Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
dnepr
Re: dnepr
m105 rašė:Sergej rašė:diesel rašė:Manau, kad nereikia atkalbineti zmogaus , jei jis nuo kazko lydosi. Dnepras tikrai grazus ir vertas pagyrimo.
panasu kad ziema turesiu kuom uzsiimt
gal su tokio tipo varikliu dar geriau atrodytu?
Čia ne variklis o kažkokia marmaliotė, prikrauta bile ko. Šiaip aš prieš dnieprus nes jų variklių ir jų detalių kokybė šūdina todėl ir lūžta, o K-750 tipo motorai buvo daromi sąžiningiau ir mažiau reiklūs aišku katras dar iš jų cielas liko? Mintis su BMW tikrai gera, ne veltui vorai juos kemša į dnieprų rėmus ir lekia.
tokiam projektui tiks ir marmaliote, svarbu kad gerai atrodytu, ir dirbtu
Re: dnepr
Gan įdomus variantas. Kažkada buvau pasidares kažką panašaus tik su URAL motoru ir prikroviau visokiu reikalingų ir nelabai navarotų. Vaizdas buvo gražus, tačiau kažkaip atsibodo ir pardaviau Dabar išvydes šias foto, kaip ir nostalgija grįžta, tačiau mintis būtų daryti tik su k750 motoru ir kuo papraščiau, kuo mažiau navarotų, be starterių, be sudėtingų skydelio apšvietimų, papildomų lempų ir panašaus š...
Ar čia rimtai Sergej galvoji apie tokio darymą ar tik šiaip pasvajoji?
Ar čia rimtai Sergej galvoji apie tokio darymą ar tik šiaip pasvajoji?
KMZ & IMZ
Re: dnepr
ArNaS^ rašė:Gan įdomus variantas. Kažkada buvau pasidares kažką panašaus tik su URAL motoru ir prikroviau visokiu reikalingų ir nelabai navarotų. Vaizdas buvo gražus, tačiau kažkaip atsibodo ir pardaviau Dabar išvydes šias foto, kaip ir nostalgija grįžta, tačiau mintis būtų daryti tik su k750 motoru ir kuo papraščiau, kuo mažiau navarotų, be starterių, be sudėtingų skydelio apšvietimų, papildomų lempų ir panašaus š...
Ar čia rimtai Sergej galvoji apie tokio darymą ar tik šiaip pasvajoji?
svajones kartais materializuojasi
Re: dnepr
Vietoj tavęs rinkčiausi irgi k750, variklis gražesnis, paprastesnis, mažiau vietų kur gali bėgti tepalas.
Dnepr vertė po euro kažkiek vis del to pakilo, taciau nedaug, aišku visada atsiras kas idės skelbima su 3x realia kaina ir laikys metus.
Dėl k750 - problema ne kainoje, o jų kiekyje. Rasti su tikrai sutvarkomais dokumentais ir k750 modeliu įrašytu dokumentuose - paskutiniu metu vis sunkiau.
Dnepr vertė po euro kažkiek vis del to pakilo, taciau nedaug, aišku visada atsiras kas idės skelbima su 3x realia kaina ir laikys metus.
Dėl k750 - problema ne kainoje, o jų kiekyje. Rasti su tikrai sutvarkomais dokumentais ir k750 modeliu įrašytu dokumentuose - paskutiniu metu vis sunkiau.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
viewtopic.php?f=10&t=51228
Re: dnepr
aivaras. rašė:Vietoj tavęs rinkčiausi irgi k750, variklis gražesnis, paprastesnis, mažiau vietų kur gali bėgti tepalas.
Dnepr vertė po euro kažkiek vis del to pakilo, taciau nedaug, aišku visada atsiras kas idės skelbima su 3x realia kaina ir laikys metus.
Dėl k750 - problema ne kainoje, o jų kiekyje. Rasti su tikrai sutvarkomais dokumentais ir k750 modeliu įrašytu dokumentuose - paskutiniu metu vis sunkiau.
na manau reiketu butr ant dnepro remo, nes vistiek noreciau 5 begiu dezes, tad kas bus irasyta i dokus manau didelio skirtumo ner.
lieka klausimas del regitros, (registravimo be priekabos, ir del to kad dnepras 650cc, o k750 750cc)
Re: dnepr
Sergej rašė:aivaras. rašė:Vietoj tavęs rinkčiausi irgi k750, variklis gražesnis, paprastesnis, mažiau vietų kur gali bėgti tepalas.
Dnepr vertė po euro kažkiek vis del to pakilo, taciau nedaug, aišku visada atsiras kas idės skelbima su 3x realia kaina ir laikys metus.
Dėl k750 - problema ne kainoje, o jų kiekyje. Rasti su tikrai sutvarkomais dokumentais ir k750 modeliu įrašytu dokumentuose - paskutiniu metu vis sunkiau.
na manau reiketu butr ant dnepro remo, nes vistiek noreciau 5 begiu dezes, tad kas bus irasyta i dokus manau didelio skirtumo ner.
lieka klausimas del regitros, (registravimo be priekabos, ir del to kad dnepras 650cc, o k750 750cc)
Ir i K 750m (nuo kuriu metu tiksliai pasakyti negaliu, bet po 1966)/K650/MT 9 remus telpa dneprine gr. deze.
Del registracijos, tai jau ant ko papulsit. Vieni del variklio Nr. gali prisikabinti, o kitiems bus neidomu je ir kitas idetas bus.
Del lopsio - nebe sovietmetis ir be jo galima registruoti . Pakeis klase dokumentuose ir tiek.
Re: dnepr
Lopsi "nuimti" is dokumentu man nebuvo problemu ( pakeite dokumentus ir viskas ), bet tai viskas buvo pries 3 metus.
Dabar gali siusti i ekspertize " nustatyti " svorius ir t.t.
Del variklio nr klausiau neseniai regitroje, tai atsake jei identiskas ir regitros atsovui nesukels itarimu del jo ir bus isigyjimo dokumentas naujam motorui ( tinka p-p sutartis) tada irasys nauja nr dokumentuose. Jei bus itarimu reikes nusiusti "ekspertams" ekspertizei.
Dabar gali siusti i ekspertize " nustatyti " svorius ir t.t.
Del variklio nr klausiau neseniai regitroje, tai atsake jei identiskas ir regitros atsovui nesukels itarimu del jo ir bus isigyjimo dokumentas naujam motorui ( tinka p-p sutartis) tada irasys nauja nr dokumentuose. Jei bus itarimu reikes nusiusti "ekspertams" ekspertizei.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
viewtopic.php?f=10&t=51228
Re: dnepr
Taip grynai iš juridinės pusės:
Yra perdirbimų kurie neturi esminės įtakos yra kurie turi. Norint ramios sąžinės dokumentine prasme, reikėtų susidaryti sąrašėlį visų perdirbimų (visų pakitimų nuo originalo, ir nesvarbu, kad kito motociklo variklis tinka ant tų pačių varžtų - perdirbimas yra perdirbimas). Pagal tą sąrašėlį spręstųsi: reikalinga perdirbimą įvertinanti ekspertizė, nereikalinga perdirbimą įvertinanti ekspertizė, reikalinga derinti techninės sąlygas su Valstybine kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos (jei perdirbimas labai kompleksinis arba nenumatytas techninės ekspertizės atlikimą reglamentuojančiame teisės akte).
Faktas, kad kaip tik popieriai - taip išlaidos. Bet jei jau daryti rimtai ir dėti pinigus, kodėl neturėti garantijos atliekant apžiūrą ar sustabdžius policininkui, kad pas tave viskas gerai (įvertino, legalizavo). Arba pasakė kad taip negalima .
Yra perdirbimų kurie neturi esminės įtakos yra kurie turi. Norint ramios sąžinės dokumentine prasme, reikėtų susidaryti sąrašėlį visų perdirbimų (visų pakitimų nuo originalo, ir nesvarbu, kad kito motociklo variklis tinka ant tų pačių varžtų - perdirbimas yra perdirbimas). Pagal tą sąrašėlį spręstųsi: reikalinga perdirbimą įvertinanti ekspertizė, nereikalinga perdirbimą įvertinanti ekspertizė, reikalinga derinti techninės sąlygas su Valstybine kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos (jei perdirbimas labai kompleksinis arba nenumatytas techninės ekspertizės atlikimą reglamentuojančiame teisės akte).
Faktas, kad kaip tik popieriai - taip išlaidos. Bet jei jau daryti rimtai ir dėti pinigus, kodėl neturėti garantijos atliekant apžiūrą ar sustabdžius policininkui, kad pas tave viskas gerai (įvertino, legalizavo). Arba pasakė kad taip negalima .