Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Tarybinių laikų vaizdelis
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- Naujokas
- Pranešimai: 1
- Užsiregistravo: 08 Vas 2011, 19:51
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
grazu
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
Re:
WANDERER rašė:WANDERER rašė:virgas rašė:Martynai, gal žinoma, kas čia per "Benz" ir kokia jo istorija, tada ir dabar?[/quot
Gal Martynas neuzpyks,pabandysiu atsakyti i si klausima as:
Tai neitiketo ir sudetingo likimo automobilis.Tai vienas is penkiu "Benz Velo" automobiliu patekusiu i Rusija 19a.pabaigoje.
Daug metu sis automobilis buvo vieno automechanikos technikumo ekspozicijoje Leningrado mieste.Jis toje ekspozicijoje prastovejo iki 1948m,kada pasirode garsus Liaudies komisaru potvarkis"....nekeliaklupsciaukime pries Vakarus...".Tuo metu is daugelio muzieju buvo ismesta i savartynus.O sis automobilis tokio likimo isvenge deka...sio technikumo kiemsargio.Kiemsargio būta nekvailo...jis si automobili isarde-kebula ir agregatus isardes paslepe,o vaziuokle pritaike
siukslem vezioti.Praejus 12 metu-1960 metais apie si automobili prisimine autoremonto gamyklos Nr.2 darbuotojai.Susirado ta kiemsargi,ir del kilnaus tikslo kiemsargis si automobili su visom issaugotom detalem atidave tiems darbuotojams.Restauravimo darbai uztruko 4 metus.Po restauravimo sis automobilis buvo pastatytas Leningrado istorijos muziejaus ekspozicijoje.Jei neklystu-tai ir siandien jis yra sio muziejaus ekspozicijoje
1966.spalio men.sis Benz Velo "vede"pirmą senovinių automobilių paradą
tuometineje Tarybų Sąjungoje
Dėkoju. Tikrai sudėtingas daikto likimas ir įdomi istorija. Kaip nebūtų keista- su laiminga pabaiga. Kažkuo panaši į lietuviško lėktuvo ANBO I istoriją...
Sekantis tarybinių laikų vaizdelis:
Gaila, kad nesimato automobilio priekio- fotografas kompozicijos centru pasirinko žmonių grupę. Kas tai per technika? O gal apie tokį modelį jau kur kalbėta, tik aš praleidęs?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
Nu jau iskart matosi kad ant 51 gazelkos bazes padarytas.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
Teko skaityti, kad tokie atviri autobusai buvo paplitę Juodosios jūros regiono kurortiniuose rajonuose.
Dėl bazės- kolega teisus.
Dėl bazės- kolega teisus.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Naujokas
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 21 Lap 2007, 14:51
- Miestas: Kaunas
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
Ar ne GAZ-651/PAZ-651 taip įsibridęs...
Pas mus (LT), tai KAG-1 panašūs lakstė. Vienoj foto esu matęs, kad galiniai žibintai nuo Pobiedos, taip pat ir "stopikas".
Pas mus (LT), tai KAG-1 panašūs lakstė. Vienoj foto esu matęs, kad galiniai žibintai nuo Pobiedos, taip pat ir "stopikas".
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
Ir vėl atsakymo galime ieškoti gerai žinomame puslapyje:
http://denisovets.narod.ru/kavz/kavzpag ... ritsa.html
Курортно-экскурсионный автобус на шасси ГАЗ-51. Сразу следует оговорится, что аналогичные конструкции строились несколькими организациями. В частности, только ЦАРМ г.Сочи начиная с 1955 года было построено около 100 экземпляров . Кроме этого, автору приходилось встречать в литературе упоминания об однотипных автобусах "Рица" и "Крым".
http://denisovets.narod.ru/kavz/kavzpag ... ritsa.html
Курортно-экскурсионный автобус на шасси ГАЗ-51. Сразу следует оговорится, что аналогичные конструкции строились несколькими организациями. В частности, только ЦАРМ г.Сочи начиная с 1955 года было построено около 100 экземпляров . Кроме этого, автору приходилось встречать в литературе упоминания об однотипных автобусах "Рица" и "Крым".
-
- Naujokas
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 21 Lap 2007, 14:51
- Miestas: Kaunas
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
Šiek tiek apie KAG'us rusų saite
http://www.bus2.ru/catalog/456/
Каунасский завод по ремонту автобусных кузовов / Литва, Каунас
Предприятие, основанное на месте бывших мастерских каунасского автобусного гаража, в 1952 году приступило к изготовлению 19-местных деревометаллических автобусных кузовов типа КАГ-1, представлявших собой переработанную версию горьковского ГЗА-651. Внешне КАГ-1 легко отличить от ГЗА по характерной скругленной задней стенке кузова. Интересно, что автобусы КАГ-1 строились как на новых шасси ГАЗ-51, поступавших из Горького по железной дороге, так и на капитально отремонтированных соседним Каунасским авторемонтным заводом (КАРЗ, литовская аббревиатура – KAG). Характерная черта автобусов КАГ-1 – скругленная задняя стенка кузова. В задней стенке автобусов КАГ-1 был открывающийся в бок багажный люк.
В 1955 году на кузовном заводе была разработана удлиненная версия автобуса КАГ-1, но попасть в серийное производство она не успела, поскольку уже со следующего года «коробочки» были полностью вытеснены из производственной программы предприятия более современными вагонными автобусами КАГ-3 на шасси ГАЗ-51А.
Ir dar daug info apie Kauno autoremonto gamyklos produkciją 1949-1959 metais:
http://denisovets.narod.ru/remz/remzpag ... /karz.html
http://www.bus2.ru/catalog/456/
Каунасский завод по ремонту автобусных кузовов / Литва, Каунас
Предприятие, основанное на месте бывших мастерских каунасского автобусного гаража, в 1952 году приступило к изготовлению 19-местных деревометаллических автобусных кузовов типа КАГ-1, представлявших собой переработанную версию горьковского ГЗА-651. Внешне КАГ-1 легко отличить от ГЗА по характерной скругленной задней стенке кузова. Интересно, что автобусы КАГ-1 строились как на новых шасси ГАЗ-51, поступавших из Горького по железной дороге, так и на капитально отремонтированных соседним Каунасским авторемонтным заводом (КАРЗ, литовская аббревиатура – KAG). Характерная черта автобусов КАГ-1 – скругленная задняя стенка кузова. В задней стенке автобусов КАГ-1 был открывающийся в бок багажный люк.
В 1955 году на кузовном заводе была разработана удлиненная версия автобуса КАГ-1, но попасть в серийное производство она не успела, поскольку уже со следующего года «коробочки» были полностью вытеснены из производственной программы предприятия более современными вагонными автобусами КАГ-3 на шасси ГАЗ-51А.
Ir dar daug info apie Kauno autoremonto gamyklos produkciją 1949-1959 metais:
http://denisovets.narod.ru/remz/remzpag ... /karz.html
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
Andrioniškis
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
mmd638 rašė:Andrioniškis
Ar tikrai tai tarybinis vaizdelis?
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 360
- Užsiregistravo: 18 Spa 2010, 00:06
- Miestas: Marijampolė
Re: Tarybinių laikų vaizdelis
Nuotrauka iš žurnalo "Švyturys". Beje, geras buvo straipsnio pavadinimas - "Autoinspektorius ir vairuotojas - draugai ar..."
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Į senatvę prie senienų traukti pradėjo... :)