Nauji metai naujas as. Bet pries naujus metus dar spejau patekti i avarija ir prarasti savo SAAB'a.
Nusipirkau kita, beveik toki pati, nes i sena buvau sukises kalna pinigu ir nauju daliu, todel dabar turesiu donora.
Del to Volgos darbai suletejo ir pagreitejo tuo paciu metu.
Kadangi mano senas SAAB'as buvo registruotas ant 96kW jis yra 30% galios ribose su mano Volgos 24D varikliu, kuris turetu spaust kazkur 77kW (dokumentuose neparasyta).
O kubatura telpa 20% ribose, todel turetu iseiti gauti "nebrangia" ekspertize (vistiek virs 200 euru).
Variklio tvirtinimus ir techninius brezinius paruost irgi ne raketu mokslas.
Taip iseina avarijos deka gavau butent toki varikli kokio norejau, bent kas gero is to isejo.
O kitas SAAB'as kur pirkau yra parudijes, papelijes ir dar kilimas katino sumyztas, todel sitiem reikalam reik laiko.
Bent variklis toks pat 2.0 benzas su turbina.
Jau spejau sukelt kilowatus net, visai netycia is tikro.
Taigi, vel ta Volga.
Variklio nekeliu dar, bet slifavimo stakles velenui jau pradejas daryt buvau. Na ir kadangi varikli reikiama jau turiu to 24D variklio turbut kuri laika neliesiu. Todel pradejau kebulo rudis tvarkyt.
Rudziu daug, masina 92 tukstancius prabegus, bet toks jausmas, kad sita skaiciu is 10 reiktu padaugint.
Slenksciuose skyles, o tose skylese auga samanos. Kazkodel kaire puse zenkliai daugiau parudijus, nors atrodo desine daugiau druskos gauna dazniausiai.
Po priekinemis sodynemis grindys kiauros ir visiskai supuve is vidaus, nors is lauko nulupus bituka atrodo kai nauja skarda.
Galines grindys irgi su skylemis, ten taip pat baisu. Paciam priekyje lonzironas turi prarudijusia skyle, pro kuria matosi daug smelio.
Kadangi lonzironas tusciaviduris ir link vidurio lenkiasi zemyn, reiskiasi ten bus dar daugiau smelio. Slenksciuose irgi buvo kalnai smelio.
Masina stovejo po medziu penkis metus ir joje tuo metu buvo apsigyvenes grauzikas kazkoks.
Lubu medziaga sugrauzta, bet sia nauja susisiut bus nesunku, mano tevas buves siuvejas, jis patars kaip daryt.
Lubose taip pat radau grauziko lizda ir griaucius. Visas brudas bus metamas lauk ir masina bus valoma is vidaus su stipria chemija.
Sostu porolonas sudziuves ir sudulijes, reiks naujo. Medziaga taip pat reiks pakeist.
Sostai bus paskutineje vietoje, kadangi galbut nuspresiu det kitus sostus is modernios masinos, pasilieku sau pasirinkimo laisve.
O va dabar kol kas naikinu rudis, sveiciu ir teplioju suriseju, kai pradesiu virint nenoriu rast dar daugiau rudziu nei dabar.
Po kapotu situacija nebloga, variklis pakankamai sikaliojo tepalo, kad apsaugotu nuo rudziu. Tepalo ausintuvas irgi buvo kiauras, todel toje vietoje irgi nera rudziu.
Akumas matomai leido rugsti, viskas toje vietoje ir aplink yra visiskai supuve. Vaziuokles sailentai suplyse, tuos jau minejau, kad keisiu poliuretanu.
Abu sparnus imeciau i metalo lauzo kruva, jie jau perpuve ir sulamdyti. Pries imetant i lauza nuemiau nuo sparno vieninteli sveika "Volga" zenkliuka.
Priekinio stiklo guma leidzia vandeni, todel stikla reiks isimt, taciau stiklas turi nedideli itrukima, kuris garanduotai prades plisti imant stikla lauk, tuo paciu stiklas dar stipriai suraizytas.
Reiks ieskot naujo priekinio stiklo, gal vyrai zinot kokiomis jie kainomis eina?
Siaip masina is paprastu formu sudaryta, daugumoje vietu skardos plokscios arba su nesudetingais konturais, todel virinimas nusimato nesudetingas.
Tokia kai as esu numates restauracija amerikonai vadina "resto-mod", kada masina yra restauruojant atnaujinama.