Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K750M improvizacija
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71744
Puslapis 518

Autorius:  evris [ 2017 Gru 24 Sek, 10:39 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

gkeleris rašė:
Kadangi prieš metus, beveik tuo pačiu metu savo facebook paskyroje talpinau nuotraukas iš savo Jawos restauravimo projekto, kuriose kaip tik buvo poliruojamos stebulės, tai ir dabar sugalvojau pasidalinti šiuo "malonumu" :D


Taigi, kaip buvo rašyta anksčiau, ratai buvo išardyti, paruoštos ir nucinkuotos reikiamos dalys. Vienas ratas buvęs su storesniais stipinais išmestas lauk. Taigi į jo vietą parsinešiau kadaisę išardyto rato stebulę su puikiais šlicais (visa laimė jog mažas būdamas jos kai išardžiau neišmečiau kaip supuvusio lanko... ).

Taigi, išardyti stebulių viduriai, stebulės nušveistos mechaniniu būdu (plastmasiniai bei dratiniai šepečiai, vėliau smulkus švitrinis popierius randams išlyginti) , vėliau pasta GOJA ir veilokas. Rezultatas gavosi neblogas, esu patenkintas (nors iki pilnos laimės pritrūko kantrybės...). Bet kam rodžiau tiems labiau rezultatas patiko nei man pačiam :D
Vėliau susukti naujai nucinkuoti tepimo taškai, sudėti nauji guoliai, salnikai, naujai cinkuotos vežlės.

Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) :D Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta... :D
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką. :)

Taigi stebulytės gavosi tokios, galite įvertinti. Beje, visus forumiečius su artėjančiomis šventėmis :)

Apakinsi eismo dalyvius su tokiom stebulem. Anksciau nikeliuodavom Jawa bakus ir sparnu, bet policininkai uzdraude, tipo atspindziai...
Sveikinimai uz kantrybe, svarbu stipinu skyles neistampytos.

Autorius:  Kalvis [ 2017 Gru 25 Pir, 1:17 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

gkeleris rašė:

Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) :D Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta... :D
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką. :)


Savaitgalis ne prie ko. Tepimo taškas stebulėje - atgyvena. Iš pradžių liejinyje nebegręžė skylės, o vėliau ir to įgilinimo nebeliko.
Negalima ratų guolių špricuoti. Stebulėje susikaupia kokie 200g tepalo, jis ten gauna dulkių, drėgmės ir t.t. Špricuojant, naujas tepalas tik pastumia senajį į guolį. Gaunasi, kad kaskart tepame senu, užterštu tepalu. Kitas dalykas, kad tepalo perteklius trukdo guolio riedėjimui. Atidarykite firminius, dengtus guolius ir pažiūrėkite kiek ten tėra tepalo, ir tai ne iš gamintojų skūpumo, o parasčiausiai tiek užtenka visam guolio tarnavimo laikui.
O kad negalvotum, kad tik tau pakliuvo "brokuota" stebulė, aš iš gretimos, kolegos manciusm temos pasiskolinau nuotrauką

Prikabinti failai:
IMG_2793.jpg
IMG_2793.jpg [ 82.31 KiB | Peržiūrėta 2253 kartus(ų) ]

Autorius:  sumskas2 [ 2017 Gru 26 Ant, 11:30 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) :D Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta... :D
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką. :)


Ar tai rusas juos gamyno? :)

Autorius:  kęstutis [ 2017 Gru 26 Ant, 16:45 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

sumskas2 rašė:
Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) :D Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta... :D
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką. :)


Ar tai rusas juos gamyno? :)

O kas gali paneigti, kad gamykloje prie staklių negalėjo dirbti rusas :) ?
Kas dėl tepimo taškų ratų stebulėse, kaip Kalvis minėjo, taip tai atgyvena ir manau niekas su špricu nebelaksto apie ratus. Bet jei šiam modeliui priklauso, tai manau puiku kad jį pastatėte. Be to kaip atrodytų vienas ratas su tepimo tašku, kitas be jo :roll: .

Autorius:  gkeleris [ 2017 Gru 27 Tre, 0:25 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

Kad vėliau tepimo taškų išvis nebedėjo tai žinojau, bet kad paliktų pusiau padarę to nesitikėjau :roll: Aš įdėjau nes man nepatinka "nedadelkos" (gali jo išvis nebūt kaip viename rate, bet ne darytas ir nedadarytas...) o ar špricuosiu tai tikrai abejoju, ne tik dėl kolegų Kalvio ir Kęstučio paprotinimų, bet ir dėl to jog gaila tiek daug gero tepalo privaryt į vidų :D Patepiau "nuo dūšios" guolius granatų tepalu surinkimo metu ir manau jog kiek jie riedės turėtų užtekt :)


O toliau prieššventiniu laikotarpiu perrinkti 3 generatoriai. Jiems pakeisti guoliai ir salnikai, bei uždėtos kelios nucinkuotos smulkmenėlės.

Prikabinti failai:
FormatFactoryDSC_1601.jpg
FormatFactoryDSC_1601.jpg [ 67.5 KiB | Peržiūrėta 1881 kartus(ų) ]
FormatFactoryDSC_1610.jpg
FormatFactoryDSC_1610.jpg [ 39.52 KiB | Peržiūrėta 1881 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2017 Gru 29 Pen, 15:25 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

Kalvis rašė:
...Negalima ratų guolių špricuoti. Stebulėje susikaupia kokie 200g tepalo, jis ten gauna dulkių, drėgmės ir t.t. Špricuojant, naujas tepalas tik pastumia senajį į guolį. Gaunasi, kad kaskart tepame senu, užterštu tepalu...

Atsiprašau, kad vėl kiek nutolsim nuo konkretaus projekto, tačiau norėčiau pasiaiškinti šį momentą (žr. citatą). Aš nelabai suprantu, kaip gali užsiteršti tepalas, esantis stebulės viduje. Per kur gali pakliūti nešvarumai?

Autorius:  augism [ 2017 Gru 29 Pen, 18:11 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

Nežinau šios stebulės konstrukcijos, bet savo parpalų, dviračių stebulių irgi smarkiai netepu. Dulkės patenka per stebulės šonus, o patenka, nes kelias visada dulkinas, dulkės limpa prie tepaluotu daliu, guolių, ir gana greitai dviračio galines stebules guolis išbilda iki šratukų išbirimo. Paskutinį kartą dėl per vėlo apsižiūrėjimo guolio pakeisti nepakako. Suardytas separatorius suėdė ir ašį, tikrai tvirto plieno, ir visus stebulės vidurius. O pas kolegą mačiau tokio gedimo rezultatą, iš vidaus suėsta stebulę. Praktiškai, sveikas tik ratlankis ir stipinai.

Autorius:  Raimis [ 2017 Gru 29 Pen, 21:11 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

Parpalams gal ir taip. Betgi šiuo atveju iš šonų yra guoliai ir riebokšliai. Daugiau jokiu skylių, jei neskaičiuotume paties taško. Sakykime, per riebokšlius į guolius pateko nešvarumai. Tokiu atveju tepimas iš centro kaip tik paduotų į guolius švaresnį tepalą. Ar jis irgi užterštas? Kaip, iš kur?

Autorius:  Kalvis [ 2017 Gru 29 Pen, 22:54 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

Raimi, negi neteko išardyti stebulę ir rasti ten pajuodusį, apdžiuvusį solidolą? Guolių dėvėjimosi produktai, riebokšlis iš lauko, viduje tik figurinė šaiba, o ten dar ir stabdžių kaladėlių dulkės, temperatūriniai svyravimai dėl intensyvaus stabdymo, upių brastų forsavimas negerina tepalo savybių.
Šiaip manualai rekomenduoja kas 8...10 tkm stebules išardyti, guolius išplauti ir sutepti.

Autorius:  Raimis [ 2017 Gru 30 Šeš, 9:50 ]
Pranešimo tema:  Re: K750M 1966 improvizacija

Kai kurie argumentai įtikinami. Kai (jei) prieisiu prie savo K-750 tvarkymo, tada ir spręsiu, kaip pasielgt. :)
O dabar gal jau grįžkim prie vienos iš įdomesnių temų, gal autorius jau turi ką nors naujo parodyt. :labas:

Puslapis 518 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/