Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Lap 21 Ket, 1:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]





Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2019 Spa 31 Ket, 13:47 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03
Pranešimai: 1993
Miestas: Kaunas
Parduodu: Audi 80 B3
Metai: 1986
Aprašymas: Pateikta žemiau
Dokumentai: Yra tvarkingi lietuviški, mano vardu. TA iki 2021-08-02, draudžiat, registruojatės ir važiuojat.
Vieta: Kauno rajonas, Garliavos seniūnija. Galiu parodyti ir Kauno centre, kur gyvenu. Lapkričio gale važiuosiu į Vilnių. Galiu atvažiuoti ne su kasdieniu automobiliu, o su Aude, ir parodyti.
Kaina: 950Eur. Derinama
Kontaktai: 863540693. PM. Email: [email protected]

Pridedu nuorodą į Autogido skelbimą, tekstą perkopijuoju ir prisegu kelias nuotraukas. Kitos nuotraukos skelbime.
Parduodu aš pats.
https://autogidas.lt/skelbimas/audi-80- ... 93719.html

VIN: WAUZZZ89ZHA330799

Pirmų gamybos metų 1986, Audi 80, tikra originali būlka.
Vakarų Vokietijos inžinierių šedevras, atsparumo ir patikimumo etalonas.
Legendinė "senelio mašina".

Automobilis pilnai tiek būkle, tiek originalumu, tiek gamybos metais jau atitinka istorinio automobilio statusą. Tad drąsiai galima įsigyti išsaugojimui, kreiptis į tai puoselėjančius klubus dėl sertifikavimo bei gauti istorinio automobilio statusą įrodančius dokumentus ir numerius. Tuomet tai taps kolekciniu (ne kasdienio naudojimo) automobiliu su
palengvinta mokestine ir draudimine našta, TA kas 5 metus ir mažesnio griežtumo reikalavimais. Arba galima tiesiog kasdien važinėti ir nesukti galvos, nes techninė būklė labai nebloga, o dalių remontams vienokių ar kitokių tikrai dar nejaučiamas stygius.

Labai puiki kėbulo būklė, rūdelių kiekis minimalus. Jos pagrinde net ne ant kėbulo, o ant pakabos komponentų. Gyvai viskas geriau matosi. Gana neblogai išsilaikęs ir salonas, tik kai kur nuo senatvės polimerinės medžiagos: plastikai, gumos ir paralonai, jau keičiasi. Pvz, atšokinėja arba jau atšokę durelių apdailų medžiagos. Ne dėl kažkokių klijavimo bėdų, o dėl to, kad po jomis dėl paminkštinimo gamykliškai yra paralonas, kuris per 33 automobilio gyvenimo metus suseno ir trupa, kaip senų sovietinių fotelių.
Visos spynos ir bako kamštis rakinasi vienu raktu.

Variklis standartinis 1,8 benzinas, 65kw, kodas SF. Nebent gal įdomus tik tuo, kad dar ne monoįpurškimas, o karbiuratorius, ir jis japoniškas - Keihin. Originaliai, buvo ir ne tik Pierburg. Jis pilnai mechaninis. Su veikiančia
pacoso rankenėle ir pacoso lempute skydelyje. Yra vakuumų ir šiek tiek žarnelių, bet membranos atrodo ne kiauros,
gazuojant vožtuvėlis klapsi, tikriausiai galima ir juos sutvarkyti. Dujų nėra ir niekad nebuvo.

Nėra vairo stiprintuvo, centrinio užrakto, elektrinių langų, oro kondicionieriaus ir jokių kitų tuometiniam automobiliui
nebūtinų privalumų, už tai yra originali pilnai veikianti ir šviečianti Audi Alpha radija (be kasetės dekos, tik radija)-
puikus akcentras originalumui, veikiantis galinio lango šildymas, valytuvai, pūtikas ir labai gerai šildantis pečiukas.

Aš antras realus savininkas Lietuvoje. Prieš tai nuo 1998tųjų (dokumentai buvo dar laminatas, o mašina pirkta markėmis ir išmuitinta Marijampolės muitinėje. Deja, Regitra nebenumato galimybės pasilikti senųjų dokumentų, todėl pirkėjui galėsiu pridėti tik fotografijas) savininkas ir naudotojas buvo 1933-čių metų gimimo senolis. Kadangi senolis nustojo vairuoti kažkada tarp 2008tų ir 2010tų (paskutinė TA praeita 2008tais) ir visą tą laiką stovėjo garaže, o ir prieš tai turbūt nelabai ką važiavo (tarp 2006tų ir 2008tų ridos padidėjimas tik 3300km, o nuo 2006tų iki dabar tik 8000km), tai labai gerai išsilaikiusi ir mechaniškai. Nupirko iš jo mano kolega, pradėjo remontuoti, bet pritrūko motyvacijos ir kantrybės, tai paėmiau užbaigti aš. Padariau iki galo, pravariau TA, pasivažinėjau mėnesį laiko, nuvažiavau be problemų apie 1700km ir supratau, kad ne man. Todėl noriu perleisti. O pats toliau grįšiu prie savo kitų mėgiamų markių automobilių.

Pradinė TA apžiūra gavo didelį lapą trūkumų, tai pabandysiu aprašyti, kas ir kaip daryta dėl to, ir šiaip bendra profilaktika ir kiti atlikti darbai ir sudėtos dalys:

1. Buvo susenę ir atsiklijavę nuo įvorių galinio tilto balkio sailenblokai. Pakeitėm naujais Lemfoerder.
2. Galinių stabdžių netolygumas - užpuvęs vienos pusės cilindriukas, pakeisti abu nauji TRW.
3. Suskirdę stabdžių žarnelės. Įrašė vieną priekinę, nes buvo tikrai įtrūkusi, bet įdėmiau įvertinęs gumos būklę, saugumo sumetimais pakeičiau iš viso tris. Viena priekinė matyt dar prie senolio buvo pakeista, nes kaip nauja, tad palikau, o pakeičiau įrašytą kitos pusės priekinę ir abi galines. Kadangi nupirkęs buvau abi priekines, tai viena liko atsargine dalimi ir ją pridėsiu pirkėjui. Visos žarnelės TRW gamintojo. Tuo pačiu pakeisti ir trumpieji stabdžių vamzdeliai gale nuo žarnelių iki cilindriukų. Dar buvo naudotini, bet kolega buvo juos nupirkęs, tai įdėjau naujus. Po viso šito pakeistas pilnai visas stabdžių skystis, supiltas Ferodo DOT4.
5. Neveikė priešrūkinis žibintas gale. Tiesiog buvo sumaišytos jungiklių jungtys salone. Sudėjus viską tvarkingai, pradėjo ne tik veikti priešrūkinis, bet ir šildyti galinį langą. Tuo pačiu priėjimu sutaisytas mago ekraniuko apšvietimas, mygtukų apšvietimas, pečiuko rankenėlių apšvietimas.
6. Sunkėsi kuras iš vamzdelių prie bako, visada ten kabėjo lašas ir kartais nukrisdavo. Buvo prasioksidavę vamzdeliai, sutvarkyti labai bjauru dėl įdinuis kontrukcijos, or ir praktiškai nebebuvo prie ko virinti ar lituoti toje vietoje. Nupirktas geresnės būklės bakas ir įdėtas. Truputį paklijuoti irgi reikėjo, bet 100x geresnis ir dabar sandaru. Kadangi baką pavyko gauti tik nuo įpurškiminės versijos, tai išėjimas ne 6mm, kaip karbiuratorinės, o 12mm, tai teko įdėti perėjimą ir truputį papildomos žarnos.
7. Nešvietė numeris - sutaisytas nutrūkęs laidas, įdėjom ABS daviklio laidą, turėtų ilgai nenulūžti. Tuo pačiu įdėta
trūkstama gumelė to laido sandarinimui, kad į bagažinę nepatektų vanduo.
8. Blogai valė valytuvai. Uždėjom naujus Bosch ir pripylėm langų skysčio.
9. Gale nėra diržo - tiesiog nerado sagties. Ji ten buvo, net po sėdyne nepakišta, bet tiesiog nerado.
10. Nesureguliuoti priekiniai žibintai. Sureguliavom.
11. Nepritvirtintas akumuliatorius. Pritvirtinau. Įdėjau NAUJĄ akumuliatorių.
12. Nepatikimai pritvirtintas bamperio vienas šonas. Tiesiog nebuvo pritvirtinta padoriai. Nebepamenu, kas ten buvo, ar iššokę iš laikiklio, ar neįsuktas varžtas, bet kad niekas nebuvo nei sulūžę, nei nukritę, tai tiesiog tvarkingai sudėt
užteko tą kampą.

Kiti atlikti darbai:
1. Pakeistas variklio tepalas ir filtrai. Tepalas ELF 10W40, filtrai Bosch, Knecht ir pan. gerų gamintojų. Pakeista pavarų dėžės alyva, Shell Spirax S4 75W80. Naujos uždegimo žvakės Bosch.
2. Pakeistas paskirstymo diržas (Bosch) ir tempėjas (INA), visų trijų velenų to galo nauji riebokšliai (Elring), tarpinio
veleno dangtelio O-ringas (Elring), alkūninio veleno žvaigždutė (Febi ar gal Swag, nes buvo pasitrynusi šplintavietė ir
per didelis laisvumas, veleno galas tvarkingas), nauja INA vandens pompa, naujas Continental generatoriaus ir vandens pompos diržiukas. Keičiant vandens pompą, išsileido antifrizas, tai supiltas naujas HEPU G12. Tuo pačiu išleidimu pakeičiau ir naują Wahler termostatą, naują Vernet ventiliatoriaus jungiklį ir naują temperatūros daviklį į skydelį. Senas daviklis rodydavo arba teisingai, arba perkaitimą 130C, reikėjo irgi pakeisti. Gero gamintojo negavau, nes daviklis dar seno tipo, kaip pas B2, tad tokių didelio pasirinkimo nebėra, todėl nupirktas Topran, kuris visada rodo apie 95-98C, kas yra ne visai tiesa, bet bent jau rodo. Apvalyti oksidai nuo aliuminių žarnų užmovimo vamzdelių, kad per oksidus nesisunktų antifrizas. Nupirkau dar ir naują karbiuratoriaus temperatūrinį daviklį, bet taip ir liko nepakeistas, pridėsiu prie atsarginių dalių. Reiktų pažiūrėti radiatorių ir gal ateityje taip pat pakeisti, nes lyg ir kartais drėksta vienas kampas, bet šiuo metu naudojimui dar tinka, kolkas nelaša. Ventiliatorius veikia ir aušina puikiai, išbandyta per rugpjūčio karščius, kai lauke +30C ir panašiai.
3. Pakeistas vožtuvų dangtelio tarpinės pilnas komplektas. Išmesta amžinai bėdas kelianti trijų dalių kamštinė tarpinė su guminiais intarpais ir įdėtas pilnas Elring konvertavimo komplektas, guminės tarpinės ir kitokio ilgio špilkų jai. Dabar ten visiškai sandaru.
4. Pastebėjau, kad kaista kairys priekinis ratas ilgiau pavažiavus. Perrinkau suportą naujomis gumelėmis ir nauju
stumokliuku. Įdėjau priekines naujas TRW kaladėles.
5. Nešvietė skydelis - sutaisytas kontakto trūkumas potenciometre ir tuo pačiu pakeista šiek tiek lempučių.
6. Uždėjau naują pavarų svirties apdailinį maišelį, tikros odos. Senas buvo pradėjęs plyšti.
7. Išsiurbliuota, pavalyta ir įdėti nauji kilimukai. Jei reikia labai super duper švaros, dar tikrai yra ką valyti, bet
salone jau jauku.
8. Permontavom padangas iš beveik jau byrančių senutukių į kažkokias irgi nelabai naujas, bet tiek TA, tiek nesportiškam važiavimui dar puikiai tinkamas žiemines be šipų. Mėsos labai daug, nesutrūkinėję. Dydis ne visai originalus, bet skirtumas nedidelis.
9. Pakeistas dešinio veidrodėlio stikliukas nauju, buvo įtrūkęs.
10. Variklio galvos gale leido aušinimo flanšiukas skystį. Flanšiukas buvo geras, leido tik susenusi tarpinė, bet vistiek įdėjau naują visą flanšiuką. Likusį originalų pridėsiu.
11. Bagažinės dangčio amortizatoriai. Seni visiškai nieko nebelaikė. Įdėti nauji Krosno.
12. Nauja apatinė paskirstymo diržo apsauga. Buvo visai susinešiojus ir subyrėjusi, nes plastikinė, ir per tiek laiko suseno plastikas. Ne visai idealiai tinka, nes viršutinė apsauga dar senos versijos - skardinė (tokiai versijai naujų nebėra), o šita nuo naujesnės versijos, kur visi dangteliai jau plastikiniai. Bet skirtumas labai nedidelis ir problemų jokių nesudaro, tik lieka šone ties viduriu atviras mažas tarpelis, kuris daug mažesnis už senos apsaugos buvusias ištrupėjusias skyles.
13. Naujos visos duslintuvo gumos BOSAL. Duslintuvo galinis bakelis irgi dar praktiškai naujas lenkiškas, bet čia įdėta dar prieš mane.
14. Kažką tikrai dar pamiršau parašyti...

Visi darbai atlikti kokybiškai ir tvarkingai, nes apie pardavimą pradžioje nebuvo minčių, planavau turėti ilgai. Todėl
ir dalys maksimaliai geros, kiek pavyko nupirkti, ir darbas atliktas ramiai, neskubant, laikantis procedūrų, o kur būtina - ir momentų.

Salone viskas veikia ir šviečia.
Išorėje turi visokių smulkių įmušimų arba pabraižymų, kai kas matysis nuotraukose, kitkas gal tik gyvai. Galinis dešinys kampas, manau dar prieš atvykstant į Lietuvą, buvęs truputį pamuštas, nes truputį nesueina bagažinė ir įbrėžimuose galiniam sparne matosi špakliaus. Neatrodo labai rimtai, bet galėsit patys apžiūrėti. O sutvarkyta irgi turbūt ne pigiausiom medžiagom, jei per tiek laiko neišlindo. Tik kad tuo metu prieš 21 metus tokia kokybė kėbulo remontui būdavo tinkama, nes moskvičiai iš gamyklos dar kreivesni turbūt išeidavo ir akys buvo įpratę, o dabar jau matosi.
Variklis dirba ir važiuoja pakankamai gerai. Šiltas mažesnėm apsukom ant laisvų truputį vibruoja, bet pakėlus apsukas kad ir pacosu, viskas gerai. Reiktų jam prie karbo arba degimo sistemos gal dar padirbėti, nes dabar pakeistos tik žvakės, o prie laidų, dangtelių, skriejikų niekas nelindo, karbiuratoriaus irgi nereguliavom, mačiau tik jo flanšas naujas įdėtas. Užkūrus savaitę ar ilgiau stovėjusią, šaltam būna paklapsi kompensatoriai vieno ar kelių vožtuvų, pašilus nutyla ir dirba tyliai, kasdien važinėjant neklaksi ir šalti.Gailiuosi, kad keisdamas diržą ir paskirstymo dangtelio tarpinę, nesudėjau naujų visų, nes komplektas naujų INA tik 26eur, bet tuo metu nepagalvojau apie tai.

Mašina parduodama šalia automobilių remonto vietos, tad susitarę visiem tinkamą laiką, galėtumėte apžiūrėti ant keltuvo be papildomo mokesčio, tik reikia susitarti, kad būtų laisvas keltuvas ir laiko.

Iš papildomų dalių yra: priekinė stabdžių žarnelė TRW, karbiuratoriaus temperatūrinis aušinimo skysčio daviklis berods Febi, nupirkau ir dar nepakeičiau. Dar yra Vernet ar Topran aušinimo bakelio kamštis (buvau uždėjęs, nepatiko mėlyna spalva, palikau originalų Made in W.Germany baltą), naudota kuro bako matuoklė (veikianti, bet nulūžęs kraščiukas korpuso, gavau kartu su baku), naujas UFI tepalo filtras, likutinis gal koks puslitris alyvos pavarų dėžei Shell Spirax S4. Gal dar kažką atrasiu...

Pridedama autentiška beretė.

Restauracija, jei saugojimui, tikrai nebūtina. Kėbulo būklė labai gera ir galima taip ir turėti, seną automobilį su matoma istorija. Išsirankiojus likusius smulkius mechaninius trūkumėlius bei estetinius trūkumus salone, taip ir palikčiau. Deja, bet prie jau turimų dar kelių panašaus amžiaus "projektų", nebeužtenka vietos, lėšų, laiko ir pagrinde noro pasistatyti dar vieną.

TA galioja dar labai ilgai, iki 2021.08.02
Apie ridą nediskutuoju, man ji neįdomi.
Numerius pasilieku sau, uždėsiu kitus, naujus arba naudotus europinės serijos, savo lėšomis.

Kaina 950eur.
Derinama. Derinti norėčiau prie automobilio.

Kauno rajonas, praktiškai Garliava (truputį už ženklo).

+37063540693
PM
[email protected]


Prikabinti failai:
20191024_173922.jpg
20191024_173922.jpg [ 135.63 KiB | Peržiūrėta 1060 kartus(ų) ]
20191024_174008.jpg
20191024_174008.jpg [ 99.27 KiB | Peržiūrėta 1060 kartus(ų) ]
20191024_174231.jpg
20191024_174231.jpg [ 55.62 KiB | Peržiūrėta 1060 kartus(ų) ]
Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Spa 31 Ket, 15:38 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24
Pranešimai: 8531
Miestas: Alytus
Pavyzdys, kaip galėtų būti aprašoma visa parduodama technika. :geras:
Ypač patiko pridedama beretė. :puiku:

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Lap 05 Ant, 23:31 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03
Pranešimai: 1336
Miestas: Alytus
Nu žmogau netingi rašyt. Siūlau rašyt straipsnius - disdesnė išliekamoji vertė.
Negaliu likt abejingas tokaim rašiniui, Tadai - ir aš tada parašysiu. Gi čia forumas!
Nemanau, kad reiktų propaguot būlkų darymo istorinėm, dėjimo in forumą ir panašiai. Nors tai ir teoriškai atitinka, bet visur norėtųsi kad galiotų sąžinė ir proringumo faktorius. Galit ginčtytis, galit ne, bet tokios mašinos niekada nebus nei senovinės, nei antikvarinės.
Jų buferiai yra plastmasiniai.
Prieš Audines tikrai nieko neturiu. Pats turiu dvi Audi 80 B4 ir labai vertinu, remontuoju, vieną net perdažiau. Bet tai nreiškia kad tokios mašinos kada nors pretenduoja in senienų forumus, renginius ar pan.
Kaina irgi nereali, nebent nenori jos atsikratyt. Gerutėlę Audi 100 1985 su TA pardaviau už 200 Eur ir tai vos. Ir in forumą nekilo mintis dėt.
Vieną puikią B4 pirkom už 500.
Taigi atsipeikėkit!

Jei norit galim ginčytis ar galit man dėt geltoną ar raudoną zoną. Man taspats. Negi norit kad viskas taip išsigimtų? Tai gal ir mes jau čiut gyvi ir antikvariniai kuriem jau virš 30 metų?

Man sarmata už jus ir net baisu pagalvot kaip jaučiasi matydami tokią padėtį tikrieji veteranai, tokie kaip pvz. Fon ir kiti...

_________________
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Lap 11 Pir, 3:42 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03
Pranešimai: 1993
Miestas: Kaunas
Ledūklis rašė:
Nu žmogau netingi rašyt. Siūlau rašyt straipsnius - disdesnė išliekamoji vertė.
Negaliu likt abejingas tokaim rašiniui, Tadai - ir aš tada parašysiu. Gi čia forumas!
Nemanau, kad reiktų propaguot būlkų darymo istorinėm, dėjimo in forumą ir panašiai. Nors tai ir teoriškai atitinka, bet visur norėtųsi kad galiotų sąžinė ir proringumo faktorius. Galit ginčtytis, galit ne, bet tokios mašinos niekada nebus nei senovinės, nei antikvarinės.
Jų buferiai yra plastmasiniai.
Prieš Audines tikrai nieko neturiu. Pats turiu dvi Audi 80 B4 ir labai vertinu, remontuoju, vieną net perdažiau. Bet tai nreiškia kad tokios mašinos kada nors pretenduoja in senienų forumus, renginius ar pan.
Kaina irgi nereali, nebent nenori jos atsikratyt. Gerutėlę Audi 100 1985 su TA pardaviau už 200 Eur ir tai vos. Ir in forumą nekilo mintis dėt.
Vieną puikią B4 pirkom už 500.
Taigi atsipeikėkit!

Jei norit galim ginčytis ar galit man dėt geltoną ar raudoną zoną. Man taspats. Negi norit kad viskas taip išsigimtų? Tai gal ir mes jau čiut gyvi ir antikvariniai kuriem jau virš 30 metų?

Man sarmata už jus ir net baisu pagalvot kaip jaučiasi matydami tokią padėtį tikrieji veteranai, tokie kaip pvz. Fon ir kiti...

Ačiū už tavo nuomonę :labas:

Ginčytis tikrai nenoriu, nes argumentai nėra pagrįsti kitkuo, apart to, kad mes visi senstam. Man ji irgi neatrodo antikvarinė, bet kai nuvažiuoju kur nors su ja arba su savo 89tų metų Citroen C15, arba netgi su savo 92trų metų paskutinės laidos Citroen BX, tai jaunimėliui kitaip atrodo. Ypač tiems, kurių asmens kodas prasideda 5 ar 6, t.y. gimusiems 21-mame amžiuje. Bet sena tikrai, už mane senesė. Ir pagal galiojančius LR įstatymus ir šio forumo taisykles, gali būti čia talpinama. Ar taip blogai? Nemanau. Juk neparašiau, kad ji antikvarinė, tik informuoju apie galimybę.

O prieš Audines aš kaip tik daug prieš turiu. Mano nuomone, būlka (kalbu bendrai apie modelį, o ne apie konkrečius egzempliorius) yra tokia bloga, kad netgi gera. Todėl dėl jos ir suklydau. Pradžioje buvo smagu, bet paskui jau nebesinori. Bet čia vėlgi tik mano nuomonė.
Todėl ir noriu ją parduoti. Kaina yra derinama, kaip ir rašiau, stipriai. Ir bus tikriausiai dar mažinama, kol galiausiai vistiek parduosiu, kad ir už mažiau. Mažos kainos nematau prasmės iškart dėti, nes automobiliui yra atlikta labai nemažai darbų, kurie kelia jo vertę. Bet tik galutiniam pirkėjui, o ne perpardavėjui, todėl gali rinkos kainos ir neatitikti. Kaip tikriausiai neatitinka ir tavo parduodama technika, bet nelabai kas pasiūlė tau atsipeikėti.
Aš pats nemėgstu nei plastikinių bamperių, nei plastikinių panelių senuose automobiliuose dėl to, kad plastikas sensta ir pradeda trupėti, o tokias detales atkurti yra sunku arba netgi neįmanoma, bet skirtingai, negu su dauguma automobilių metaliniais chromuotais bamperiais, šio laikotarpio (tarpe 80-90tųjų metų) vakarų bloko gaminti automobiliai bene geriausio santykio tarp paprastumo ir patikimumo. Turiu omenyje tą patikimumą, kur nereikia nuolat tepliotis rankų kažką reguliuojant ar mankštinant, t.y. iš esmės apie tai, kad su šiais automobiliais išties galima kažkur nuvažiuoti. Nes jie iš esmės negenda. O sugedus, nereikia didelių pastangų pataisymui. Nes konstrukcija dar vis paprasta, bet jau pakankamai sudėtinga tam, kad viskas sklandžiai veiktų ir/ar adaptuotųsi prie dilimo savaime (hidrokompensatoriai, elektroninis uždegimas ir t.t.), ir vis dar buvo naudojamos puikios kokybės medžiagos, priešingai negu tuometinėje rytų bloko gamintoje technikoje arba vakarų bloko technikoje, kuri gaminama dabar.
Su savo Citroen C15 89tų metų pusę Europos išmaišiau be didesnių gedimų, buvom žiemą iki Nordkappo nuvažiavę, o vasarą iki El Ayuno (Vakarų Sachara/Marokas). Buvo gaminamas nuo 82trų metų. Modelis toks pasisekęs, kad buvo gaminamas netgi iki 2004tųjų metų. Todėl jis Lietuvoje istoriniu gali būti pripažintas tik nuo šių ar gal nuo kitų metų. Modeliai iki 90tųjų turėjo fainą senovinių Citroen akcentą - vieno stipino vairą. Ir emblemą ne grotelių viduryje, o šone. Taip pat būdingas visiems senoviniams kablukams primityvus dizainas. Nu labai fainas automobilis. Planuoju irgi kreiptis į kokią nors organizaciją, kuri užsiima sertifikavimu, jei tik pasiseks. Tikiuosi nepataikysiu kreiptis į kokį nors klubą, kuriam priklausai pats, nes jis taip pat turi plastikinius bamperius. Ir netgi plastikines groteles bei kapoto ir sparnų moldingus.

Grandams pagarbą reikia jausti ir ją jaučiu, bet labai nutuokiu, kad kai jie pradėjo komplektuoti savo turimus kolekcinius egzempliorius, tiems egzemplioriams buvo ne stipriai daugiau metų, negu šiai. Tiesiog laikas bėga. Kas buvo nauja, ėmė ir paseno, o kas jau tada buvo sena, paseno dar labiau, neprižiūrint gal kai kas ir sunyko.

Man labai patiko, kai per festivalį "Mėnuo juodaragis" buvau liaudiškų būgnų gaminimo pamokoje ir vietinis gamintojas atsakė į žiūrovo klausimą "Kodėl jūsų būgno gamybai panaudota plastikinė izoliacija vietoj beržo tošies?"
"Šitas būgnas nėra senovinis ar antikvarinis. Jis yra liaudiškas, t.y. pagamintas iš to, kas buvo po ranka ir lengvai gaunama. Kadangi jis gamintas maždaug prieš 30 metų, tai kadangi žmogui reikėjo pritvirtinti, tai jis ir panaudojo izoliacinę juostą. Jei žmogus, prieš šimtą metų gamindamas būgną, būtų turėjęs lipnios juostos, patikėkit, tikrai ją būtų ir panaudojęs. Tuo metu jos nebuvo, todėl naudojo tošį".
80taisiais labai stipriai palengvėjo plastikų gamyba ir apdirbimas, buvo sukurta daug naujų labai gerų savybių turinčių plastikų. Matome tai pagal tuometines aprangos madas. Natūralu, kad tas medžiagas tuo metu ir pradėjo intensyviau naudoti, nes tai pigiau, negu chromuoti metalai. Kurių dar irgi būdavo, tik pagrinde juostelių ar moldingų pavidalais. Manau, tuometinio plastiko kokybę puikiai įrodo tai, kad jos bamperiai ir panelė dar dabar labai gerai atrodo, o Moskvičių panelės tokių metų jau dauguma buvo ištirpę.

Aš naktimis kai rašau, irgi, kaip ir tu, būnu jausmingas. Dažniausiai parašau ir paskui ryte atsikėlęs perskaitau iš naujo, tik tada, jei vis dar sutinku, spaudžiu išsiųsti. Bet dažniausiai ištrinu. Šįkart netrinsiu, tegul būna tokia diskusija :)
Jei kas kitas norės, tegul ištrina. Aš tikru aktyviu moderatoriumi šitame forume visvien jau senokai nebesu, nes apsilankymų skaičius sumažėjo bent dešimteriopai.


Raimis rašė:
Pavyzdys, kaip galėtų būti aprašoma visa parduodama technika. :geras:
Ypač patiko pridedama beretė. :puiku:

Ačiū už pagyrimą. Deja, bet tai parduoti tos technikos pasirodo nepadeda. Prieš tai tokiu pačiu aiškiu aprašymu pardavinėjau giminaitės Suzuki Vitara. Parduoti pavyko labai greitai, bet tikriausiai tik dėl to, kad galimai uždėjau per mažą kainą. Bet visi skambinę sakė "Tiek ten prirašei, aš net tingiu skaityt, tai visko ir neperskaičiau, kada galima pažiūrėt?". Dėl šios Audi skambino kolkas irgi tik vienas žmogus, irgi analogiškai pasakė, kad tingi tiek skaityti, tai neskaitys, bet nori apžiūrėti ir pakalbėti. Skambino vakare pusę septynių. Sakė, kad atvažiuoja iš Pakruojo, kelio apie pusantros - dvi valandos. Pasakiau vietą. Pasakė, kad būdamas netoli paskambins dėl patikslinimo. Nuvažiavau prie savo dirbtuvių maždaug tuo metu, bet per dvi valandas taip ir nesulaukiau. Perskambinti pats negalėjau, nes skambino iš privataus numerio. Nutariau, kad tokiems numeriams daugiau ragelio nebekelsiu.
Kalbėjau su kolega, kuris kažkada, kai buvo jaunas, perekupavo. Sakė, kad irgi pradžioj stengdavosi pardavinėti gerus automobilius ir pateikti visą žinomą informaciją, bandydamas taip sudominti pirkėjus ir būti sąžiningu. Bet verslas stipriai pagerėjo tada, kai aprašyme pradėjo rašyti tiesiog primityvius tekstus, kaip:
"geras auto"
"Sedi ir vazioji"
"pakeisti tepalai dirzai geros padangos"
"gidravlika veike gerai kilnojasi"
ir panasiai.
Tikriausiai dėl to, kad toks tekstas turi savotiškos paslapties, pvz kad ir kurioje vietoje turi būti kablelis. Tuomet atsiranda susidomėjimas ir potencialus pirkėjas atvyksta apžiūrėti. O tai stipriai padidina galimybę parduoti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Lap 11 Pir, 7:29 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Geg 25 Ket, 20:51
Pranešimai: 220
Miestas: Vilnius
Nesakau, kad šiandiena ,,Bulka" labai jau reta ir vertinga, bet kažkada taps vertinga. Tai paprasta kasdieninio naudojimo mašina, kurių buvo daug ir yra nemažai dėl savo patikimumo ir nerūdijimo. BET klausyt apie tuos plastmasinius buferius yra briedų, briedas. Tai PVZ mano nuotraukoje pridėtas automobilis ir netaps vertingu?? Jis techniškai, dizaino prasme bus visada vertesnis už visokius žigulius ir moskvičius.
Kad ir motociklas BMW r80 1978 m. irgi turi priekinį ir galinį plastmasinius sparnus. Tai ką jis blogesnis, nevertesnis už URAL, kuris TURI plastmasinius sparnus?


Ledūklis rašė:
Nu žmogau netingi rašyt. Siūlau rašyt straipsnius - disdesnė išliekamoji vertė.
Negaliu likt abejingas tokaim rašiniui, Tadai - ir aš tada parašysiu. Gi čia forumas!
Nemanau, kad reiktų propaguot būlkų darymo istorinėm, dėjimo in forumą ir panašiai. Nors tai ir teoriškai atitinka, bet visur norėtųsi kad galiotų sąžinė ir proringumo faktorius. Galit ginčtytis, galit ne, bet tokios mašinos niekada nebus nei senovinės, nei antikvarinės.
Jų buferiai yra plastmasiniai.
Prieš Audines tikrai nieko neturiu. Pats turiu dvi Audi 80 B4 ir labai vertinu, remontuoju, vieną net perdažiau. Bet tai nreiškia kad tokios mašinos kada nors pretenduoja in senienų forumus, renginius ar pan.
Kaina irgi nereali, nebent nenori jos atsikratyt. Gerutėlę Audi 100 1985 su TA pardaviau už 200 Eur ir tai vos. Ir in forumą nekilo mintis dėt.
Vieną puikią B4 pirkom už 500.
Taigi atsipeikėkit!

Jei norit galim ginčytis ar galit man dėt geltoną ar raudoną zoną. Man taspats. Negi norit kad viskas taip išsigimtų? Tai gal ir mes jau čiut gyvi ir antikvariniai kuriem jau virš 30 metų?

Man sarmata už jus ir net baisu pagalvot kaip jaučiasi matydami tokią padėtį tikrieji veteranai, tokie kaip pvz. Fon ir kiti...


Prikabinti failai:
64059954-770-0@2X.jpg
[email protected] [ 140.41 KiB | Peržiūrėta 414 kartus(ų) ]

_________________
862358722
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Lap 12 Ant, 11:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03
Pranešimai: 1336
Miestas: Alytus
Ginčytis tikrai nenoriu, nes argumentai nėra pagrįsti kitkuo, apart to, kad mes visi senstam. Man ji irgi neatrodo antikvarinė, bet kai nuvažiuoju kur nors su ja arba su savo 89tų metų Citroen C15, arba netgi su savo 92trų metų paskutinės laidos Citroen BX, tai jaunimėliui kitaip atrodo. Ypač tiems, kurių asmens kodas prasideda 5 ar 6, t.y. gimusiems 21-mame amžiuje. Bet sena tikrai, už mane senesė. Ir pagal galiojančius LR įstatymus ir šio forumo taisykles, gali būti čia talpinama. Ar taip blogai? Nemanau. Juk neparašiau, kad ji antikvarinė, tik informuoju apie galimybę.

Žmogus senas laikomas kai senai atrodo, senai jaučiasi, o šiaip tai jei metais tai nuo kokių 60. O jei tarkim tu esi 1991 gimimo, o mašina 1990. Tai ji už tave metais vyresnė, bet nei tu senas, nei mašina sena. Įstatymai ir taisyklės yra viena, bet yra ir protingumo faktorius. Neįmanoma sukurt tokių taisyklių, kad būtų išgvildentos visos išimtys ir visi atvejai. Taigi dėl to kaip ir nėr labai blogai, bet... tokių mašinų, kurios pagal taisykles tinkamos, yra begalės. Ir jos sensta ("vyresnėja") su kiekviena diena. Ir jei tai propaguosim, jos išstums iš renginių ir forumų dar senesnes, tikrai senas. Nes daug lengviau visur prasmukt pro taisykles su tokiom, negu restauruot tikrai seną.

O prieš Audines aš kaip tik daug prieš turiu. Mano nuomone, būlka (kalbu bendrai apie modelį, o ne apie konkrečius egzempliorius) yra tokia bloga, kad netgi gera. Todėl dėl jos ir suklydau. Pradžioje buvo smagu, bet paskui jau nebesinori. Bet čia vėlgi tik mano nuomonė. Todėl ir noriu ją parduoti. Kaina yra derinama, kaip ir rašiau, stipriai. Ir bus tikriausiai dar mažinama, kol galiausiai vistiek parduosiu, kad ir už mažiau. Mažos kainos nematau prasmės iškart dėti, nes automobiliui yra atlikta labai nemažai darbų, kurie kelia jo vertę.

Audinės šitos, aišku, turi ir minusų, bet savo bendraamžių kontekste turi ir daug didelių pliusų, tokių kaip cinkuotas kėbulas ir paprastumas. O tai ypač svarbu Lietuvos keliams ir druskoms. Būtent todėl tiek jų dar išliko ir visgi dar yra žmonių, kurie jas myli. Bet labai gaila, kad daugelis jas išmeta vien tik dėl to kad atsibodo, "yra naujesnių", ar dėl kitos išmandrėjimo priežasties, nors dar gali važiuot ir važiuot :(

Bet tik galutiniam pirkėjui, o ne perpardavėjui, todėl gali rinkos kainos ir neatitikti.
Kaip tikriausiai neatitinka ir tavo parduodama technika, bet nelabai kas pasiūlė tau atsipeikėti.


Tikriausiai kalbi apie Jawą. Man ir pačiam atrodo, kad kaina nesąmoninga. Todėl benrdose diskusijose net užvedžiau temą apie Jawų vertę ir kainas, kurį laiką sekiau situaciją. Ir tai buvo nemaža dalis priežasčių parduot, nes pats asmeniškai pinigais jų taip nevertinu. Nenoriu turėt tokio išbrangusio daikto, prie kurio net baisu prisiliest. Manau kad jau jų kainoms nebėra kur kilt ir reikia skubint parduot, kol mada nesibaigė (nors ką gali žinot kas čia bus). Kaina aišku užrašyta taip pat šiek tiek didesnė kad būtų galima ją mažint ir deryt. Ir ta Jawa jau beveik parduota, rezervuota. Taigi kaina, pasirodo, arti rinkos... :shock: O kad kas komentuotų ar siūlytų atsipeikėt aš tikėjausi. Nereikia bijot komentarų. Tiesa gimsta bendravime.

Aš pats nemėgstu nei plastikinių bamperių, nei plastikinių panelių senuose automobiliuose dėl to, kad plastikas sensta ir pradeda trupėti, o tokias detales atkurti yra sunku arba netgi neįmanoma, bet skirtingai, negu su dauguma automobilių metaliniais chromuotais bamperiais, šio laikotarpio (tarpe 80-90tųjų metų) vakarų bloko gaminti automobiliai bene geriausio santykio tarp paprastumo ir patikimumo. Turiu omenyje tą patikimumą, kur nereikia nuolat tepliotis rankų kažką reguliuojant ar mankštinant, t.y. iš esmės apie tai, kad su šiais automobiliais išties galima kažkur nuvažiuoti. Nes jie iš esmės negenda. O sugedus, nereikia didelių pastangų pataisymui. Nes konstrukcija dar vis paprasta, bet jau pakankamai sudėtinga tam, kad viskas sklandžiai veiktų ir/ar adaptuotųsi prie dilimo savaime (hidrokompensatoriai, elektroninis uždegimas ir t.t.), ir vis dar buvo naudojamos puikios kokybės medžiagos, priešingai negu tuometinėje rytų bloko gamintoje technikoje arba vakarų bloko technikoje, kuri gaminama dabar.


Visiškai pritariu. :)

Su savo Citroen C15 89tų metų pusę Europos išmaišiau be didesnių gedimų, buvom žiemą iki Nordkappo nuvažiavę, o vasarą iki El Ayuno (Vakarų Sachara/Marokas). Buvo gaminamas nuo 82trų metų. Modelis toks pasisekęs, kad buvo gaminamas netgi iki 2004tųjų metų. Todėl jis Lietuvoje istoriniu gali būti pripažintas tik nuo šių ar gal nuo kitų metų. Modeliai iki 90tųjų turėjo fainą senovinių Citroen akcentą - vieno stipino vairą. Ir emblemą ne grotelių viduryje, o šone. Taip pat būdingas visiems senoviniams kablukams primityvus dizainas. Nu labai fainas automobilis. Planuoju irgi kreiptis į kokią nors organizaciją, kuri užsiima sertifikavimu, jei tik pasiseks. Tikiuosi nepataikysiu kreiptis į kokį nors klubą, kuriam priklausai pats, nes jis taip pat turi plastikinius bamperius. Ir netgi plastikines groteles bei kapoto ir sparnų moldingus.

Nebijok, tikrai nepataikysi. Nes tokio laikotarpio ir su plasmasėm mašinų sertifikavimas bei toleravimas buvimo renginiuose buvo labai didelės priežastys dėl ko nebepriklausau JOKIAM klubui, nes tai prarado prasmę.

Grandams pagarbą reikia jausti ir ją jaučiu, bet labai nutuokiu, kad kai jie pradėjo komplektuoti savo turimus kolekcinius egzempliorius, tiems egzemplioriams buvo ne stipriai daugiau metų, negu šiai. Tiesiog laikas bėga. Kas buvo nauja, ėmė ir paseno, o kas jau tada buvo sena, paseno dar labiau, neprižiūrint gal kai kas ir sunyko.


Matai, tie egzeplioriai nepaisant jų metų amžiaus, jau savaime daug retesni nes jų gamybos mastai nebuvo tokie kaip dabartinių. Tai buvo gaminti kaip vos ne amžini ir prabangūs daiktai. Tarpinė grandis buvo "trečios kartos" technika, tokia kaip Žiguliai, po kurios, (iš dalies ir ją galimą įskaityt) tecnikos vienetai tapo visiško masinio naudojimo preke kaip servietėlės. Todėl kaip mes galim taip vertint ir statyt greta tikuosius egzempliorius ir visa tai kas buvo po to? Va todėl tas amžiaus cenzas ir neturėtų būt pargindinis kriterijus. Mano bulkos irgi sentsa kasdien, bet jos niekad nepavirs į Horchus, nepavirs į Pobiedas, netgi nepavris į Žigulius. Nors ir kai švęsim 50 ar 100 metų bulkos jubiliejų ji ir bus tik paprastas batonas.

Man labai patiko, kai per festivalį "Mėnuo juodaragis" buvau liaudiškų būgnų gaminimo pamokoje ir vietinis gamintojas atsakė į žiūrovo klausimą "Kodėl jūsų būgno gamybai panaudota plastikinė izoliacija vietoj beržo tošies?"
"Šitas būgnas nėra senovinis ar antikvarinis. Jis yra liaudiškas, t.y. pagamintas iš to, kas buvo po ranka ir lengvai gaunama. Kadangi jis gamintas maždaug prieš 30 metų, tai kadangi žmogui reikėjo pritvirtinti, tai jis ir panaudojo izoliacinę juostą. Jei žmogus, prieš šimtą metų gamindamas būgną, būtų turėjęs lipnios juostos, patikėkit, tikrai ją būtų ir panaudojęs. Tuo metu jos nebuvo, todėl naudojo tošį".
80taisiais labai stipriai palengvėjo plastikų gamyba ir apdirbimas, buvo sukurta daug naujų labai gerų savybių turinčių plastikų. Matome tai pagal tuometines aprangos madas. Natūralu, kad tas medžiagas tuo metu ir pradėjo intensyviau naudoti, nes tai pigiau, negu chromuoti metalai. Kurių dar irgi būdavo, tik pagrinde juostelių ar moldingų pavidalais. Manau, tuometinio plastiko kokybę puikiai įrodo tai, kad jos bamperiai ir panelė dar dabar labai gerai atrodo, o Moskvičių panelės tokių metų jau dauguma buvo ištirpę.


Tas taip, bet plasmasė buvo dedama dar ir todėl, kad madinga, o kodėl madinga - nes nauja. Nors realiai ten jokio grožio. Pirmukus žigulius žmonės irgi apkraudavo plasmasėm, kad atrodytų nujesni. Gamyklose irgi: daugiau plasmasių - naujas, "mandresnis" modelis. Sukūrė tas naujas plasmases tai nežinojo, kas darosi. Va tik dabar žmonės atsipeikėja ir vėl grįžta prie to kas iš tikrųjų gražu. Pamatė kad nieko naujo nebesukurs. Daug kur naudojama ir chromuotos detalės ir kiti tikrai gražūs dizaino elementai kokie buvo seniau.

Aš naktimis kai rašau, irgi, kaip ir tu, būnu jausmingas. Dažniausiai parašau ir paskui ryte atsikėlęs perskaitau iš naujo, tik tada, jei vis dar sutinku, spaudžiu išsiųsti. Bet dažniausiai ištrinu. Šįkart netrinsiu, tegul būna tokia diskusija :)
Jei kas kitas norės, tegul ištrina. Aš tikru aktyviu moderatoriumi šitame forume visvien jau senokai nebesu, nes apsilankymų skaičius sumažėjo bent dešimteriopai.


Aš ir taip panašiai kartais darydavau, bet ko čia bijot. Reikia rašyt kad suprastum vieni kitus. Netrink. Lietuviai tarsi bijo sakyt atvirai viską. Būtinai reikia rašyt ir provokuot diskusijas ir dėl forumo aktyvumo palaikymo :) Jei netinka čia, tai galima perkelt in atskirą temą... Bet galbūt tai pagyvins skelbimą ir išeis in naudą?

_________________
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Lap 12 Ant, 12:38 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03
Pranešimai: 1336
Miestas: Alytus
Infektus rašė:
Nesakau, kad šiandiena ,,Bulka" labai jau reta ir vertinga, bet kažkada taps vertinga. Tai paprasta kasdieninio naudojimo mašina, kurių buvo daug ir yra nemažai dėl savo patikimumo ir nerūdijimo. BET klausyt apie tuos plastmasinius buferius yra briedų, briedas. Tai PVZ mano nuotraukoje pridėtas automobilis ir netaps vertingu?? Jis techniškai, dizaino prasme bus visada vertesnis už visokius žigulius ir moskvičius.
Kad ir motociklas BMW r80 1978 m. irgi turi priekinį ir galinį plastmasinius sparnus. Tai ką jis blogesnis, nevertesnis už URAL, kuris TURI plastmasinius sparnus?


Dėl retumo ir vertingumo nesiginčinu, taip pat ir dėl blogumo ar kokybės.
Kalbu apie senoviškus daiktus.

"Plasmasiniai buferiai" - tai manau apibūdina geriausiai kuo skiriasi senoviška technika nuo ne, nes taisyklėm ir įstatymais to neįmanoma nusakyt.

Įsivaizduokit situaciją:
Aikštelėjė šalia stovi Audi 80 1986 m. ir VAZ-2106 2001 m. Pro šalį eina žmonės: moterys, vaikai, kiti paprasti piliečiai. Kaip manote, kurią mašiną jie laikys senesne, senoviškesne? Vietoj Audi gali būt ir Porshe 944, vietoj Žigulio - Meksikietiškas Vabalas. Tas pats ir su motociklais. Galim daug prigalvot. Tarkim, kiniškas M72, kuris dar ko gero po šiai dienai gaminamas. Jį gamina, bet jis jau iš karto senovinis. Jawą gali surinkt iš naujų dalių. Bet ji bus senoviškesnė už Hondą kokių 1990 m. Kai darom renginius ir norim išsaugot tradicinius, senoviško tipo, archajiškos konstrukcijos egzempliorius, tikrai retro dizaino egzempliorius, plasmasės "krinta iš konteksto". Dėl to gaminamos ir replikos, ir atsarginės detalės. Paprastiems, nesugadinto požiūrio (kaip mūsų kurie daug apie techniką žino) žmonėms nekyla klausimas, kuri mašina iš pateiktų pavyzdžių yra senoviškesnė. O parodos ir yra daugumoj orientuotos į plačią visuomenę, tai visada norisi, kad organizuotas renginys atrodytų patraukliai, estetiškai. Kaip atvažiuoja koks su plasmasine metus atitinkančia mašina, žiūrovai stebisi: "O ką šitas čia veikia?" Taip kurstomos mintys apie korupciją ir pan. kurios ir taip visur netrūksta. Yra Youngtimer renginiai, yra atskirų markių, taip pat ir Audi klubai, renginiai, judėjimai. Nereikia daryt visur mišrainių nes tikrai šiais laikais galima rinktis. Todėl gretint "plasmasinius buferius" ir "oldtimer" ....nu nežinau kaip dar paaiškint.

P. S. ką, neliko laiko rašyt, einu Bulką surinkinėt. Savaitgalį giminaičio nudažėm beveik pusę mašinos. Taip kad aš jas vertinu, bet viskam yra laikas ir vieta.

_________________
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Lap 20 Tre, 18:01 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 19:27
Pranešimai: 2653
Miestas: Vilnius
O čia visai smagi diskusija išsirutuliojo :D Ech prieš mėn. ir aš savo legendinę "bulką" "antikvaristam" į Ukrainą perleidau... Kiekvienam savo tema... :?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2019 Lap 20 Tre, 19:01 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03
Pranešimai: 1993
Miestas: Kaunas
Na o aš per tą laiką sumažinau kainą iki 850 Eur.
Galima dar ir derėtis vietoje, pažadu dar kelioliką procentų nuleisti, ypač jei sumokate ir išsivežate iš karto.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Audi 80 b2

forume Parduodu transportą

augux

0

753

2018 Geg 11 Pen, 12:38

augux Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Audi 80 B2 1983 metų

forume Parduodu transportą

sauliusba

0

995

2017 Gru 02 Šeš, 11:35

sauliusba Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 62 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu iz 49

cbr » 2019 Lap 19 Ant, 21:21

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu NSU Super Maks

valiusk » 2019 Lap 17 Sek, 23:48

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu Sudedamas dviratis "Desna-2"

Rapka » 2019 Lap 17 Sek, 15:49

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu Moskva

grobis » 2019 Lap 16 Šeš, 19:37

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu Minsk k-125

grobis » 2019 Lap 16 Šeš, 19:32

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu Iz49 remas ir tech pasas

egvis » 2019 Lap 11 Pir, 15:14

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu Skif M2

Jstas » 2019 Lap 13 Tre, 13:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu Audi 80 B3 1,8S būlka

forume Parduodu transportą

Paskutinis pranešimas:

2019 Lap 20 Tre, 19:01

tadas1991 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu M1a projekta

forume Parduodu transportą

Paskutinis pranešimas:

2019 Lap 19 Ant, 23:11

egvis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu iz 49

forume Parduodu transportą

Paskutinis pranešimas:

2019 Lap 19 Ant, 21:21

cbr Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu NSU Super Maks

forume Parduodu transportą

Paskutinis pranešimas:

2019 Lap 17 Sek, 23:53

valiusk Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Aukcionas baigtas Pusantros Jawa 634 (Aukciono pabaiga 2019-11-17 20:00val.)

forume Parduodu transportą

Paskutinis pranešimas:

2019 Lap 17 Sek, 22:08

slynikas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu Sudedamas dviratis "Desna-2"

forume Parduodu transportą

Paskutinis pranešimas:

2019 Lap 17 Sek, 15:49

Rapka Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Parduodu Moskva

forume Parduodu transportą

Paskutinis pranešimas:

2019 Lap 16 Šeš, 19:37

grobis Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų