na ką....... visu pirma, sveiki visi
kadangi jau išlindau į viešuma ir taipogi buvau paragintas vieno iš jūsų forumiečio (408 ),pasiryžau ir prisiregistravau čia .
vardas butu Gytis..... šiuo metu man 32 metukai..... gimiau ,užaugau ir vis dar gyvenu Utenoje
senovine technika domiosi senokai, tačiau isigijau tik pernai rudenį......
sunkiai ir ligai ėjau iki galutinio pasirinkimo ,norėjau kažko tokio, įpatingo,dar nelabai matyto mūsų gatves.
sumanius ko noriu, toliau vyko pinigų taupymas ir sunkios paieškos bei derybos užsieno šalyse.
na ir pagaliau spalio mėnesį mano kiema pasieke jis.....Cirtoen Traction Avant 11B
na gal tiek pirmam kartui
krapsas
Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
Re: krapsas
Sveikas prisijunges!
Labai stilingas ir pagal savo metus novatoriskass priekiu varomas automobilis.
Ar jis su 1,9l motoru? Kurie metai?
Ka ruosiesi jame restauruoti ar viskas jau atlikta?
Labai stilingas ir pagal savo metus novatoriskass priekiu varomas automobilis.
Ar jis su 1,9l motoru? Kurie metai?
Ka ruosiesi jame restauruoti ar viskas jau atlikta?
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Re: krapsas
jo 1.911 cc 1952 m gamybos.
na bent keleta meteliu bandysiu palaikyt esama bukle, nes jai restauruot tai jau tada visa reiketu is pagridu.
siaip bukle nera ideali, bet nera ir prasta. pries eile metu olandijoje buvo parestauruota truputuka . siuo metu turi techa, draudima bei istorinius numeriukus .
na bent keleta meteliu bandysiu palaikyt esama bukle, nes jai restauruot tai jau tada visa reiketu is pagridu.
siaip bukle nera ideali, bet nera ir prasta. pries eile metu olandijoje buvo parestauruota truputuka . siuo metu turi techa, draudima bei istorinius numeriukus .
Re: krapsas
Sveikas atvykęs,
gražus ir pas mus retas automobilis. Gero laiko forume.
gražus ir pas mus retas automobilis. Gero laiko forume.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: krapsas
Teko užmatyt Utenoje, tikras gražuolis!
Re: krapsas
na kiek zinau tai visoje Lietuvoje ju tik 3 yra ..... beja net 2 is ju Utenoje
Re: krapsas
Vienas yra dvispalvis juoda -raudona pailgintu kėbulu, vienas pilkas, šis juodas - trečias, o gal dar kur yra? Labai graži mašina. Įdomu kaip važiuoja?
Re: krapsas
teko su visu savininkais pabendraut tas juodas su raudona ir yra utenoje, kebupo tipas -familiare. pilkas kaune,keblulo tipas -bl . o maniskio tipas b. taigi is dalies jie visi skirtingi. dar vienas tractionas buvi siauliuose ,bet faktiskai tik kebuas ir kazkiek variklio daliu. keleta metu skelbimai ejo kad parduoda...rugpjucio pradzioje organizuojamas citroen klubo susibegimas, taigi suvarysim visus 3 I viena kruva imetu tu kitu esanciu lt. nuotrauku
Sakiniai bei miestų pavadinimai pradedami didžiąja raide. Lietuvių kalboje yra raidės ąčęėįšųūž.
Sakiniai bei miestų pavadinimai pradedami didžiąja raide. Lietuvių kalboje yra raidės ąčęėįšųūž.
Re: krapsas
Sveikas , smagu vėl pamatyti , pasivažinėjimas Pasvalyje šiuo automobiliu buvo nuostabus . Sėkmės forume ir iki kitų susitikimų .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
Re: krapsas
ekipže visados atsiras viena laisva vieta