Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Dnepr MT 11 remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė jakovlevas »

Jeigu čia Pekar K68, sakyčiau tobulai, ypač pagrindinis žikleris. Gal laisvi kiek per riebūs, bet jie visi taip dirba
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

jakovlevas rašė:Jeigu čia Pekar K68, sakyčiau tobulai, ypač pagrindinis žikleris. Gal laisvi kiek per riebūs, bet jie visi taip dirba


Svarbiausia, kad nenuliesinau per daug :)
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Vakar prasukau apie 40km be važinėdamas pastebėjau, kad vienas cilindras labiau, gal turit minčių kas gali įtakoti nevienoda kaitymą, beje iš tos puses duslintuvo ir šaltesnis „oras“ eina.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

Pirmas, ka reikia patikrinti - ar vienodai pakyla karbu sklendes vaziuojant vidutinem apsukom.
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

evris rašė:Pirmas, ka reikia patikrinti - ar vienodai pakyla karbu sklendes vaziuojant vidutinem apsukom.
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?


Sklendžiu atidarymą reguliavau pagal šį video: https://www.youtube.com/watch?v=vnCecCscv8s . Variklio darbas iškarto pasikeitė, gazuojant mažesne vibracija ir dirbti tolygiau pradėjo.
Vožtuvus paskutini karta tikrinau prieš 300km. Cilindro kuris ne taip kaista žvakė tamsesne bet nesuodina.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė jakovlevas »

Tiesą sakant ir pas mane jau porą metų vienas cilindras šiltesnis. Ir kas gi ten juos supaisys... Gal vėjas ne iš tos pusės buvo? Gal lopšelis užstojo? Gal kompresija kiek skiriasi? Gal benzino plūdės karbuose skirtingai nuleistos?
Šiaip aišku labiausiai sklendės ir kuro mišinys... Bet jeigu skirtumas nėra toks didelis, gal neverta kreipti dėmesio :)
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

evris rašė:Pirmas, ka reikia patikrinti - ar vienodai pakyla karbu sklendes vaziuojant vidutinem apsukom.
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?


kaip suprantu reikėtų pabandyti pariebinti vienam cilindre mišinį?
Vartotojo avataras
gedulis9
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
Miestas: kaunas

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė gedulis9 »

sooryy rašė:
evris rašė:Pirmas, ka reikia patikrinti - ar vienodai pakyla karbu sklendes vaziuojant vidutinem apsukom.
Seniau taip buvo daroma - pastatai ant centrines kojeles, ijungi 3-4 begi duodi gazo iki 40-50km/h, uzfiksuoji gazo rankena varzteliu (turi buti toks nedidelis rankenoje is sono netoli trosu) ir atjungineji po viena cilindra, turi rodyti vienoda greiti spidometras. Nuemus vieno cilindro pypke, ja reikia ikisti i atsargine zvake ir priglausti prie mases.
Kita priezastis - liesesnis kuro misinys viename cilindre, tame, kuris labiau kaista.
Voztuvai tikiuosi sureguliuoti gerai?


kaip suprantu reikėtų pabandyti pariebinti vienam cilindre mišinį?

Zvakiu spalva ir kompresijos dydis tau atsakys..
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Vakar atlikau karbiuratorių sinchronizacijos patikra su ant kojeles pastatytu motociklu ir gazo rankenos fiksavimu prie tam tikro greičio atjungiant viena po to kita cilindrą greitis buvo vienodas. Kompresija cilindruose skyrėsi bet neženkliai.
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Vakar pravažiavus keletą kilometru pajaučiau, kad motociklas truputi patrūkčioja, bet greiti ima, ant laisvu dirba, išsukus žvakes viena buvo truputi tamsesne, pravaliau žvakes bet šiandien važiuojant į darbą buvo tas pats. Gal galit kas patarti kome beda galėtu būti?
Skelbti atsakymą