Jawa-250
Moderators: TVR, Moderatoriai
Galvojau ir apie sparno kėlimą, bet tada gautųsi daug bedos, nes automatiškai keltųsi ir sėdynė, pabėgtų tarpai tarp skardų ir t. t... Todėl sparnas liks savo aukšty, tik bus ilgintas kaip šitoj nuotraukoj. Amortizatorių irgi reiks ilgesnių, kad ratas nesiektų sparno. Juos jau turiu. Šakę irgi reiks ilgint tikriausiai prieš amortizatorius. Ilginto sparno pvz
Viktoraz3 wrote:spoileriz wrote:Ledūklis wrote:354, indėjus tokį ratą, atrodė taip. (Dešinėje palyginimui - 360 standartas).
Gražiai žiūrisi. Bus įdomu ir su perdavimu ;)
Daugiau greičio, mažiau jėgos.
Nebūtinai, galima dėt 634 žvaigždę gale. O variklio žvaigždučių irgi būna skirtingų dydžių, priekabinio ir ne priekabinio varianto.
Ledūklis wrote:marjaxxx wrote:Kaip su grandinės apsauga?
Tikriausiai jos nedėsiu, nes du draugai vos neužsimušė per tas apsaugas. 360 originali tegu būna su apsauga, o su šitą darau kad būt patogesnė naudojimui, tai geriau nerizikuosiu.
Teko ir man tai patirt ir teko girdėt tai ne iš vieno žmogaus.
Kartą važiavom dviese per miestą, gerai, kad nebuvo didelio greičio. Grandinės įtempimą dažnai tikrindavau, ir vistiek, nei iš šio, nei iš to, kažkaip grandinė užkabino apsaugą, ar pati grandinė nukrito, ir užsikirto galinis ratas, variklis užgeso ir čiuožiau. Sustojęs pamačiau, kad grandinė su apsauga susimalė visiškai, dar nulaužė amortizatorių, grandinės įtempėjus, suvarė posparnį.
Ledūklis wrote:Prieky ratas tinka, važinėjau seniau 354 insidėjęs tokį ratą. Gale reikia perdarinėt, ilgint šakes, nes su tikrom telpa tik vos vos ant galinės padėties, vietos tikrai per mažai.
Pabandžiau gale įdėt R18, ir visai normaliai, tik reikia posparnį biški perdaryt. Na, bet išilginus gražiau atrodo ;)