Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas K-750M 1966
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: K-750M 1966
Spidometras atnaujintas neįtikėtinai Dėl ciferblato - kur daro šiais laikai šilkografinę spaudą?
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
- Stumoklis24
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K-750M 1966
Ledūklis rašė:... Dėl ciferblato - kur daro šiais laikai šilkografinę spaudą?
Man padarė UAB "Printela" Kaune. Pradžioj buvau pasigaminęs lipdukus ir ciferblatui, bet nepatiko atsiradęs blizgėjimas vartant ciferblatą tam tikrais kampais. Šilkografija brangesnis variantas, bet užtai atrodo kaip originalas. Jei neklystu, originaliai turėjo būti naudojama tampografija.
K-750M 1966
Ar nuotraukoje matoma varinė šyna originali? Pagal schemą, ji turi sujungti relę su neigiamu akumuliatoriaus poliumi. Jeigu ją prisuku toje vietoje, kur matosi nuotraukoje, ilgio neužtenka. Jei prisuku relės tvirtinimo prie rėmo varžtu, tada viskas ok. Tokią šyną radau prisuktą prie senos relės.
Kitas klausimas: kurioje vietoje prisisuka neigiamas akumuliatoriaus laidas? Manyčiau turėtų kažkur prie variklio, tik nežinau kurioje vietoje?
Kitas klausimas: kurioje vietoje prisisuka neigiamas akumuliatoriaus laidas? Manyčiau turėtų kažkur prie variklio, tik nežinau kurioje vietoje?
K-750M 1966
Vis dar laukiu atsakymų į klausimus:
1. Kokiu būdu jungiasi galinio sparno gabarito laidas į bendrą sistemą. Kas ten per mistinė kaladėlė, nurodyta kataloge?
2. Kur jungiasi neigiamas akumuliatoriaus laidas?
3. Kaip jungiasi krovimo relės korpusas su neigiamu akumuliatoriaus polium?
Gal aplamai kas galit nufotografuoti tą vietą, būtų aiškiau
Kolegos, padėkit
1. Kokiu būdu jungiasi galinio sparno gabarito laidas į bendrą sistemą. Kas ten per mistinė kaladėlė, nurodyta kataloge?
2. Kur jungiasi neigiamas akumuliatoriaus laidas?
3. Kaip jungiasi krovimo relės korpusas su neigiamu akumuliatoriaus polium?
Gal aplamai kas galit nufotografuoti tą vietą, būtų aiškiau
Kolegos, padėkit
Re: K-750M 1966
Sveiki,
Gaila, foto neturiu kaip ir motociklo, bet pamėginsiu atsakyti.
1. Ta kaladėlė tai yra bronzinis strypelis, pragręžtas išilgai ir iš viršaus turi dvi vietas su sriegiais varžtukais pritvirtinti laidus (kažkas panašaus kaip jawos sankabos troso).
2. Nepamenu. Lyg ir prie rėlės tvirtinimo varžtų.
3. Rėlės kurpusas jungiasi prie rėmo masės per šiną, kaip jūsų pvz. Pridedu foto, kur maždaug matosi, kaip ta šina prisisuka tais pačiais rėlės tvirtinimo varžtais.
Gaila, foto neturiu kaip ir motociklo, bet pamėginsiu atsakyti.
1. Ta kaladėlė tai yra bronzinis strypelis, pragręžtas išilgai ir iš viršaus turi dvi vietas su sriegiais varžtukais pritvirtinti laidus (kažkas panašaus kaip jawos sankabos troso).
2. Nepamenu. Lyg ir prie rėlės tvirtinimo varžtų.
3. Rėlės kurpusas jungiasi prie rėmo masės per šiną, kaip jūsų pvz. Pridedu foto, kur maždaug matosi, kaip ta šina prisisuka tais pačiais rėlės tvirtinimo varžtais.
K-750M 1966
Ačiū Cloudio, įnešėte aiškumo. Reiškiasi visgi panaudosiu tą turimą varinę šyną, nes jei ją jungsiu prie relės tvirtinimo varžto, o ne akumuliatoriaus klemos, kaip kad galvojau iš pradžių, ilgis bus pats tas. Dėl to bronzinio vamzdelio, tai apie jį pirmą kartą iš Jūsų girdžiu, kiek domėjausi papildomai, niekas tokio dalyko neminėjo. Na bet kataloge iš tikrųjų pavaizduota kažkas panašaus, todėl bandysiu pasigaminti.
K-750M 1966
Kur Lietuvoje būtų galima nusipirkti rusiškas padangas "Петрошина И-40 3.75 R19" ? Gal kas turit užtaupę ?
Re: K-750M 1966
Vima rašė:Kur Lietuvoje būtų galima nusipirkti rusiškas padangas "Петрошина И-40 3.75 R19" ? Gal kas turit užtaupę ?
Parašiau jums nr į pm. Pabendraukit su tuo žmogum. Jis turėtų pagelbėt.
K-750M 1966
Judam toliau link finišo. Nežinau ant kiek tai originalu, tačiau visose knygose ir kataloguose parodytos akseleratoriaus trosų, o taip pat sankabos - degimo ankstinimo trosų poros, sujungtos tarpusavyje gumine žarnele. Pasirodo šiais laikais 9-10 mm vidinio diametro paprasta (ne benzinui) guminė žarnelė yra didžiulis deficitas. Po ilgos savaitės paieškų reikiamą šiaip ne taip radau Aleksoto turguje. Neturėjau iš ko pamatuoti reikiamų ilgių, tai pjoviau "iš akies" ir sustumdžiau tose vietose, kur liečiasi su rėmu ir trosų pačioje pradžioje. Akseleratoriaus trosus jungiau 3 gabaliukais, sankabos - degimo ankstinimo trosus 2, kaip kad parodyta kataloguose.