Puslapis 1015

Re: Re:

Parašytas: 12 Kov 2011, 17:32
Sergej
pora donoro detaliu

Re: Re:

Parašytas: 12 Kov 2011, 17:34
Sergej
nebaigtos kurybos bendras vaizdas

Re: Sergej

Parašytas: 12 Kov 2011, 21:03
Raimis
Kruopštus darbas. Graži santechnika. :wink: :hello:
Smagu matyti, kad projektas nepamirštas.

Re: Sergej

Parašytas: 12 Kov 2011, 22:08
Kęstutis 57
Tie variniai, santechniniai vamzdeliai lituojasi cinko-švino lydmetaliu. Ar tokioje vietoje, tai ne per žema lydymosi temperatūra? O gal jus naudojate ką nors kitą?

Re: Sergej

Parašytas: 13 Kov 2011, 15:44
Sergej
Kęstutis 57 rašė:Tie variniai, santechniniai vamzdeliai lituojasi cinko-švino lydmetaliu. Ar tokioje vietoje, tai ne per žema lydymosi temperatūra? O gal jus naudojate ką nors kitą?


vasara po kapotu temperatura buna iki 40''C, lidmetalio lidimosi temperatura apie 200-240'', tad manau turetu pakakt ir paprasto.

Re: Sergej

Parašytas: 13 Kov 2011, 16:49
Jet force
Tamsta , Vidutinė tikrai didesnė nei 40 lapsnių.

Re: Sergej

Parašytas: 13 Kov 2011, 19:09
Sergej
Jet force rašė:Tamsta , Vidutinė tikrai didesnė nei 40 lapsnių.


kiek?

Re: Sergej

Parašytas: 13 Kov 2011, 23:19
tadas1991
Jei lauke ant saulės 25c, tai po kapotu dirbant varikliui tikrai daugiau, bet faktas, kad iki 200 tikrai niekaip nepakils. Yra juk po kapotu ir daug plastmasės ir laidų izoliacija, nesilydo. Metalas irgi nesilydys, juk ne gyvsidabris.

Re: Sergej

Parašytas: 14 Kov 2011, 00:14
Kęstutis 57
Ta konstrukcija ne ant sparno, o virš išmetimo kolektoriaus.

Re: Sergej

Parašytas: 16 Kov 2011, 19:03
diesel
O susipazinkime neperejo i restauravimo tema? :roll: