Re: K750M improvizacija
Parašytas: 10 Lap 2018, 13:25
Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt?
Senovinių transporto priemonių gerbėjai
http://www.oldtimers.lt:80/
virginijus007 rašė:Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt?
gkeleris rašė:virginijus007 rašė:Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt?
Dėkui, o iki vasaros dar toli, bus matyt Tik kažin ar man ir jums patiktų vilktis ant 50km/h darant abkatke
virginijus007 rašė:gkeleris rašė:virginijus007 rašė:Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt?
Dėkui, o iki vasaros dar toli, bus matyt Tik kažin ar man ir jums patiktų vilktis ant 50km/h darant abkatke
Tai nori pasakyt iki vasaros nepadarysi abkatkės? planuojamas greitis 70km/h gal mažesnis, nes labai įvairių technikų žada būt, kur su dideliais greičiais nedraugauja.
Zhynys rašė:Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.
gkeleris rašė:Zhynys rašė:Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.
Aš kaip tik kažkaip maniau jog apkatkę daryt sveikiau su greitesne pora, visgi normaliai važiuojant apsukos mažesnės... Nes šiaip norint perdaug negazuot man per lėtai jis juda
Kalvis rašė:gkeleris rašė:Zhynys rašė:Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.
Aš kaip tik kažkaip maniau jog apkatkę daryt sveikiau su greitesne pora, visgi normaliai važiuojant apsukos mažesnės... Nes šiaip norint perdaug negazuot man per lėtai jis juda
Apsoliučiai neteisinga nuomonė apie apkatkę (reikėtu sakyti "įvažinėjimą'). Sukti variklį galima ir reikia. Negalima duoti didelės apkrovos t.y. vežti 6 maišus bulvių, į kalną bandyti įvažiuoti 4 pavara ir tt. Devinta pora kaip tik ir duoda didesnę apkrovą varikliui, tuo pačiu mažėja arba lieka tos pačios apsukos. O kaip žinome, nuo apsukų tiesiogiai priklauso tepalo siurblio našumas. Ir ka gi mes rezultate gauname? Apkrova padidėjo (9 pora), tepimas sumažėjo - sausa trintis, perkaitimas, "klynas", dar vienas kapitalinis remontas.
Šį rudenį įsidėjau šviežiai surinktą variklį. Cilindrai truputį važiuoti, likęs gamyklinis chonas, stumokliai nauji. Tarpas gavosi 0,08-0,09. Kuro mišinys truputį riebesnis - žvakės tamsiai rudos, tepalas 10-40 pusiausintetika. Nuo pirmo užsėdimo suku 70 , nuo kalniuko pavėjui 80. Pavažiuoju 10-15 km, atauštu ir varau toliau. Puiki apkatkė, taip jau nuvažiavau 300km
Jeigu tarpas tarp stumoklio ir cilindro teisingas, mišinys neliesas - drąsiai varyk. Pradžiai adatas sukelk aukščiau vidurio, pravažiuok 10 km, užgesink važiuodamas, neduodamas dirbti ant laisvų apsukų, išsuk žvakes. Jeigu labai juodos, adatą paleisk truputį žemiau ir vėl važiuok kol pasieksi tamsiai rudą "nagarą". Kai jau pravažiuosi 1-1,5 tkm, pasiliesinsi iki "kakavinės" spalvos.