„Lituanica“ modelio gamyba.
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Ačiū už smulkią ir nuoseklią ataskaitą. Laukiam tęsinio.
Forume rašome lietuviškai. !!!
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Sveiki,
Variklį šiandien paruošiau užkūrimui.
Pritaikiau ir pritvirtinau naująjį holo daviklį prie variklio.
Pritvirtinau variklį prie kėdės, bei visus jo darbui reikalingus daiktus taip pat pritvirtinau prie kėdės.
Kėdę, kad ji nevirstu su visu varikliu ir užvedus nenuvirstų ir pan. prisukau prie seno stalviršiaus.
Šiandien būrelyje (~22:10 val.) variklį pavyko užkurti, bet padirbęs kažkur 5-10 sekundžių užgeso. Vis dėl to, balsą pavyko išgirsti. Video dėl kvailų aplinkybių nebepavyko padaryti, prifilmavau per daug variklio dar nevedant, o kai jau pradėjau rimtai bandymą vesti, pamiršau kamerą įjungti Iš pradžių variklis pakosėjo, vėliau, pasisiurbęs normaliau kuro, užsivedė. Užgesti manau galėjo nes:
1. Baigėsi kuras;
2. Nebuvo gerai prikrautas akumuliatorius, dėl to buvo per silpna kibirkštis;
3. Dėl vibracijos, karbiuratorius pradėjo smarkiai vibruoti pats, todėl benzinas, nebegalėjo normaliai bėgti;
4. ....
Įkelsiu vieną video, vietoj nuotraukų:
http://www.youtube.com/watch?v=VGmCXVEp ... e=youtu.be
Taigi, dabar bereiks pašalinti trūkumus ir kitą kartą būtinai padaryti video, su variklio darbu.
Variklį šiandien paruošiau užkūrimui.
Pritaikiau ir pritvirtinau naująjį holo daviklį prie variklio.
Pritvirtinau variklį prie kėdės, bei visus jo darbui reikalingus daiktus taip pat pritvirtinau prie kėdės.
Kėdę, kad ji nevirstu su visu varikliu ir užvedus nenuvirstų ir pan. prisukau prie seno stalviršiaus.
Šiandien būrelyje (~22:10 val.) variklį pavyko užkurti, bet padirbęs kažkur 5-10 sekundžių užgeso. Vis dėl to, balsą pavyko išgirsti. Video dėl kvailų aplinkybių nebepavyko padaryti, prifilmavau per daug variklio dar nevedant, o kai jau pradėjau rimtai bandymą vesti, pamiršau kamerą įjungti Iš pradžių variklis pakosėjo, vėliau, pasisiurbęs normaliau kuro, užsivedė. Užgesti manau galėjo nes:
1. Baigėsi kuras;
2. Nebuvo gerai prikrautas akumuliatorius, dėl to buvo per silpna kibirkštis;
3. Dėl vibracijos, karbiuratorius pradėjo smarkiai vibruoti pats, todėl benzinas, nebegalėjo normaliai bėgti;
4. ....
Įkelsiu vieną video, vietoj nuotraukų:
http://www.youtube.com/watch?v=VGmCXVEp ... e=youtu.be
Taigi, dabar bereiks pašalinti trūkumus ir kitą kartą būtinai padaryti video, su variklio darbu.
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Sveiki, štai Jums video. Nenukirpau, palikau tą dalį, kur matosi kaip kuriasi variklis. Kadangi vadovas kamerą laikė, tai jam pavyko užkurti tik iš 4 sukimo. Man pavyksta iš 1-2 sukimų. Senas fotoaparatas, prastas garsas. Realybėje variklis gražiau skamba, bei per video atrodo, kad variklis dirba prastokai (pagal garsą). Taip nėra ištikrųjų. Bereikia abkatkę padaryti, bus bitutė.
https://www.youtube.com/watch?v=IiRV0TwjcB4
https://www.youtube.com/watch?v=IiRV0TwjcB4
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Sveiki,
Per šią savaite:
Priveržiau Lituanikos važiuoklę prie liemens,
Išgręžiau skyles ratams tvirtinti ir tose skylėse padariau 6mm sriegį. Ratuose padidinau centrines skyles iki 6mm. Prie važiuoklės rėmo ratus priveržiau su wurth'iniais kietais varžtais, veržlėmis ir šaibomis.
Toliau, pradėjau daryti važiuoklės profilį, bet tada vadovas atkreipė dėmesį į tai, kad prie važiuoklės profilio tvirtinsis spyris, tad kol nežinau kaip tvirtinsiu spyrius, negaliu daryti važiuoklės profilio. Kol neturiu spyrių, tol negaliu daryti spyrių tvirtinimų. Tad aptaręs viską su vadovu nusprendžiau daryti spyrius.
Šiaip spyriai tikrajai Lituanikai buvo mirtinai reikalingi, kaip sparnų ramstis, o manajai Lituanikai, spyriai reikalingi tik dėl grožio. Galėčiau pakilti ir be spyrių, nes sparnai jau ir taip tvirtai laikosi, ir juos perlaužti ore, praktiškai neįmanoma (neskaitysim tragiško rėžimosi į žemę, ar susidūrimo su kokiu nors dideliu daiktu ore, kuris atsitrenktų labai dideliu greičiu ar pan. tfu tfu tfu). Iš tiesų, Lituanikos modeliui spyriai tik maišys, nes jie bus nemažas oro stabdis. Spyrių iš medžio daryti negaliu, nes spyriai turi būti labai tvirti, lengvi, geriau, kad butų labiau linkę sulinkti, o ne lūžti, taip pat atsparūs dideliai, mano vieno cilindro variklio, vibracijai, ir visom pakilimo take galimoms atsirasti kliutims (jau vien ilgi, storesni ir kietesni žolių stiebai, smarkiai apgadintų spyrius, jeigu juos, pavyzdžiui, daryčiau kaip sparnus: per vidurį pušinis lanžeronas su balzinėmis nerviuromis. Tokie jie tiesiog perlūžtų.) Todėl nusprendėme, kad spyrius daryčiau iš aliuminių vamzdelių. Aliuminis, priešingai nei medis, yra labiau linkęs sulinkti, o ne lūžti.
Taigi, šiandien, dar neturėdamas aliuminių vamzdelių, nusprendžiau, pabaigti reikalus su sparnais. Apšlifavau priekinę sparno briauną. Nuotraukose sunkiai matosi, bet trumpai tariant, iš kampuotos, sudžiuvusiu lipalu apkibusios, šiurkščios, padariau švelnią, lygią, be įdubimų, tiesią briauną, ant abiejų sparnų. Ryt, bandysiu daryti aleronus (angl. aileron)
Per šią savaite:
Priveržiau Lituanikos važiuoklę prie liemens,
Išgręžiau skyles ratams tvirtinti ir tose skylėse padariau 6mm sriegį. Ratuose padidinau centrines skyles iki 6mm. Prie važiuoklės rėmo ratus priveržiau su wurth'iniais kietais varžtais, veržlėmis ir šaibomis.
Toliau, pradėjau daryti važiuoklės profilį, bet tada vadovas atkreipė dėmesį į tai, kad prie važiuoklės profilio tvirtinsis spyris, tad kol nežinau kaip tvirtinsiu spyrius, negaliu daryti važiuoklės profilio. Kol neturiu spyrių, tol negaliu daryti spyrių tvirtinimų. Tad aptaręs viską su vadovu nusprendžiau daryti spyrius.
Šiaip spyriai tikrajai Lituanikai buvo mirtinai reikalingi, kaip sparnų ramstis, o manajai Lituanikai, spyriai reikalingi tik dėl grožio. Galėčiau pakilti ir be spyrių, nes sparnai jau ir taip tvirtai laikosi, ir juos perlaužti ore, praktiškai neįmanoma (neskaitysim tragiško rėžimosi į žemę, ar susidūrimo su kokiu nors dideliu daiktu ore, kuris atsitrenktų labai dideliu greičiu ar pan. tfu tfu tfu). Iš tiesų, Lituanikos modeliui spyriai tik maišys, nes jie bus nemažas oro stabdis. Spyrių iš medžio daryti negaliu, nes spyriai turi būti labai tvirti, lengvi, geriau, kad butų labiau linkę sulinkti, o ne lūžti, taip pat atsparūs dideliai, mano vieno cilindro variklio, vibracijai, ir visom pakilimo take galimoms atsirasti kliutims (jau vien ilgi, storesni ir kietesni žolių stiebai, smarkiai apgadintų spyrius, jeigu juos, pavyzdžiui, daryčiau kaip sparnus: per vidurį pušinis lanžeronas su balzinėmis nerviuromis. Tokie jie tiesiog perlūžtų.) Todėl nusprendėme, kad spyrius daryčiau iš aliuminių vamzdelių. Aliuminis, priešingai nei medis, yra labiau linkęs sulinkti, o ne lūžti.
Taigi, šiandien, dar neturėdamas aliuminių vamzdelių, nusprendžiau, pabaigti reikalus su sparnais. Apšlifavau priekinę sparno briauną. Nuotraukose sunkiai matosi, bet trumpai tariant, iš kampuotos, sudžiuvusiu lipalu apkibusios, šiurkščios, padariau švelnią, lygią, be įdubimų, tiesią briauną, ant abiejų sparnų. Ryt, bandysiu daryti aleronus (angl. aileron)
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Padariau nuotrauką vieną geresnę su fotoaparatu.
- Prikabinti failai
Paskutinį kartą redagavo virginijus007 08 Geg 2013, 23:44, redaguota 1 kartą(us).
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Taip pat šiandien truputį pašlifavau kampeli vieną. Tiek ir bespėjau šiandien.
Lituanika, jau po truputį, po truputį įgauna vis rimtesnį vaizdą. :)
Tai tiek.
Lituanika, jau po truputį, po truputį įgauna vis rimtesnį vaizdą. :)
Tai tiek.
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Sveiki,
Su spyriais, vis dar yra neaiškumų, nors jau ir gavau planuotas jiems medžiagas. Vis dėl to, vadovas pasiūlė geriau gaminti spyrius iš meškerių kotų, ne iš aliuminių vamzdelių. Kadangi, meškerių kotų, dar nespėjau susišaudyti , pradėjau gaminti aleronus. Šiandien vieną jau kaip ir pabaigiau, kitą jau beveik suruošiau klijuoti, bet šiandien nebespėjau.
Aleronus dariau iš sparno išpjautų dalių. Prie jų priklijavau priekinę alerono briauną (pušinę, penkiakampio formos, apačia kvadratinė, viršus trikampis). Aleronų galuose priklijavau 4mm fanieros trikampinius galiukus, kad balzinės galinės briaunos kraštai nenusidaužytų, įgautų tvirtumo. Sparnuose įklijavau 1mm fanieros trikampinius galiukus, prie balzinių nerviurų galų iki galinės briaunos galo (kaip ir aleronams, dėl tų pačių priežasčių), įleisdamas fanierinius galiukus į galinį londžeroną, taip pat dėl sutvirtinimo. Pasidariau vyrius aleronams, vienam aleornui po tris. Gamyba tokia pati, kaip ir aukščio vairui, bei kiliui, tik, kad aleronams, juos padariau truputį platesnius (Pvz. aukščio vairo 5mm, aleronams 10mm.) iškarpyti, išlankstyti iš plonos skardos ir plonos, kietos vielos.
Taip pat šiandien važiuodamas į būrelį, užsukau į kolonėlę ir nusipirkau 0,5L benzino. Juk reikia daryti abkatkę Lituanikos varikliui. Graži diena buvo, tad paburzginau variklį, ir pagaliau su savuoju fotoaparatu nufilmavau normalų video, kuriame variklio garsas girdisi tikroviškiausiai.
Su spyriais, vis dar yra neaiškumų, nors jau ir gavau planuotas jiems medžiagas. Vis dėl to, vadovas pasiūlė geriau gaminti spyrius iš meškerių kotų, ne iš aliuminių vamzdelių. Kadangi, meškerių kotų, dar nespėjau susišaudyti , pradėjau gaminti aleronus. Šiandien vieną jau kaip ir pabaigiau, kitą jau beveik suruošiau klijuoti, bet šiandien nebespėjau.
Aleronus dariau iš sparno išpjautų dalių. Prie jų priklijavau priekinę alerono briauną (pušinę, penkiakampio formos, apačia kvadratinė, viršus trikampis). Aleronų galuose priklijavau 4mm fanieros trikampinius galiukus, kad balzinės galinės briaunos kraštai nenusidaužytų, įgautų tvirtumo. Sparnuose įklijavau 1mm fanieros trikampinius galiukus, prie balzinių nerviurų galų iki galinės briaunos galo (kaip ir aleronams, dėl tų pačių priežasčių), įleisdamas fanierinius galiukus į galinį londžeroną, taip pat dėl sutvirtinimo. Pasidariau vyrius aleronams, vienam aleornui po tris. Gamyba tokia pati, kaip ir aukščio vairui, bei kiliui, tik, kad aleronams, juos padariau truputį platesnius (Pvz. aukščio vairo 5mm, aleronams 10mm.) iškarpyti, išlankstyti iš plonos skardos ir plonos, kietos vielos.
Taip pat šiandien važiuodamas į būrelį, užsukau į kolonėlę ir nusipirkau 0,5L benzino. Juk reikia daryti abkatkę Lituanikos varikliui. Graži diena buvo, tad paburzginau variklį, ir pagaliau su savuoju fotoaparatu nufilmavau normalų video, kuriame variklio garsas girdisi tikroviškiausiai.
Paskutinį kartą redagavo virginijus007 16 Geg 2013, 22:36, redaguota 1 kartą(us).
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Be to, pastebėjau, kad kiekvieną kartą telefonu padaromoms nuotraukoms vis prastėja ir prastėja kokybė... Matyt apsauginis stikliukas nusibraižė. Kurią nors dieną, apfotografuosiu smulkesnes vietas su fotiku, nes šiaip juo fotografuoti nelabai patogu, stabdosi darbai, o su telefonu paprasčiau, padarai kažką, ant smūgio išsitrauki telefoną iš kišenės, pafotkini ir kiši atgal į kišenę. O fotoaparatą jau reikia prisaugoti, ant stalo nenusviesi, dar paskui užmesiu kokią dildę ar ką, juk jam ten tiek tereikia... Su telefonu nufotografuotos smulkesnės dalys ar vietos, tiesiog nesimato normaliai, sunku kažką normalaus suprasti, todėl čia tokių nuotraukų net nekeliu. Atleiskit už tai.
Toliau aleronų gamybos nuotraukos
Toliau aleronų gamybos nuotraukos
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168