Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Dnepr MT 11 remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Jeigu čia Pekar K68, sakyčiau tobulai, ypač pagrindinis žikleris. Gal laisvi kiek per riebūs, bet jie visi taip dirba
Re: Dnepr MT 11 remontas
jakovlevas rašė:Jeigu čia Pekar K68, sakyčiau tobulai, ypač pagrindinis žikleris. Gal laisvi kiek per riebūs, bet jie visi taip dirba
Svarbiausia, kad nenuliesinau per daug
Re: Dnepr MT 11 remontas
Vakar prasukau apie 40km be važinėdamas pastebėjau, kad vienas cilindras labiau, gal turit minčių kas gali įtakoti nevienoda kaitymą, beje iš tos puses duslintuvo ir šaltesnis „oras“ eina.
Re: Dnepr MT 11 remontas
Pirmas, ka reikia patikrinti - ar vienodai pakyla karbu sklendes vaziuojant vidutinem apsukom.
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Re: Dnepr MT 11 remontas
evris rašė:Pirmas, ka reikia patikrinti - ar vienodai pakyla karbu sklendes vaziuojant vidutinem apsukom.
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?
Sklendžiu atidarymą reguliavau pagal šį video: https://www.youtube.com/watch?v=vnCecCscv8s . Variklio darbas iškarto pasikeitė, gazuojant mažesne vibracija ir dirbti tolygiau pradėjo.
Vožtuvus paskutini karta tikrinau prieš 300km. Cilindro kuris ne taip kaista žvakė tamsesne bet nesuodina.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Tiesą sakant ir pas mane jau porą metų vienas cilindras šiltesnis. Ir kas gi ten juos supaisys... Gal vėjas ne iš tos pusės buvo? Gal lopšelis užstojo? Gal kompresija kiek skiriasi? Gal benzino plūdės karbuose skirtingai nuleistos?
Šiaip aišku labiausiai sklendės ir kuro mišinys... Bet jeigu skirtumas nėra toks didelis, gal neverta kreipti dėmesio
Šiaip aišku labiausiai sklendės ir kuro mišinys... Bet jeigu skirtumas nėra toks didelis, gal neverta kreipti dėmesio
Re: Dnepr MT 11 remontas
evris rašė:Pirmas, ka reikia patikrinti - ar vienodai pakyla karbu sklendes vaziuojant vidutinem apsukom.
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?
kaip suprantu reikėtų pabandyti pariebinti vienam cilindre mišinį?
Re: Dnepr MT 11 remontas
sooryy rašė:evris rašė:Pirmas, ka reikia patikrinti - ar vienodai pakyla karbu sklendes vaziuojant vidutinem apsukom.
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?
kaip suprantu reikėtų pabandyti pariebinti vienam cilindre mišinį?
Zvakiu spalva ir kompresijos dydis tau atsakys..
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
Re: Dnepr MT 11 remontas
Vakar atlikau karbiuratorių sinchronizacijos patikra su ant kojeles pastatytu motociklu ir gazo rankenos fiksavimu prie tam tikro greičio atjungiant viena po to kita cilindrą greitis buvo vienodas. Kompresija cilindruose skyrėsi bet neženkliai.
Re: Dnepr MT 11 remontas
Vakar pravažiavus keletą kilometru pajaučiau, kad motociklas truputi patrūkčioja, bet greiti ima, ant laisvu dirba, išsukus žvakes viena buvo truputi tamsesne, pravaliau žvakes bet šiandien važiuojant į darbą buvo tas pats. Gal galit kas patarti kome beda galėtu būti?