Sveiki,
Ilgokai šis projektas buvo apleistas, iki kol neįvyko Kalėdų stebuklas ir nusprendžiau, kad užteks tai sąžinei mane graužti
Praėjo +- 9 metai, dabar tiek mąstysena, tiek finansiškai esu labiau subrendęs.
--------------------------
Tiesa, nuo Sausio darbai vėl sustojo, nes pasiskolinau iš draugo kartingą kuriam reikėjo TIK užvedimo kojele nupirkt.
Bet kaip ir dera rusiškai technikai:
Paaiškėjo, kad reik sureguliuot degimą. Bandžiau - nepavyko, nes alkūninis velenas buvo persisukęs - teko skelt variklį.
Iš dviejų velenų, garažo sąlygom pavyko idealiai padaryt gerą ( tikrinau su indikatorium).
Sureguliavus degimą nebebuvo kibirkšties (nors prie kreivo alkūninio dar buvo), per mėn. laiko 'plaktukai' apsitraukė dulkėm
Po to dar sekė 'pasibaidęs' grandinės veržlės sriegis, lūžęs gazo troso reguliavimo varžtas ant karbiuratoriaus, krentantis sankabos trosas (bloke) ir dar po 4val. ant kiekvieno rato kol numontavau sovietmetį menančias padangas.
Žodžiu pasiskolinau vienam savaitgaliui bet užsibuvo 3mėn. ir išmokė kaip reguliuot karbiuratoriu, degimą ant Minsko, patampė nervus ir suteikė pasitikėjimo.
------------------------------
Darbai toliau juda su IŽ'u - labai ambicingai planuoju iki mėn. galo jį surinkti - mat noriu padaryt staigmeną broliui gimtadienio progą.
Labai reikia jūsų pagalbos, nes nepavyksta rasti aiškios schemos kokia eilės tvarka susirenka vairo šakės mechanizmas, daug visokių detalių / plokštelių, neatsimenu kaip turi būti.
Iš laukiančių darbų labiausiai neramina sėdynės apsiuvimas laiko atžvilgiu- kiek tai gali užtrukti laiko?
Kadangi Rygos žarnos niekur nepasitaikė užmatyti - rankeną irgi ko gero teks apsiūti.