Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istori

Standartinė gkeleris »

Pratęsti darbai prie variklio.

Cilindrai pragręžti ir prahoninguoti pagal 3 rem. stūmoklius.
Nušveisti, sutepti rūdžių surišėju, nudažyti karščiui atspariais dažais.
Norėdamas prišveisti vožtuvus išardęs radau, jog prie vieno vožtuvo trūko po spyruoklinės lėkštutės, kuri užspaudžia kamštinę tarpinę (nežinau, kaip galėjo žmonės važiuoti taip atmestinai surinkę...). Ardydamas kitą cilindrą radau jog viena spyruoklė persisukus, kita išvis trūkusi.
Kamštines tarpines, aišku, pakeičiau, trūkstamą lėkštutę įdėjau nuo atsarginio cilindro, tęsė darbai su vožtuvais. Vožtuvai gana geros būklės, tik vienas buvo išdegęs, kurio nepavyko prišveisti. Visi kiti prisišlifavo ir prisitrynė, o pasiruoštus dėti naujus vožtuvus, pasilikau sekantiems kartams. Patikrinau pripylęs į įsiurbimo ir išmetimo kanalus benzino - niekas nevarva, - reiškiasi prisitrynė puikiai. Galės sumontuoti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istori

Standartinė gkeleris »

Toliau surinkinėjamas variklis. Sumaunami cilindrai. Na ir aišku, finišo tiesiojoje prisidaroma problemų :puiku: Tokiu atveju galima arba bandyti privirinti kokią veržlę ir bandyti išsukti užlaužtą varžtą, arba tiksliai per centrą išgręžti skylę ir panaudoti varžtų išsukėjus, kas šiuo atveju buvo paprasčiau. Taip pat uždėtas naujas degimas, nauji žvaklaidžiai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istori

Standartinė gkeleris »

Sureguliuoti vožtuvų tarpeliai, sureguliuotas ir degimas, sudėtos naujos žvakių pypkės, na ir kas be ko - uždėtos galvutės. Galvutės gautos ir sudėtos šiek tiek „patiuninguotos“, kurių viduje šiek tiek apvirinta ir taip sumažinus degimo kamerą ir pakeliant kompresiją. Taip pat vietoje aliumininių sudėtos varinės tarpinės. Uždėtas perrinktas generatorius.

Na, su varikliuku kaip ir viskas. Beliko tik prie šio varikliuko sukomplektuoti ir karbiuratorių porą :)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istori

Standartinė gkeleris »

Taigi prie to paties ir karbiuratoriai.

Iš visos krūvos turimų tikslas buvo surinkti porą.

Kaip ir visų, tvirtinimo plokštumos buvo kaip slidės, teko jas prišveisti. Tada sekė visų vidurių išplovimas, išvalymas ir prapūtimas, visų cinkuojamų dalių percinkavimas, plūdinės kameros adatos pritrynimas, na ir iš turimų geriausių dalių surinkimas. Taigi variklis sukomplektuotas su karbiuratoriais, galima suvynioti į plėvelę ir pasidėti ateičiai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916