Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
M412 variklio klausimai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
M412 variklio klausimai
Sveiki, turiu pora klausimų dėl moskvičiaus variklio. Po galvos tvarkymo autotemoje variklis sunkiai kuriasi, jei užsikuria - visas purtosi, įtariu, kad nedirba 3 - čias cilindras, kodėl ? Su elektra kaip ir viskas gerai, kibirkštį visos žvakės skelia vienodai. Bandžiau sukeisti žvakes - tas pats. Toliau, 1 cilindrą užlieja tepalu, nedaug, tačiau visas stūmoklis būna juodas (kiti 3 gražūs).
Taigi, klausimai būtų tokie: kodėl gali nedirbti 3 - čias cilindras ir dėl kokios priežasties 1 stūmoklis gauna tepalo ?
Taigi, klausimai būtų tokie: kodėl gali nedirbti 3 - čias cilindras ir dėl kokios priežasties 1 stūmoklis gauna tepalo ?
Re: M412 variklio klausimai
tepalo turėtų gaut nuo salnikėlių vožtuvų. gali nerašyt, kad keitei, jei dėjai originalius, kitų 3 cilindrų laukia tokia pati lemtis Reik arba persidaryt įvores ant normalių VAG arba išimt vieną spyruoklę vidinę ir dėt toyotos ar Ford viengubas ir normalius riebokšlius ant originalių įvorių. Išbandytas reikalas
o 3 cilindre pasimatuok kompresiją, įtariu, kad sandarumo nebus tau ir dėl to jis nedirbs
o 3 cilindre pasimatuok kompresiją, įtariu, kad sandarumo nebus tau ir dėl to jis nedirbs
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija
867075925
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija
867075925
Re: M412 variklio klausimai
Keistos tos gumelės, ir neseniai. O sandarumas dėl žiedų gali būti ?
Re: M412 variklio klausimai
Normaa69 rašė:Keistos tos gumelės, ir neseniai. O sandarumas dėl žiedų gali būti ?
taigi Kisa tau rašo: matuok kompresiją. jei nerandi kompresijos - 20g variklinės alyvos per žvakės skylę į cilindrą, keletas variklio apsukimų starteriu ir vėl matuoji. Jei atsirado - sveikinu, tavo mintis apie žiedus - teisinga. Jei neatsirado - gali važiuot pas Prūsaitienę ir akis draskyt, kabint, aiškintis gražiuoju(reikiamą variantą pasirinkti pačiam).
Tiesa kompresiją pamatuok visų cilindrų, daugiau aiškumo turėsi.
Re: M412 variklio klausimai
Iš kur žinote, kad nedirba 3 cilindras, jei rašot, kad užmeta pirmą cilindrą?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: M412 variklio klausimai
Zhynys rašė:Iš kur žinote, kad nedirba 3 cilindras, jei rašot, kad užmeta pirmą cilindrą?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Nes žvakė visiškai švari.
Re: M412 variklio klausimai
Logika įdomi.
Jei cilindras neveikia tai žvakė švari negali būti - ji turėtų būti šlapia, nebent ten kažkas taip nuostabiai padaryta, kad cilindras negauna kuro (koks skuduras įsiurbimo kanale/kolektoriuje, įsiurbimo vožtuvas neatsidaro).
Tai gal tik tame cilindre viskas gerai ir degimas vyksta be priemaišų, o kituose alyva patenka į degimo kamerą?
Ant veikiančio variklio galima pabandyti atjunginėti po vieną aukštos įtampos laidą ir stebėti pokyčius. Ties kuriuo cilindru pokyčiai mažiausi ten ir bėda.
Jei cilindras neveikia tai žvakė švari negali būti - ji turėtų būti šlapia, nebent ten kažkas taip nuostabiai padaryta, kad cilindras negauna kuro (koks skuduras įsiurbimo kanale/kolektoriuje, įsiurbimo vožtuvas neatsidaro).
Tai gal tik tame cilindre viskas gerai ir degimas vyksta be priemaišų, o kituose alyva patenka į degimo kamerą?
Ant veikiančio variklio galima pabandyti atjunginėti po vieną aukštos įtampos laidą ir stebėti pokyčius. Ties kuriuo cilindru pokyčiai mažiausi ten ir bėda.
Re: M412 variklio klausimai
DRV rašė:Logika įdomi.
Jei cilindras neveikia tai žvakė švari negali būti - ji turėtų būti šlapia, nebent ten kažkas taip nuostabiai padaryta, kad cilindras negauna kuro (koks skuduras įsiurbimo kanale/kolektoriuje, įsiurbimo vožtuvas neatsidaro).
Tai gal tik tame cilindre viskas gerai ir degimas vyksta be priemaišų, o kituose alyva patenka į degimo kamerą?
Ant veikiančio variklio galima pabandyti atjunginėti po vieną aukštos įtampos laidą ir stebėti pokyčius. Ties kuriuo cilindru pokyčiai mažiausi ten ir bėda.
Apie spalvą kalbu. Visai neapsinešusi būna, kai tuo tarpu kitos apjuodę.
Re: M412 variklio klausimai
Juodų apnašų neturi būti, jos indikuoja problemą - mišinys per riebus, alyva patenka į degimo kamerą, netinkamas žvakės kaitrinis skaičius.
Re: M412 variklio klausimai
Jeigu nesunku pasidalinkit žiniomis ir patarimais dėl tų vožtuvų gumelių, kaip ten kas.