Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Mikuni karbiuratoriaus modelis izh jupiter

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Skelbti atsakymą
Lunas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 29 Lie 2010, 21:42

Mikuni karbiuratoriaus modelis izh jupiter

Standartinė Lunas »

Kiek pavyko išgooglinti apie Mikuni ir Izh. Tai tik tiek, kad Izh Planeta Sportai turėjo Mikuni VM32 karbiuratorius. Šis motociklas vieno cilindro Jupiteris dvieju. Planetom ir Jupiteriam eina skirtingi karbiuratoriai. Gal kas galit patart kokį Mikuni korbiuratoriu pirkti Jupiteriui? Arba kokias modifikacijas padaryti Mikuni VM32? Pvz. Ar pakaks dėti mažesnius žikliorius?
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: Mikuni karbiuratoriaus modelis izh jupiter

Standartinė DRV »

Ateičiai, prieš išsiųsdamas žinutę perskaityk ką parašei, nes šį sykį gavosi visiška velniava.
Nori kito karbiuratoriaus ant Jupiterio, bet nežinai kokį dėti?
Mikunio nuo Planetos net neieškok - bus brangu ir tai tik jeigu netyčia pavyks rasti (kuo aš abejoju).
Jei kalba eina apie gerą karbiuratorių, tai pirmenybę teikčiau Dellorto.
Kaip ištaikyti dydį? Vienu kartu, pas Jupiterį, užpildomas tik vienas cilindras, kurio tūris 175cc (350/2=175сс) todėl nėra nei prasmės nei reikalo dėti karbiuratoriaus skirto užmaitinti 350cc cilindrą. Galios nepadidės. Tikrai. Karbiuratoriuje turi būti išlaikomas reikiamas dujų judėjimo greitis, kad būtų tinkamai paruoštas kuro mišinys, padidėjus skersmeniui greitis krenta, o kartu su juo ir galia.

Turėjau Jupiterį ir teko pasižaisti su karbiuratoriais. Su 12 voltų Jawos karbiuratoriumi važiavo žymiai tolygiau, tačiau galios turėjo mažiau. Su standartinių raudavo geriau, bet pastoviai buvo problemų su sūkiais, patrūkčiojimais. Buvau uždėjęs karbiuratorių nuo viencilindrio Suzuki TS250. Važiavo tolygiai, bet neįspūdingai. Visiškas "pravalas" buvo su Bing karbiuratoriumi nuo lenktyninio, žvėriško, 125cc KTM motociklo - baubė gražiai, bet galios nebuvo. Teisybės dėlei reikia paminėti, kad nei vienu atveju žikleriai nebuvo keisti ir kuro lygis nereguliuotas.
Čia šiaip, pamąstymui.

Tarybiniais laikais ant Jupiterių montuodavo karbiuratorius nuo krosinių CZ motociklų. http://img28.olx.bg/images_prodavalnikcom/82571240_1_585x461_karburator-jikov-2936-za-cz-kross-125250500-izh-k-16-izh-pl-spor-gr-sofiya.jpg

Šiai dienai žiūrėčiau karbiuratorių nuo kokio 180-200cc variklio. Puiku būtų montuoti tokį karbiuratorių kuriam galima rasti skirtingų droselinių adatų, žiklerių, emulsinių vamzdelių (nors greičiausiai pastarųjų vis viena nekeisi).
Skelbti atsakymą