Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

Motociklas buvo užkurtas, tačiau ne viskas einasi sklandžiai. Dirba tik vienas cilindras, kitas tiesiog užliejamas benzinu. Na dar taip nesu matęs tiesą sakant, jog benziną pūstų per cilindro išmetimą. Abu karbiuratoriai pirkti dėvėti, todėl kaip jie dirbo nežinau. Abu buvo perrinkti išplauti. Visi ''viduriai'' yra nauji. Todėl nelabai aišku kodėl vienas dirba normaliai, o kitas yra tiesiog kiauras. pabandysiu jį pakeisti kitu, gal pačiam korpuse yra koks akiai nematomas įtrūkimas...
dalius-nsu
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2227
Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
Miestas: Panevėžys

Re: K-750M 1966

Standartinė dalius-nsu »

Vima rašė:Dėl duslintuvų. Kokybė šiaip gera, nelabai radau kur prikibti. Išlankstymas lyg irgi geras, tiesa kilo klausimų dėl galinio bakelio tvirtinimo. Kažkada forume pirkau dvi tvirtinimo dalis, nelabai žinodamas kam jos skirtos. Tai vat dabar jos idealiai tiko galinio bakelio tvirtinimui. Bet tai greičiausiai nėra originalu. Tačiau jeigu bakelis tvirtinasi tiesiai prie rėmo, tada jį reikia gerokai lenkti į viršų. Jį palenkus, bakelio korpusas jau liestųsi su reduktoriaus korpusu. Šitoje vietoje truputį nesuprantu kaip turi būti.
Dar vienas pastebėjimas: alkūnės matyt yra kiek per siauros, nes pro abu cilindrus prasiveržia išmetimo dujos. O gal čia normalus dalykas, nes jos tik įsikiša ir niekaip kitaip nesitvirtina :?


Alkūnės mano manymu per ilgos . Reiktu jas trumpinti . Gali pasitikrinti jei turi pagal originaliu alkūniu ilgius . Bakelis tvirtinasi savarža tiesiog prie remo ausies , perėjimu čia neturi būti . Dabartinėje padetyje sąvarža nusistūmusi į priekį .
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: K-750M 1966

Standartinė AGspecial »

Užtat, kad čia ne k-750 alkūnės. Čia M-72, jos buvo tiesios ir šiek tiek ilgesnės. K-750 alkūnės už sujungimo vamzdelio būna šiek tiek išlenktos, todėl duslintuvo galas su bakeliu ein truputį į viršų ir nereikia jokio prailginimo sąvaržai. Anksčiau lenkai kepė ir lenktas alkūnes, bet dabar kiek matau tai visos tiesios..
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

mjoooo, liūdesys. Nežinojau šito niuanso. Patrumpinti alkūnes tai juoko darbas, bet va kaip jas palenkti tai nebežinau. Vamzdis pakankamai storas, plius chromas sutrūkinės. Reiškiasi laikinai turės būti taip kol surasiu sprendimą ar pavyks gauti kitas alkūnes.

iki kur daug maž turi pasibaigti bakelis? Arba gal gali kas pamatuoti alkūnių ilgį nuo sujungimo? Ir kaip dėl alkūnių nesandarumo (ten, kur įsikiša į cilindrą)
dalius-nsu
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2227
Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
Miestas: Panevėžys

Re: K-750M 1966

Standartinė dalius-nsu »

Jei nedaug lenksi chromas nesutrūkinės .
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: K-750M 1966

Standartinė kęstutis »

Tų vamzdžių tarp rankų nepalenksi. Kur bus naudojami atramos ir lenkimo taškai būtina ypatingai saugoti chromą - dėti apsaugas skudurais, vynioti izoliaciją ar ką kitą. Jei lenkiami plonasieniai vamzdžiai gamyboje naudojama į vidų kišamas užapvalintas strypas panašaus diametro kaip vamzdžio vidus. Jei jis storasienis, na gal jei ir lenkimas minimalus - tam santechnikai turi hidraulinius lenktuvus su pusmėnuliais. Tik svarbu nesugadinti, nes kelio atgal nebus.
O kaip atras cilindras, gal atsigavo? Dėl karbo gedimo tai pabandymui galima nutraukti tik jam kuro tiekimą ir likus mažai kuro tuo momentu turi griebti.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

kęstutis rašė:Tų vamzdžių tarp rankų nepalenksi. Kur bus naudojami atramos ir lenkimo taškai būtina ypatingai saugoti chromą - dėti apsaugas skudurais, vynioti izoliaciją ar ką kitą. Jei lenkiami plonasieniai vamzdžiai gamyboje naudojama į vidų kišamas užapvalintas strypas panašaus diametro kaip vamzdžio vidus. Jei jis storasienis, na gal jei ir lenkimas minimalus - tam santechnikai turi hidraulinius lenktuvus su pusmėnuliais. Tik svarbu nesugadinti, nes kelio atgal nebus.
O kaip atras cilindras, gal atsigavo? Dėl karbo gedimo tai pabandymui galima nutraukti tik jam kuro tiekimą ir likus mažai kuro tuo momentu turi griebti.


Pradžiai noriu susirasti teisingas alkūnas pavyzdžiui, tada galvosiu ką daryti. Faktas, rankomis ten nė pro kur, lieka tik hidrauliniai lenktuvai. Gal rankiniai kokie dar, nesu išmatavęs vamzdžio sienelės storio. Jeigu lenkiant labai mažu kampu didesniame ilgyje gal kas ir gautūsi. Tiesa radau alkūnes iš nuotraukos atrodo lenktos. Plius jos nėra chromuotos, tad jas galima būtų palankstyti dar papildomai, jei kas negerai.

Dėl karbiuratoriaus, tai tikrai taip. Kai benzino į jį nepaduodu, cilindras pradeda veikti. Jis yra ryškiai užpilamas, bandysiu dėti kitą
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

Tęsiami reguliavimo darbai:

1. Pakeičiau dešinį karbiuratorių. Tai padėjo. Prieš tai buvusiam benzinas liedavosi per įsiurbimo kameros angas. Papildomai keisiu tepalą, nes turiu įtarimų jog į jį pateko benzino. Labai jau skystas kažkoks :?
2. Pritryniau abi plūdes. Vieną dangtelį teko keisti, nes pritrinti niekaip neišėjo. Taip pat teks ateityje keisti kranelį, nes nors jį ir perrinkau, tačiau matyt laikas daro savo.
3. Dabar jau dirba abu cilindrai. Neturėjau ankščiau garbės susidurti su K-302 karbiuratoriais, tai derinau pagal remonto instrukcijoje aprašytą seką:
- sureguliavau abu trosus. Palikau laisvumą apie 3 mm.
- pastačiau degimo rankenėlę į padėtį "pozdniaja" (nelabai aišku kam to reikia)
- paeiliui atjungdamas viena ir kitą cilindrus reguliavau mišinio varžtelį ieškodamas padėties kai cilindras dirba geriausiai
- mažinau kiekvieno cilindro apsukas tol, kol pradėdavo dirbti nestabiliai

Lyg ir pavyko, nors kirba abejonė kad gal galėtų būti dar geriu. Dirba stabiliai, nors kartais ant laisvų apsukų koks cilindras ir nesudirba. Reaguoja į akseleratoriaus pasukimą, apsukos kyla gražiai, dusimo nėra. Gal yra dar kokių papildomų niuansų reguliuojant, čia reikėtų jau specialistų patarimo. Aplamai stengiausi kuo mažiau turkštis derinant, kad neperkaitint variklio. Kuriasi taip pat lengvai.

4. Bereguliuodamas stabdžių rėlytę kogero ją sugadinau - išsimovė kontaktų dalis iš korpuso. Teks bandyti gal epoksidinės dervos pagalba viską sulipdyti į vieną kūną
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Kuri matuoklė tinka mano varikliui? Ir nuo kurio tada kita?
Prikabinti failai
IMG_5368.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

Vakar prasukti pirmi 2 km :meile: Po 18 metų, jausmas puikus:)

Keli pastebėjimai: greičių dėžė veikia tvarkingai, bėgiai jungiasi švelniai, gal dar kiek reikės truputį paeksperimentuoti su sankabos reguliavimu, nes dabar pradeda 'kabinti' jau praktiškai atleidus rankeną. Reduktorius nekaukia, bent jau kolkas. Spidometras irgi veikia, nors dėl jo turėjau šiokių tokių abejonių

Dabar didžiausias išlindęs trūkumas - leidžia bakas per gumų tvirtinimo ausį. Nors jas pervirinus ir buvo patikrintas sandarumas, bet matyt bedėdamas gumas gal šiek tiek palenkiau ir tiek ir tereikėjo. Dabar gailiuosi kad aplamai tų šonų neišpjovėm ir neprivirinom naujų, nes matėsi kad metalas tose vietose jau pakorėjęs.

Klausimas: ar yra koks būdas tą įtrūkimą sutvarkyti laikinai nevirinant bako, nes tai geriausia būtų daryti kartu su lopšio remontu (virinimas ir perdažymas)

Dar vienas kogero amžinas klausimas dėl kuro. Pilnas forumas ir internetas visokiausių teorijų dėl 95 benzino naudojimo seniems varikliams. Gal kas, eksploatuojantys tokio tipo motociklus, galit parašyti tiesiog tiesiai šviesiai kaip jūs tai darot? Ar tiesiog pilat 95 ir nesukat galvos, ar visgi naudojat kokią chemiją?
Skelbti atsakymą