Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas K-750M 1966
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: K-750M 1966
Aš reguliavau taip:
1. Sukant alkūninį veleną surandamas didžiausias tarpelis tarp kontaktų ir jis turi būti lygus 0.4 - 0.6 mm. Reikalui esant atlaisvinamas 4 varžtas ir ekscentriko 3 pagalba sureguliuojamas reikiamas tarpas.
2. Nuimama kairio cilindro galvutė. Degimo ankstinimo rankenėlė nustatoma į padėtį "раннее". 1 varžto ir kontruojančios veržlės pagalba sureguliuojamas troso laisvumas, kuris turi būti lygus 3 mm.
3. Kontrolinės lemputės vieną gnybtą jungiam prie masės kitą prie degimo klemos. (Į ją ateina žemos įtampos laidas nuo indukcinės ritės)
4. Įjungiamas degimas ir alkūninis velenas sukamas tol, kol suspaudimo takte atsidurs 5.7 - 7.4 mm iki VMT (viršutinis mirties taškas). Jeigu kontrolinė lempa neužsidega, arba užsidega ankščiau, ekscentrikas 5 sukiojamas tol, kol lemputė užsidegs. Suradus teisingą padėtį užveržiama kontraveržlė. Tai pats bjauriausias reguliavimo etapas
5. Degimo ankstinimo rankenėlė pastatoma į padėtį "позднее". Alkūninis velenas sukamas toliau kol suspaudimo takte atsidurs per 0.65 mm iki VMT. Teisingas kontrolinės lemputės užsidegimo momentas surandamas reguliuojant 2 varžtą. Sureguliavus užveržiama kontraveržlė.
6. Alkūninį veleną sukti iki sekančio suspaudimo takto ir patikrinti 4 ir 5 punktus. Jei lemputė užsidega reikiamu momentu - reguliavimas baigtas
1. Sukant alkūninį veleną surandamas didžiausias tarpelis tarp kontaktų ir jis turi būti lygus 0.4 - 0.6 mm. Reikalui esant atlaisvinamas 4 varžtas ir ekscentriko 3 pagalba sureguliuojamas reikiamas tarpas.
2. Nuimama kairio cilindro galvutė. Degimo ankstinimo rankenėlė nustatoma į padėtį "раннее". 1 varžto ir kontruojančios veržlės pagalba sureguliuojamas troso laisvumas, kuris turi būti lygus 3 mm.
3. Kontrolinės lemputės vieną gnybtą jungiam prie masės kitą prie degimo klemos. (Į ją ateina žemos įtampos laidas nuo indukcinės ritės)
4. Įjungiamas degimas ir alkūninis velenas sukamas tol, kol suspaudimo takte atsidurs 5.7 - 7.4 mm iki VMT (viršutinis mirties taškas). Jeigu kontrolinė lempa neužsidega, arba užsidega ankščiau, ekscentrikas 5 sukiojamas tol, kol lemputė užsidegs. Suradus teisingą padėtį užveržiama kontraveržlė. Tai pats bjauriausias reguliavimo etapas
5. Degimo ankstinimo rankenėlė pastatoma į padėtį "позднее". Alkūninis velenas sukamas toliau kol suspaudimo takte atsidurs per 0.65 mm iki VMT. Teisingas kontrolinės lemputės užsidegimo momentas surandamas reguliuojant 2 varžtą. Sureguliavus užveržiama kontraveržlė.
6. Alkūninį veleną sukti iki sekančio suspaudimo takto ir patikrinti 4 ir 5 punktus. Jei lemputė užsidega reikiamu momentu - reguliavimas baigtas
Re: K-750M 1966
Sveiki. Turiu bėdą. Tvarkiau greičių dėžę ir tikriausiai per klaidą įveržiau/išplėčiau užvedimo kojelės spyruoklę. Dabar niekaip negaliu jos suveržti (galas išsiplėtęs ir besukant išsprūsta iš korpuso) Gal kas turit atliekamą?
K-750M 1966
Ar pakankamai atsilenkia užvedimo kojelė? Neturėtų ji būti aukščiau?
Kaip užsandarinate greičių dėžės apačioje esantį varžtą, pažymėtą schemoje? Mano atveju sunkiasi tepalas ir kol kas nesugalvoju, kaip tą vietą sutvarkyti
Kaip užsandarinate greičių dėžės apačioje esantį varžtą, pažymėtą schemoje? Mano atveju sunkiasi tepalas ir kol kas nesugalvoju, kaip tą vietą sutvarkyti
Re: K-750M 1966
Šio modelio dėžių kojelės ir būna žemiau palyginus su dnepr dėžėm.
Kolega šį varžtą užsandarino apvyniojęs sriegį santechnine juostele. Aš dar bandyčiau su sriegio klijais. bet turi būti švaru ir nebėgti tepalas , kol klijai kietės.
Kolega šį varžtą užsandarino apvyniojęs sriegį santechnine juostele. Aš dar bandyčiau su sriegio klijais. bet turi būti švaru ir nebėgti tepalas , kol klijai kietės.
Re: K-750M 1966
Tikrai bus gražu - su švente Jus ir motociklą kuris galės pasipuošt -
Turbūt čia navodielai ? Lenkų ar Kinų? Kaip chromo kokybė?
Teko mocui pirkti Kinų chromuotus ratlankius. Gal tik man taip pasitaikė, bet perkant atrodė gan gražūs, o namie kruopščiai apžiūrėjus, tai kokybe nusivyliau - vietomis matosi metalo subraižymai prieš chromą. Žodžiu blogas metalo paruošimas prieš dangą, tai net nežinau ar nenurudys jie man.
Turbūt čia navodielai ? Lenkų ar Kinų? Kaip chromo kokybė?
Teko mocui pirkti Kinų chromuotus ratlankius. Gal tik man taip pasitaikė, bet perkant atrodė gan gražūs, o namie kruopščiai apžiūrėjus, tai kokybe nusivyliau - vietomis matosi metalo subraižymai prieš chromą. Žodžiu blogas metalo paruošimas prieš dangą, tai net nežinau ar nenurudys jie man.
Re: K-750M 1966
Ačiū Kęstuti už sveikinimus
Jie lenkiški, be abejo novadielai. Labai atydžiai nespėjau dar apžiūrėti, tai darysiu kai pradėsiu juos surinkinėti. Iš pirmo žvilgsnio atrodo neblogai. Kinietiški turi privirintas tvirtinimo ausis (bent jau kiek man teko matyti), tad šie arčiau originalo. Bakeliai su viduriais, tik iš karto krenta į akis virinimo taškai, matomi iš vidinės bakelio pusės. To neturėtų būti. Pateiksiu nuotraukas vėliau
Jie lenkiški, be abejo novadielai. Labai atydžiai nespėjau dar apžiūrėti, tai darysiu kai pradėsiu juos surinkinėti. Iš pirmo žvilgsnio atrodo neblogai. Kinietiški turi privirintas tvirtinimo ausis (bent jau kiek man teko matyti), tad šie arčiau originalo. Bakeliai su viduriais, tik iš karto krenta į akis virinimo taškai, matomi iš vidinės bakelio pusės. To neturėtų būti. Pateiksiu nuotraukas vėliau
- Stumoklis24
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K-750M 1966
Dėl duslintuvų. Kokybė šiaip gera, nelabai radau kur prikibti. Išlankstymas lyg irgi geras, tiesa kilo klausimų dėl galinio bakelio tvirtinimo. Kažkada forume pirkau dvi tvirtinimo dalis, nelabai žinodamas kam jos skirtos. Tai vat dabar jos idealiai tiko galinio bakelio tvirtinimui. Bet tai greičiausiai nėra originalu. Tačiau jeigu bakelis tvirtinasi tiesiai prie rėmo, tada jį reikia gerokai lenkti į viršų. Jį palenkus, bakelio korpusas jau liestųsi su reduktoriaus korpusu. Šitoje vietoje truputį nesuprantu kaip turi būti.
Dar vienas pastebėjimas: alkūnės matyt yra kiek per siauros, nes pro abu cilindrus prasiveržia išmetimo dujos. O gal čia normalus dalykas, nes jos tik įsikiša ir niekaip kitaip nesitvirtina
Dar vienas pastebėjimas: alkūnės matyt yra kiek per siauros, nes pro abu cilindrus prasiveržia išmetimo dujos. O gal čia normalus dalykas, nes jos tik įsikiša ir niekaip kitaip nesitvirtina