Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas K750M improvizacija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: K750M 1966 improvizacija
Nu žiūrau tu drūtas vyras visom prasmėm
Sutvarkyt Emką tai čia jau nemenkas iššūkis.
Varžtus cinkavimui seniau taip irgi šveisdavau (labai daug darbo), bet pasakė kad nebūtina, tai dabar tik gerai išplaunu (neturi būt dažų, purvo, tepalų) ir pašveičiu tik stambiausias rūdis. Sako, kad nublizginti labai nėra būtina. Bet gal kiekvienoj įmonėj savi reikalavimai?
Visada labai įdomu skaityt tavo aprašymus ir stebėt kaip vyksta darbai
Sutvarkyt Emką tai čia jau nemenkas iššūkis.
Varžtus cinkavimui seniau taip irgi šveisdavau (labai daug darbo), bet pasakė kad nebūtina, tai dabar tik gerai išplaunu (neturi būt dažų, purvo, tepalų) ir pašveičiu tik stambiausias rūdis. Sako, kad nublizginti labai nėra būtina. Bet gal kiekvienoj įmonėj savi reikalavimai?
Visada labai įdomu skaityt tavo aprašymus ir stebėt kaip vyksta darbai
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: K750M 1966 improvizacija
Smagu kad kažkas dar kažką čia skaito apart skelbimus
Dėl cinkavimo tai cinkavau Elonikoje. Tai ten man pasakė, jog kokybė priklauso nuo paruošimo. Su tuo ir pats susidūriau - kur neiššveičiau iki galo, tai po cinkavimo pradėjo kilt rūdys
O tęsiant temą tai sparnų tvarkymas baigėsi visų "dvigubų skardų" nugręžimu, palyginimu, naujų detalių padarymu ir keletos skylių užvirinimu. Tolesni etapai su sparnais - smėliavimas - gruntavimas, besiglaudžiančių vietų tepimas smalos-nigrolo mišiniu (nigrolas dėl elastingumo) - suvirinimo krūvon - gruntavimo ir dažymo darbai. Taigi sparnai padėti šonan toliau laukė savo eilės smėliavime.
Tuo tarpu taisomos, lyginamos, virinamos kitos dalys ( kiek pažiūri vos ne visos vienaip ar kitaip defektuotos) :/
Taip pat galinių amortizatorių išardymas salnikų, tepalų keitimui bei smėliavimui ir gruntavimui (nudažius gi neardysi - dažai nusibrauks ). Iš 4 turėtų amortizatorių 1 buvo supuvęs. Taigi tebeturiu tris amortizatorius...
Na o toliau seks lopšio tvarkymo darbai...
Dėl cinkavimo tai cinkavau Elonikoje. Tai ten man pasakė, jog kokybė priklauso nuo paruošimo. Su tuo ir pats susidūriau - kur neiššveičiau iki galo, tai po cinkavimo pradėjo kilt rūdys
O tęsiant temą tai sparnų tvarkymas baigėsi visų "dvigubų skardų" nugręžimu, palyginimu, naujų detalių padarymu ir keletos skylių užvirinimu. Tolesni etapai su sparnais - smėliavimas - gruntavimas, besiglaudžiančių vietų tepimas smalos-nigrolo mišiniu (nigrolas dėl elastingumo) - suvirinimo krūvon - gruntavimo ir dažymo darbai. Taigi sparnai padėti šonan toliau laukė savo eilės smėliavime.
Tuo tarpu taisomos, lyginamos, virinamos kitos dalys ( kiek pažiūri vos ne visos vienaip ar kitaip defektuotos) :/
Taip pat galinių amortizatorių išardymas salnikų, tepalų keitimui bei smėliavimui ir gruntavimui (nudažius gi neardysi - dažai nusibrauks ). Iš 4 turėtų amortizatorių 1 buvo supuvęs. Taigi tebeturiu tris amortizatorius...
Na o toliau seks lopšio tvarkymo darbai...
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
gkeleris rašė:...visų "dvigubų skardų" nugręžimu...besiglaudžiančių vietų tepimas smalos-nigrolo mišiniu (nigrolas dėl elastingumo) - suvirinimo krūvon...
Smagu skaityt ir stebėt.
Pora klausimų:
1. Kap supratau iš citatos viršuj, dvigubas skardas prieš virindamas ištepi ir tada suvirini. Ar netrukdo virinimui? Ar neperdaug ta košė išdega aplink siūlę (tašką)?
2. Prietaisas nuotraukoje kažką palengvina dirbant su amortizatoriais. Ką būtent?
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: K750M 1966 improvizacija
Raimis rašė:Smagu skaityt ir stebėt.
Pora klausimų:
1. Kap supratau iš citatos viršuj, dvigubas skardas prieš virindamas ištepi ir tada suvirini. Ar netrukdo virinimui? Ar neperdaug ta košė išdega aplink siūlę (tašką)?
2. Prietaisas nuotraukoje kažką palengvina dirbant su amortizatoriais. Ką būtent?
1. Taip, žadu ištepti ir suvirinti. Gal kažkiek ir sunkiau virinsis bet esam su tėvu virinę mašinos slenksčius tai pištepę visur. Iš esmės, galvoju, (tiesiog taip galvoju ) jog kad ir išdegs tarp skardų ji, vistiek tai bus mažesnis sąlyčio tarp skardų plotas negu niekuo netepus... (man vežį varo pažirėjus į "skardą ant skardos" ir rūdžių kalnus arba išpuvusias skyles kaip pateiktose sparnų nuotraukose). Manau tai vistiek kažkiek turėtų pagelbėti. O iš viršaus kas išvarvės nuvalysiu, ir kaip sakiau bus vėl dedamas gruntas ant visų virinimo vietų.
2. Vadinamasis prietaisas tai "atbulinis sjomnikas" (bent jau mes taip vadiname). Amortizatorius įtvirtinamas kur nors kad nejudėtų, o kitame gale šį prietaisą ir tiesiog svarmens daužymo principu (kaip geodezijoje dinaminis zondavimas) keletu smūgių iškalami amortizatoriaus viduriai. Ar palengvina ir pagreitina darbą - stipriai. Manau daug kas kažka tokio naudoja
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
Ledūklis rašė:Varžtus cinkavimui seniau taip irgi šveisdavau (labai daug darbo), bet pasakė kad nebūtina, tai dabar tik gerai išplaunu (neturi būt dažų, purvo, tepalų) ir pašveičiu tik stambiausias rūdis. Sako, kad nublizginti labai nėra būtina. Bet gal kiekvienoj įmonėj savi reikalavimai?
Kaip suprantu, cinku čia dengiama ne galvaniškai, bet karštu. Dėl to lydosi plastmasės ir dėl to prie nevalytų vietų nelimpa cinkas.
Re: K750M 1966 improvizacija
virgas rašė:Kaip suprantu, cinku čia dengiama ne galvaniškai, bet karštu. Dėl to lydosi plastmasės ir dėl to prie nevalytų vietų nelimpa cinkas.
Galvaniškai čia. Elonika berods karštu išvis nedengia.
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
Reiškias suklydau.
- Stumoklis24
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K750M 1966 improvizacija
Elonika karstu nedengia. Karstu cinku dengia Lentvarije. Jei neklystu, tai karstas cinkas, cia toks, kur stulpai buna plemuoti.
Re: K750M 1966 improvizacija
Penktadienio vakariniams paskaitaliojimams reikia atnaujinti temą
Taigi, aptvarkius visas kitas dažomas dalis, pradėtas tvarkyti lopšio rėmas ir pati gelda. Na, prie rėmo nėra ką ten daug sakyti ar rodyti: papuvęs vietomis, keletas užlaužtų varžtų, palankstymų. Aišku, užlaužtas šakės apsauginio dangtelio važtas, kurio negalima kaitinti (nes nudegs "selenbloko" gumos), bei aliuminio pakojo varžtas (kas be ko). Taip pat pakeistas amortizatoriaus išplaktas "selenblokas".
Toliau - lopšio gelda. Stovis - na tikrai ne pats geriausias. Galvojau ieškotis kitos geldos, bet supratau, jog tam nėra prasmės, nes pirkdamas kitą geldą (ar patį lopšį) sumokėsiu daug pinigų, o jis vistiek bus supuvęs "dvigubų skardų" vietose, kad ir mažiau, bet vistiek reikalaus tvarkymo. Taigi nusprendžiau tvarkyti senąjį.
Taigi, lopšio dugnas praktiškai iškritęs, bet šiokia tokia geometrija likusi. Tvarkyti pradėta nuo skersinio atraminio vamzdžio, kad jos visai nepaleisti (nes viskas aplinkui iškritę). Pirmiausia nugręžiau viduje esančius iš skardos išlenktus statramsčius (juos vienaip ar kitaip būtų reikėję nugręžti, nes iš lauko jau kiaurai buvo prarūdėję ties juo)... Padaryti nauji, tik ne iš skardos, o tiesiog iš kvadratinio profiliuko (tokius mėgstu labiau nei kažkokias išraitytas plonas skardeles ). Tada dar esant tam apatiniam vamzdžiui keliose vietose privirinti tie profiliukai prie lopšio geldos šonų. Tada pridėtas ir naujas vamzdis (deja tokio neturėjau, tai teko praplėsti mažesnio diametro vamzdį). Ir kaip sakant nuo to pradėjau viską lipdyti Imama, išpjaunama sena (jei bėra ką pjauti ) , ir įvirinama nauja, dar prie to paties ir cinkuota skarda
Galinis skersinis griovys paliktas senas, nes jis dar pakankamai geros būklės. Aišku, nupjauta po juo ėjusi juosta, na ir pats šiek tiek vietomis išpajustytas ir palopytas. Taip pat išpjautos visumoje virš jo esančios "trigubos" skardos. Nes jau kiaurai buvo prapuvę. Ten įvirinta viena storesnė skarda (storio dabar nepasakysiu) vietoje trijų skardos sluoksnių, bei viduje įvirintas šioks toks skersinukas (vietoje pašalinto kartu su trim sluoksniais skardos).
Taip pat iš sotresnės skardos padaryti chamutų tvirtinimo taškai.
Visgi, kaip sakoma, svarbiasia kažką daryti ir viskas pasidarys savaime
Taigi, aptvarkius visas kitas dažomas dalis, pradėtas tvarkyti lopšio rėmas ir pati gelda. Na, prie rėmo nėra ką ten daug sakyti ar rodyti: papuvęs vietomis, keletas užlaužtų varžtų, palankstymų. Aišku, užlaužtas šakės apsauginio dangtelio važtas, kurio negalima kaitinti (nes nudegs "selenbloko" gumos), bei aliuminio pakojo varžtas (kas be ko). Taip pat pakeistas amortizatoriaus išplaktas "selenblokas".
Toliau - lopšio gelda. Stovis - na tikrai ne pats geriausias. Galvojau ieškotis kitos geldos, bet supratau, jog tam nėra prasmės, nes pirkdamas kitą geldą (ar patį lopšį) sumokėsiu daug pinigų, o jis vistiek bus supuvęs "dvigubų skardų" vietose, kad ir mažiau, bet vistiek reikalaus tvarkymo. Taigi nusprendžiau tvarkyti senąjį.
Taigi, lopšio dugnas praktiškai iškritęs, bet šiokia tokia geometrija likusi. Tvarkyti pradėta nuo skersinio atraminio vamzdžio, kad jos visai nepaleisti (nes viskas aplinkui iškritę). Pirmiausia nugręžiau viduje esančius iš skardos išlenktus statramsčius (juos vienaip ar kitaip būtų reikėję nugręžti, nes iš lauko jau kiaurai buvo prarūdėję ties juo)... Padaryti nauji, tik ne iš skardos, o tiesiog iš kvadratinio profiliuko (tokius mėgstu labiau nei kažkokias išraitytas plonas skardeles ). Tada dar esant tam apatiniam vamzdžiui keliose vietose privirinti tie profiliukai prie lopšio geldos šonų. Tada pridėtas ir naujas vamzdis (deja tokio neturėjau, tai teko praplėsti mažesnio diametro vamzdį). Ir kaip sakant nuo to pradėjau viską lipdyti Imama, išpjaunama sena (jei bėra ką pjauti ) , ir įvirinama nauja, dar prie to paties ir cinkuota skarda
Galinis skersinis griovys paliktas senas, nes jis dar pakankamai geros būklės. Aišku, nupjauta po juo ėjusi juosta, na ir pats šiek tiek vietomis išpajustytas ir palopytas. Taip pat išpjautos visumoje virš jo esančios "trigubos" skardos. Nes jau kiaurai buvo prapuvę. Ten įvirinta viena storesnė skarda (storio dabar nepasakysiu) vietoje trijų skardos sluoksnių, bei viduje įvirintas šioks toks skersinukas (vietoje pašalinto kartu su trim sluoksniais skardos).
Taip pat iš sotresnės skardos padaryti chamutų tvirtinimo taškai.
Visgi, kaip sakoma, svarbiasia kažką daryti ir viskas pasidarys savaime
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
Prie to paties. Chamutų tvirtinimo vietos įvirintos iš storesnės skardos.
Taip apt laikinai "prikleckinti" statransčiai.
Taip pat dugnas iš vidaus.
Bei viskas kas išsimeta... Nėra į ką žiūrėt.
Toliau seks smėliavimas, gruntavimas ir galų užvirinimas. Tiesa, statransčiai prieš smėliavimą bus vėl atpjauti.
Taip apt laikinai "prikleckinti" statransčiai.
Taip pat dugnas iš vidaus.
Bei viskas kas išsimeta... Nėra į ką žiūrėt.
Toliau seks smėliavimas, gruntavimas ir galų užvirinimas. Tiesa, statransčiai prieš smėliavimą bus vėl atpjauti.
Tel.: 869644916