Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Volga 24, 1972m.
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=74905
Puslapis 621

Autorius:  SAABakas [ 2019 Rgs 18 Tre, 23:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

Edgaras.v rašė:
SAABakas rašė:
Dabar nerandu to straipsnio kur skaiciau, tai is atminties pasakysiu.
Seniau zmones del supratimo trukumo galvojo, kad daugiau tepalo = geresnis tepimas, todel tas griovelis ten ir yra.
Virsutiniame indekle viskas gerai su juo, nes ten zema apkrova, bet apatiniame indekle visai kitas reikalas.
Tas griovelis netiek sumazina darbinio pavirsiaus plota, kiek jis sugadina tepalo sluoksnio spaudima, cia jau visoki fizikiniai desniai ateina.
Pvz: kai vaziuoji masina ant slapio kelio gaunasi vandens pleistas, padangos protektorius gaunasi kaip indeklo griovelis, velenui su tepalu buna panasiai, to griovelio ten nereik, nes velenas pats ta tepala po savim tempia.
Del to ir ieskau kitokiu variantu indeklam, originaliai neapsimoka daryti, nes variklis bus pasmerktas sudiliti anksciau laiko.
Kolkas kiek radau tai Jeep, Buick ir Oldsmobile indeklai butu panasiai kaip antro remonto Volgos indeklai, pagal dydi.

Bet sitas variklis man patinka, kadangi jis yra tokios prastos bukles as turiu pilna laisve daryt ka tik noriu.


Tas griovelis yra alyvos kanalas, skirtas tiekti alyvai į švaistiklinius kakliukus, todėl yra būtinas. O jau kokio ilgio, tai krūvos parametrų klausimas.

Šnekant apie variklio resursą, tai jūs manot, kad pakeitus pagrindinius indėklus, tokio (ne šio) variklio resursas padidės kiek? iki 400 000 km? Šiaip ne tik alkūninis velenas ir jo guoliai dėvisi. Dėvisi visi trinties paviršiai. Be to yra daug konstrukcijos, technologijos, surinkimo ir kt. ypatumų, kodėl rusiškų variklių rida iki kap. remonto yra maža.


Man atrodo mes cia vienas kito nesuprantam, bet nesvarbu.
Indeklai be griovelio atlaiko iki 3x didesne apkrova pries metalam susilieciant.
Todel jei Volgos velenas taip dyla ir taip daznai reik indeklus keist tada gal ta apkrova yra per didele.
nežinau, bet jei desiu kitus indeklus suzinosiu.
As sita varikli darau pagal modernaus variklio pavyzdi, jei ka.

Autorius:  mokinuks [ 2019 Rgs 26 Ket, 10:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

Edgaras.v rašė:
SAABakas rašė:
Dabar nerandu to straipsnio kur skaiciau, tai is atminties pasakysiu.
Seniau zmones del supratimo trukumo galvojo, kad daugiau tepalo = geresnis tepimas, todel tas griovelis ten ir yra.
Virsutiniame indekle viskas gerai su juo, nes ten zema apkrova, bet apatiniame indekle visai kitas reikalas.
Tas griovelis netiek sumazina darbinio pavirsiaus plota, kiek jis sugadina tepalo sluoksnio spaudima, cia jau visoki fizikiniai desniai ateina.
Pvz: kai vaziuoji masina ant slapio kelio gaunasi vandens pleistas, padangos protektorius gaunasi kaip indeklo griovelis, velenui su tepalu buna panasiai, to griovelio ten nereik, nes velenas pats ta tepala po savim tempia.
Del to ir ieskau kitokiu variantu indeklam, originaliai neapsimoka daryti, nes variklis bus pasmerktas sudiliti anksciau laiko.
Kolkas kiek radau tai Jeep, Buick ir Oldsmobile indeklai butu panasiai kaip antro remonto Volgos indeklai, pagal dydi.

Bet sitas variklis man patinka, kadangi jis yra tokios prastos bukles as turiu pilna laisve daryt ka tik noriu.


Tas griovelis yra alyvos kanalas, skirtas tiekti alyvai į švaistiklinius kakliukus, todėl yra būtinas. O jau kokio ilgio, tai krūvos parametrų klausimas.

Šnekant apie variklio resursą, tai jūs manot, kad pakeitus pagrindinius indėklus, tokio (ne šio) variklio resursas padidės kiek? iki 400 000 km? Šiaip ne tik alkūninis velenas ir jo guoliai dėvisi. Dėvisi visi trinties paviršiai. Be to yra daug konstrukcijos, technologijos, surinkimo ir kt. ypatumų, kodėl rusiškų variklių rida iki kap. remonto yra maža.

Autorius:  mokinuks [ 2019 Rgs 26 Ket, 10:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

klausimėlis toks retorinis labiau... šiuolaikinės technologijos, visokios super tobulos medžiagos, o naujųjų automobilių variklio resursas...kuo toliau, tuo labiau panašėja į senųjų auto ( tarybinių).
Anksčiau 100000 km- tai naujas automobilis, o dabar :shock: visokiios turbinos, grandinės, sankabos ir visas kitas brudas..Ką rūko šiuolaikiniai konstruktoriai?

Autorius:  Zhynys [ 2019 Rgs 26 Ket, 11:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

Jie rūko gerą žolę ir visada galvoja, ką padaryti, kad vartotojas po kelių metų pirktų naują mašiną.
Tai ir sugalvoja visokius tepalo keitimus kas 30-50 kkm ar optimizacijų tepalinių žiedų tiekime.
Dėl to ir laiko varikliai tik 100 000 km.
Normaliai prižiūrimi jie važiuoja gerokai toliau.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt

Autorius:  SAABakas [ 2019 Rgs 26 Ket, 22:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

mokinuks rašė:
klausimėlis toks retorinis labiau... šiuolaikinės technologijos, visokios super tobulos medžiagos, o naujųjų automobilių variklio resursas...kuo toliau, tuo labiau panašėja į senųjų auto ( tarybinių).
Anksčiau 100000 km- tai naujas automobilis, o dabar :shock: visokiios turbinos, grandinės, sankabos ir visas kitas brudas..Ką rūko šiuolaikiniai konstruktoriai?

Va cia ir prasideda bobu pletkai, vardini kas blogai, taciau nepasiulai jokios iseities.
O sankabos jau nuo caro ruriko laiku masinose dedamos, jei kas butu geriau sugalvoje jau seniai butu taip padare.
Pas mane kaiptik SAAB'e variklis su turbina, dviem grandinem (veleneliam ir balancyram) ir sankaba, todel manau pakomentuosiu.
Jo variklis (B204) yra neuzmusamas, ir grandine laiko ilgiau nei pats variklis, bet tik tada kai laiku keiciami ir pilami geri tepalai.
As nekenciu zmoniu, kurie perka gera varikli ir i ji pila bilekoki skiedala, o po to kai sugadina skundziasi kiek tie varikliai siais laikais nepatikimi.
Turbina laiko amzinybe, nebent esi laukinis, kuris nemoka su tokiais dalykais elgtis.

Zinoma yra isimciu, pvz mersuose tepalo sistemoje sukieteja mandzetai ir dingsta tepalo spaudimas kai jie sutrukineja, arba bemwai, kuriuose grandines nepatikimos.
Bet jei perki bruda gauni bruda, kita kart pasiskaityk pries perkant apie ta aparata. :P

Autorius:  SAABakas [ 2019 Rgs 26 Ket, 23:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

Kad grizti prie temos reiketu man pakalbet apie Volga.
Is 10 galvos spilku atsisuko tik keturios (gal geriau sakyt net keturios), dar dvi pasisuko taciau susirakino, greiciausiai prie sriegio prilipes aliumas.
Pradejau lauzyti neatsisukancias spilkas, pro bloko sona pragreziant skyle kiaurai spilka ir sukant kol nuluzta.
Is ilgu M8 verzliu padariau ivores, jas pragrezdamas su 8mm graztu ir pabandziau isgrezti viena spilka.
Reikalas toks, kad ivore veikia gerai ir spilka greziasi per centra, taciau graztas kazkodel nuklysta nuo centro ir keliauja link aliumo, o tai yra didele problema, nes as bandau issaugoti sriegi.
Nors tobulai islaikyti sriegio man nebutina, nes as ji platinsiu is M11x1.5mm i M12x1.5mm.
I platesni sriegi suksiu storesnes spilkas, kurios netik storesnes, bet ir is kietesnio metalo.
Kitam gale, kaip minejau, bus M12x1.25mm, pries tai buvo 1mm zingsnis, bet turbut tik del to, nes tos spilkos labai ilgos ir del to labai spyruokliuoja.
Vienas dalykas, kuri pastebejau, tai neskaitant to, kad jau pries kelias savaites ant spilku uzpyliau tepalo, ir daug kartu kaitinau, tas spilkas istraukus virs sriegio matosi koki trys centimetrai sausos korozijos, vadinasi tepalo pylimas yra bevertis dalykas tokiu atveju.

Autorius:  SAABakas [ 2019 Rgs 27 Pen, 21:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

Taigi, toliau vyksta spilku grezimas.
Pragreziau dar dvi spilkas, sios gavosi daug geriau, skyles prasigreze tobulai per centra.
Tuo paciu pastebejau, kad po spilkomis yra dar daug laisvos vietos, nes pramusus spilkos dugna graztas sulenda dar kokius 10mm gilyn.
Grezimui naudojau sena 8mm grazta, nes ji virinau prie 8mm plieninio strypuko, kad prailgint ir nenorejau gadint gero grazto.
Kartas nuo karto greziant skyle ikisu 8mm strypuka ir paziurau ar tiesiai greziasi skyle.
Pirma spilkas pragresiu 8mm graztu, po to su 10mm graztu, pasalinsiu senus spilkos likucius is galesiu prasriegti nauja sriegi. :)

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: biski pragreziu ir tikrinu ar tiesiai greziu, poto greziu toliau ir t.t.

IMG_20190927_183718.jpg
IMG_20190927_183718.jpg [ 108.59 KiB | Peržiūrėta 3615 kartus(ų) ]

Autorius:  SAABakas [ 2019 Rgs 27 Pen, 23:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

Radau Volgai tinkanciu chrystlerio indeklu (MB5560SI).
Nominaliniu storis 2.418mm, atitinka Volgos antro remonto (-0.25mm) indeklus kuriu storis apie 2.42mm.
Indeklai eina iki 0.40 remonto, taip iseina galima isgauti iki -0.65mm Volgos indeklus, kurie butu tarp trecio ir ketvirto remonto.
Problema, kad ju niekas neturi sandeliuose, todel reikia ieskoti kazko kito.

Autorius:  SAABakas [ 2019 Spa 12 Šeš, 16:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

Su kaimyno pagalba padarem naujas galvos spilkas.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: naujos spilkos storesnes, maziau spyruokliuos verziant

IMG_20191012_171236.jpg
IMG_20191012_171236.jpg [ 64.99 KiB | Peržiūrėta 3473 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Biski netelpa, bet ne problema praplatint skyle.

IMG_20191012_171251.jpg
IMG_20191012_171251.jpg [ 132.58 KiB | Peržiūrėta 3473 kartus(ų) ]

Autorius:  tadas1991 [ 2019 Spa 13 Sek, 17:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Volga 24, 1972m.

Ši tema paneigia viską, ką kasdien sakau savo klientams (verčiuosi automobilių remontu) :?

Puslapis 621 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/