Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: K-750M 1966

Standartinė evris »

Vima rašė:Dar šiek tiek :padekit:

1. Man neduoda niekaip užmigti mintis ar gerai padariau, jog vietoj veiloko keisdamas riebokšlį palikau originalią plokštelę skirtą tepalo sulaikymui. Klausimas, ar nebus riebokšliui per sausa? Šioje stadijoje kaip ir nesunku būtų tą plokštelę pašalinti, kad ir kaip nesinorėtų imti sankabą, smagratį, galinį dangtelį... ar verta? :?

2. Dar vienas dalykas,kuris neduoda man ramybės yra dalis, kuri tikėtina yra likusi po generatoriaus surinkimo. Radau ją po kelių dienų ant žemės, bet taip ir nesugalvojau, kurioje vietoje, ar išviso turėtų dėtis. Kiek ieškojau internete, nepavyko rasti jokios generatoriaus dalių surinkimo schemos, gal galit kas pagelbėti šiuo klausimu?

3. Ką dedat tarp generatoriaus ir variklio? Aš dėjau o žiedą (nepamenu tiksliai storio), bet nesu juo labai patenkintas. Nuėmęs krūtinę pamačiau, kad jo dalis yra įspausta į vidų, reiškiasi ilgainiui per tą vietą būtų leidę tepalą. Kokie dar variantai? hermetikas? žiedas iš paranito? Ar užteks prispaudimo jėgos sandarumui užtikrinti? Galų gale, kokia tarpinė dedasi originaliai?

3.---> pratekink ant generatoriaus u formos grioveli ir idek 'O' ringa taip, kad ilistu i bloka. Ta galine gumine plokscia tarpine nieko verta. Prispaudimas ten neimanomas esant tokiai vibracijai
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Ši mintis man patinka, ačiū :ok: Reikės taip ir padaryti, jei nuspręsiu šį motociklą daugiau eksploatuoti, arba pasigaminti pakaitinį "darbinį" generatorių :)
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

:padekit:

Gal kas iš kauniečių galėtumėt gyvai parodyti kaip atrodo K-750 bako dangtelio prisukimo mechanizmas? Domina varžtas ir jo prisisukimo vieta? Būčiau labai dėkingas, tuo pačiu įdomu būtų susipažinti :)
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Supirktos trūkstamos dalys. Dabar jau sukomplektuota kokia 96% dalių :puiku:

Už padovanotą signalą dar kartą ačiū Žvilgsniui :proga: Beje, jis jau išardytas ir dalys nuvežtos cinkuoti
Prikabinti failai
IMG_5028.JPG
Paskutinė trūkstama stebulė
Paskutinė trūkstama stebulė
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Nupirktas teisingas bakas. Mano turėtas pasirodo yra nuo M-72H. Ačiū Vikui už atliktą detektyvinį tyrimą :mirkt:
Prikabinti failai
IMG_5029.JPG
Paruošta centrinės kojelės spyruoklė cinkavimui
Paruošta centrinės kojelės spyruoklė cinkavimui
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Klausimas:

Turiu Dnepro kardaną, kuris kaip žinia yra 10 mm ilgesnis, nei K-750. Pirminė idėja buvo turimą tiesiog patrumpinti 10 mm, su viltimi jog užteks karbukų atstumo reguliavimui. Tačiau dabar pradėjus surinkinėti pasidarė panašu, jog taip padaryti neišeis. Kol ratas nuleistas tai jis dar telpa (tarp kryžmės ir paskutinio karbuko ant kardano dar yra šioks toks laisvumas), bet kai jis pakils į horizontalią padėtį kogero strigs.

Ar įmanoma pritaikyti Dnepro kardaną K-750'am?
Prikabinti failai
IMG_5037.JPG
Vartotojo avataras
slynikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 312
Užsiregistravo: 07 Kov 2005, 18:58
Miestas: Utena - Vilnius

Re: K-750M 1966

Standartinė slynikas »

Vima rašė:Turiu klausimą: kaip atnaujinot krovimo relės korpusą? Kaip suprantu, jis yra pagamintas iš šilumino, ar kažko panašaus (magnetas nelimpa) Originaliai atrodo, jog būtų cinkuotas vaivorykštiniu cinku, tačiau cinkuotojai neapsiima to daryti bijodami, jog detalė neištirptų rūgštyje.
Kokie variantai?

1. dažymas?
2. gal šią dalį visgi išeina cinkuoti?
3. palikti taip, kaip yra?


Cinkuotojai ne veltui bijo. Elonikoj prieš kelis metus pabandžiau, sakydamas "kas bus tas, pabandom". Rezultatą pateikiu. Kitą tiesiog nušveičiau ir papoliravau :)
Prikabinti failai
IMG_3665.JPG
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660
Zvilgsnis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 07 Lap 2016, 18:29

Re: K-750M 1966

Standartinė Zvilgsnis »

Vima rašė:Klausimas:

Turiu Dnepro kardaną, kuris kaip žinia yra 10 mm ilgesnis, nei K-750. Pirminė idėja buvo turimą tiesiog patrumpinti 10 mm, su viltimi jog užteks karbukų atstumo reguliavimui. Tačiau dabar pradėjus surinkinėti pasidarė panašu, jog taip padaryti neišeis. Kol ratas nuleistas tai jis dar telpa (tarp kryžmės ir paskutinio karbuko ant kardano dar yra šioks toks laisvumas), bet kai jis pakils į horizontalią padėtį kogero strigs.

Ar įmanoma pritaikyti Dnepro kardaną K-750'am?


Pas mane yra. Atvešiu paziuresi ar tiks. :labas:
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Kokia danga turėtų būti dengtas kardanas? Chromu ar cinku?
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Išsiaiškinau: MT kardanų neina pritaikyti K-750 ir senesniems modeliams. Jų trumpinimas neduoda naudos dėl reguliavimo griovelių išsidėstymo. Fotografija viską paaiškina.
Prikabinti failai
IMG_5044_1.JPG
Skelbti atsakymą