patiktų vilktis ant 50km/h darant abkatke :?


Tai nori pasakyt iki vasaros nepadarysi abkatkės? :D planuojamas greitis 70km/h gal mažesnis, nes labai įvairių technikų žada būt, kur su dideliais greičiais nedraugauja.

Autorius:  gkeleris [ 2018 Lap 10 Šeš, 20:48 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

virginijus007 rašė:
gkeleris rašė:
virginijus007 rašė:
Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. :puiku: Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt? :mirkt:


Dėkui, o iki vasaros dar toli, bus matyt :) Tik kažin ar man ir jums patiktų vilktis ant 50km/h darant abkatke :?


Tai nori pasakyt iki vasaros nepadarysi abkatkės? :D planuojamas greitis 70km/h gal mažesnis, nes labai įvairių technikų žada būt, kur su dideliais greičiais nedraugauja.


Noriu pasakyti jog tikrai taip :? Taigi nėra laiko tam išvis.

Autorius:  aivaras. [ 2018 Lap 11 Sek, 0:31 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

As asmeniskai greitinta reduktoriu deciau tik dneprui arba uralui jei vazineti su lopsiu. Turiu Dnepr 10 36 ir k750, tai važiuojant su Dnepr labiau jaučiasi apsuku perteklius. O k750 uzdejus greitinta reduktoriu gali kartais labai trukti galios, ypac vaziuojant su keleiviu.

Autorius:  Zhynys [ 2018 Lap 11 Sek, 1:01 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autorius:  gkeleris [ 2018 Lap 11 Sek, 10:59 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Zhynys rašė:
Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.



Aš kaip tik kažkaip maniau jog apkatkę daryt sveikiau su greitesne pora, visgi normaliai važiuojant apsukos mažesnės... Nes šiaip norint perdaug negazuot man per lėtai jis juda :?

Autorius:  Kalvis [ 2018 Lap 11 Sek, 14:50 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

gkeleris rašė:
Zhynys rašė:
Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.



Aš kaip tik kažkaip maniau jog apkatkę daryt sveikiau su greitesne pora, visgi normaliai važiuojant apsukos mažesnės... Nes šiaip norint perdaug negazuot man per lėtai jis juda :?


Apsoliučiai neteisinga nuomonė apie apkatkę (reikėtu sakyti "įvažinėjimą'). Sukti variklį galima ir reikia. Negalima duoti didelės apkrovos t.y. vežti 6 maišus bulvių, į kalną bandyti įvažiuoti 4 pavara ir tt. Devinta pora kaip tik ir duoda didesnę apkrovą varikliui, tuo pačiu mažėja arba lieka tos pačios apsukos. O kaip žinome, nuo apsukų tiesiogiai priklauso tepalo siurblio našumas. Ir ka gi mes rezultate gauname? Apkrova padidėjo (9 pora), tepimas sumažėjo - sausa trintis, perkaitimas, "klynas", dar vienas kapitalinis remontas.
Šį rudenį įsidėjau šviežiai surinktą variklį. Cilindrai truputį važiuoti, likęs gamyklinis chonas, stumokliai nauji. Tarpas gavosi 0,08-0,09. Kuro mišinys truputį riebesnis - žvakės tamsiai rudos, tepalas 10-40 pusiausintetika. Nuo pirmo užsėdimo suku 70 , nuo kalniuko pavėjui 80. Pavažiuoju 10-15 km, atauštu ir varau toliau. Puiki apkatkė, taip jau nuvažiavau 300km
Jeigu tarpas tarp stumoklio ir cilindro teisingas, mišinys neliesas - drąsiai varyk. Pradžiai adatas sukelk aukščiau vidurio, pravažiuok 10 km, užgesink važiuodamas, neduodamas dirbti ant laisvų apsukų, išsuk žvakes. Jeigu labai juodos, adatą paleisk truputį žemiau ir vėl važiuok kol pasieksi tamsiai rudą "nagarą". Kai jau pravažiuosi 1-1,5 tkm, pasiliesinsi iki "kakavinės" spalvos.

Autorius:  virginijus007 [ 2018 Lap 11 Sek, 22:22 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M improvizacija

Kalvis rašė:
gkeleris rašė:
Zhynys rašė:
Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.



Aš kaip tik kažkaip maniau jog apkatkę daryt sveikiau su greitesne pora, visgi normaliai važiuojant apsukos mažesnės... Nes šiaip norint perdaug negazuot man per lėtai jis juda :?


Apsoliučiai neteisinga nuomonė apie apkatkę (reikėtu sakyti "įvažinėjimą'). Sukti variklį galima ir reikia. Negalima duoti didelės apkrovos t.y. vežti 6 maišus bulvių, į kalną bandyti įvažiuoti 4 pavara ir tt. Devinta pora kaip tik ir duoda didesnę apkrovą varikliui, tuo pačiu mažėja arba lieka tos pačios apsukos. O kaip žinome, nuo apsukų tiesiogiai priklauso tepalo siurblio našumas. Ir ka gi mes rezultate gauname? Apkrova padidėjo (9 pora), tepimas sumažėjo - sausa trintis, perkaitimas, "klynas", dar vienas kapitalinis remontas.
Šį rudenį įsidėjau šviežiai surinktą variklį. Cilindrai truputį važiuoti, likęs gamyklinis chonas, stumokliai nauji. Tarpas gavosi 0,08-0,09. Kuro mišinys truputį riebesnis - žvakės tamsiai rudos, tepalas 10-40 pusiausintetika. Nuo pirmo užsėdimo suku 70 , nuo kalniuko pavėjui 80. Pavažiuoju 10-15 km, atauštu ir varau toliau. Puiki apkatkė, taip jau nuvažiavau 300km
Jeigu tarpas tarp stumoklio ir cilindro teisingas, mišinys neliesas - drąsiai varyk. Pradžiai adatas sukelk aukščiau vidurio, pravažiuok 10 km, užgesink važiuodamas, neduodamas dirbti ant laisvų apsukų, išsuk žvakes. Jeigu labai juodos, adatą paleisk truputį žemiau ir vėl važiuok kol pasieksi tamsiai rudą "nagarą". Kai jau pravažiuosi 1-1,5 tkm, pasiliesinsi iki "kakavinės" spalvos.


Va čia tikrai geras variklio "įdirbimo" / "įvažinėjimo apibūdinimas, aš irgi taip panašiai darau. Ir važiuoja puikiausiai. Svarbiausia, kad varikliui kuo mažesnė apkrova būtų, kuo geresnis tepimas ir kuo geresnis aušinimas. Viską reikia daryt su protu. Jei gali įginti 80km/h per valandą duodamas varikliui labai mažą apkrovą, tai bus tik dar geriau nes ir tepimas ir aušinimas bus didesni. Svarbiausia įvažinėjimo metu, neperkaitinti ir neperkrauti variklio, tą reikia turėt omeny važinėjant, nes kitaip garantuotai "užvels"...

Puslapis 1818 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/