Turejau K750 1959m . Jos numeris buvo keturzenklis 4xxx Stovejo tikras m72 blokas !! ( be tarkos ) Krutine buvo jau K750 . Galiu drasiai pasakyti - pirmieji mod ejo su M72 bloku . Ko gero tai buvo gana neilga laika . Motoro blokas buvo tvarkingas , numeriais atitinkanciais pagal sovietini 1959 m pasa . Teko ta popieriu laikyti ,sutikrinti nr . Kol seimininkas iseme europietiska pasa . Labai gaila , pardavimu skyriuje buvo parduodamas sisai motociklas . Temos nebeliko .
Per mano rankas praejo nevienas desimtukas K750 Is ju buvo 2 vien 1959m. Varyklei kaip ir mynejau (su m72 bloku ir k750 krutine) Turejau viena Grazu su originaleis dazais, kliosiniu sparnu, pintais troseleis ir taip idomiu smulkmenu. (deje jau jis ITALIJOI) sitas galejo buti etalonu . Isiveliau i ginsa nes as juos esu turejes , letes. Turejau ir k750 1960m. Ju varikliai buvo kaip ir apkalbamas.
Stai viena radau. Deje variklio nesimato priekio. Bet jis yra 1959m. Su mynetu varikliu.
K-750 Patys pirmieji, kaip rašo, pasirodė 1958 paskutinį ketvirtį. Tuo metu dar gamino ir m-72H. Todėl pasitaikydavo ir su m72 bloku, bet tik pačioje pradžioje. Mano 1959 jau su briaunomis, variklio nr. kažkur apie 17000. Šito variklio krūtinė turėtų skirtis nuo vėlesnių k-750 ir k-750m trumpesniu alsuokliu (greičiausiai). Kaip kalvis rašė 1959 pabaiga, 1960 pradžia.