Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas K750M improvizacija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: K750M 1966 improvizacija
Dugnui naudojate cinkuotą skardą. Ties virinimo siūlėm kur didžiausia tikimybė formuotis rūdims, ten cinkas nudega. O bendrai cinkuotas paviršius turi savybę greitai oksiduotis ir blogai draugauja su gruntais ir dažais -gali su laiku atsilupti. Žinau kad gamykliškai automobiliai būna cinkuoti ir dažomi, bet tai gamyklinės technologijos. Gal planuojate naudoti kokį spec. gruntą kad to išvengti?
Re: K750M 1966 improvizacija
Cinkas kad ir nudega, vistiek tose vietose praėjau su kampiniu šlifuokliu lengvai pralygindamas virinimo siūles. Taip pogi, kadangi ilgiau tęsėsi virinimo darbai, ir buvo niekuo nepadengtos virinimo siūlės, tai galėjo įsimušti rūdys, todėl smėliuodamas daug netaikiau ir dailiai praėjau su smėliasrove tas siūles. Tada dėtas gruntas. Tada dar dėl lygumo prabraukta lygiu špakliaus sluoksneliu ir vėl nugruntuota.
Gruntas nėra koks specialus, tiesiog dvikomponentis epoksidinis, o kaip laikys bus matyt
Gruntas nėra koks specialus, tiesiog dvikomponentis epoksidinis, o kaip laikys bus matyt
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
Na bendratyje kur cinkuojama ten nebedažoma.
Čia manau eilinis epoksidinis gruntas. Gal ir viskas bus gerai, bet Jums reikėtų pasidomėti cinkuotų paviršių dažymo technologijomis kaip dažant užbėgti cinko oksidui už akių.
Čia manau eilinis epoksidinis gruntas. Gal ir viskas bus gerai, bet Jums reikėtų pasidomėti cinkuotų paviršių dažymo technologijomis kaip dažant užbėgti cinko oksidui už akių.
Re: K750M 1966 improvizacija
Turėsiu omeny. O ar nusilups čia bus matyt, vistiek bus laikoma sausai ir ne kasdien eksploatuojama, tai gal greit nenusilups Kaip sakant gyveni ir mokaisi, bet vistiek miršti durnas
O gryžtant prie temos tai toliau, kaip jau minėjau buvo vėl nupjauti tie statramsčiai, visas vidus ir išorė nusmėliuoti ir nugruntuoti.
Beje, užmiršau paminėti kad buvo atpjauti galuose ir ištraukti šoniniai vamzdžiai. Jie buvo labai supuvę ir ilgai vargau kol juos ištraukiau. Kiek tekę matyti šiame forume žmonių, kurie tvarko šiuos lopšius tai niekas tų vamzdžių lauk neima o tiesiog iš viršaus kiek prieina nusmėliuoja , o ten rūdžių kalnai... o ir patys vamzdžiai supuvę būna...
Žodžiu, buvo išsmėliuotas ir griovys, taip pat išraityti naujai tokio pat storio ir diametro vamzdžiai, kurie prie to paties nusmėliuoti ir nugruntuoti.
Toliau sekė likusių lopšio galų įvirinimas, Visko galutinis pervirinimas, taip pat nusmėliuotų ir nugruntuotų tų pačių statramsčių įvirinimas, prieš tai sutepus besiglaudžiantį šoną smala. Taip pat išsmaluotas ir šoninių vamzdžių griovys ir patys vamzdžiai. Vamzdžiai įkišti į vidų, vėl užvalcuoti ir tvirtai užvirinti kaip buvo. Tam reikalui teko ir galingesnį kempą atsivaryt kad pilnu galingumu viską pervirint
O gryžtant prie temos tai toliau, kaip jau minėjau buvo vėl nupjauti tie statramsčiai, visas vidus ir išorė nusmėliuoti ir nugruntuoti.
Beje, užmiršau paminėti kad buvo atpjauti galuose ir ištraukti šoniniai vamzdžiai. Jie buvo labai supuvę ir ilgai vargau kol juos ištraukiau. Kiek tekę matyti šiame forume žmonių, kurie tvarko šiuos lopšius tai niekas tų vamzdžių lauk neima o tiesiog iš viršaus kiek prieina nusmėliuoja , o ten rūdžių kalnai... o ir patys vamzdžiai supuvę būna...
Žodžiu, buvo išsmėliuotas ir griovys, taip pat išraityti naujai tokio pat storio ir diametro vamzdžiai, kurie prie to paties nusmėliuoti ir nugruntuoti.
Toliau sekė likusių lopšio galų įvirinimas, Visko galutinis pervirinimas, taip pat nusmėliuotų ir nugruntuotų tų pačių statramsčių įvirinimas, prieš tai sutepus besiglaudžiantį šoną smala. Taip pat išsmaluotas ir šoninių vamzdžių griovys ir patys vamzdžiai. Vamzdžiai įkišti į vidų, vėl užvalcuoti ir tvirtai užvirinti kaip buvo. Tam reikalui teko ir galingesnį kempą atsivaryt kad pilnu galingumu viską pervirint
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
Toliau sekė siūlių apšlifavimas , visų nelygumų ir bangų galutinis palyginimas ir nestoro pirminio špaklio sluoksnis ir dar vienas grunto sluoksnis.
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
gkeleris rašė:Beje, užmiršau paminėti kad buvo atpjauti galuose ir ištraukti šoniniai vamzdžiai. Jie buvo labai supuvę ir ilgai vargau kol juos ištraukiau. Kiek tekę matyti šiame forume žmonių, kurie tvarko šiuos lopšius tai niekas tų vamzdžių lauk neima o tiesiog iš viršaus kiek prieina nusmėliuoja , o ten rūdžių kalnai... o ir patys vamzdžiai supuvę būna...
Žodžiu, buvo išsmėliuotas ir griovys, taip pat išraityti naujai tokio pat storio ir diametro vamzdžiai, kurie prie to paties nusmėliuoti ir nugruntuoti. ... Taip pat išsmaluotas ir šoninių vamzdžių griovys ir patys vamzdžiai. Vamzdžiai įkišti į vidų, vėl užvalcuoti ir tvirtai užvirinti kaip buvo...
Rimtas požiūris
Forume rašome lietuviškai. !!!
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: K750M 1966 improvizacija
Raimis rašė:gkeleris rašė:Beje, užmiršau paminėti kad buvo atpjauti galuose ir ištraukti šoniniai vamzdžiai. Jie buvo labai supuvę ir ilgai vargau kol juos ištraukiau. Kiek tekę matyti šiame forume žmonių, kurie tvarko šiuos lopšius tai niekas tų vamzdžių lauk neima o tiesiog iš viršaus kiek prieina nusmėliuoja , o ten rūdžių kalnai... o ir patys vamzdžiai supuvę būna...
Žodžiu, buvo išsmėliuotas ir griovys, taip pat išraityti naujai tokio pat storio ir diametro vamzdžiai, kurie prie to paties nusmėliuoti ir nugruntuoti. ... Taip pat išsmaluotas ir šoninių vamzdžių griovys ir patys vamzdžiai. Vamzdžiai įkišti į vidų, vėl užvalcuoti ir tvirtai užvirinti kaip buvo...
Rimtas požiūris
Va čia yra tikras rimtas remontas, kruopštumas. Pagarba kraštiečiui! Seku projektus.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Re: K750M 1966 improvizacija
Lopšio geldai dar reikės antrinio špakliavimo. Taip pat sugalvojau jog reikės užšpakliuoti ir skardų sudūrimo siūles kurias iš pradžių galvojau palikti kaip buvo originaliai neužšpakliuotos.
Daugiau tai padaryti patys tvirtinimo chamutai. Dalys nusmėliuotos, taip pat lopši orėmas nusmėliuotas (apie jo tvarkymą jau kalbėjau) ir viskas nugruntuota.
Daugiau tai padaryti patys tvirtinimo chamutai. Dalys nusmėliuotos, taip pat lopši orėmas nusmėliuotas (apie jo tvarkymą jau kalbėjau) ir viskas nugruntuota.
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
Pratęsiant temą tai pradėti ir dažymo darbai. Motociklo rėmas, kaip minėta anksčiau jau buvo sutvarkytas ir seniausiai laukė savo eilės. Sulaukus eilės rėmas ir ratlankiai nusmėliuoti, nugruntuoti ir nudažyti RAL 6005 akriliniais dažais (iš pradžių norėjau LADA Green Garden'u dažyt bet jais dažyt būtų nesąmonė, tai pagal spalvą kažkas analogiško RAL 6005).
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
Suvirintos, palygintos ir kitai psutvarkytos kitos dalys. Jos nusmėliuotos, nugruntuotos ir nudažytos.
Tel.: 869644916