Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
klausimas del istoriniu masinu vertinimo Lietuvoje
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 60
- Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
- Miestas: marijampole
- Susisiekti:
Re: klausimas del istoriniu masinu vertinimo Lietuvoje
tai koks veryga priėjo prie tokių norminių aktų kūrybos, kai dokumentą galima NUSIPIRKT? Ir kur logika susieti numerį su jo IŠDAVIMO data, bet ne automobilio gamybos metais?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 141
- Užsiregistravo: 27 Geg 2014, 19:08
Re: klausimas del istoriniu masinu vertinimo Lietuvoje
Yha rašė:Turiu auto 87m su daug modifikaciju. Tai man uztenka tik nusipirkti numerius uz 200e ir galiu registruoti kaip istorini? Gal istorini registruojant nereikia TA ir jei negalima be TA priregistruoti tai kiek laiko tie numeriai gali guleti lentynoje?
modifikacijos netoleruotinos
- alpinestar
- Forumietis
- Pranešimai: 31
- Užsiregistravo: 26 Lie 2008, 10:43
Re: klausimas del istoriniu masinu vertinimo Lietuvoje
Į temą. Skelbimas lietuviškame portale. Modifikuota t.p. su istoriniais numeriais
Paskutinį kartą redagavo alpinestar 17 Lap 2018, 13:43, redaguota 1 kartą(us).
Re: klausimas del istoriniu masinu vertinimo Lietuvoje
deja, bet į temą.... visiškai savadarbis automobilis... su istoriniais numeriais... kaip gi kitaip, kai jo savininkai patys ir išduoda tuos numerius.... ir tokių pavyzdžių ne vienas ir ne du... lietuvoje vertintas istorinio automobilio statusas netenka vertės ir atrodo juokingai jau ne tik Lietuvos bet ir europos restauratorių akivaizdoje. Kaip istoriniai rudi numeriai tapo istorija, taip ir istorinio automobilio statusas turėjęs užtikrinti, kad automobilis autentiškas tampa istorija... gaila...
labai norėtusi viešo komentaro „Retromobile” atstovų (mano draugų ir bendraminčių)....
labai norėtusi viešo komentaro „Retromobile” atstovų (mano draugų ir bendraminčių)....
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 1739
- Užsiregistravo: 15 Gru 2010, 21:10
- Miestas: Švenčionėliai
- Susisiekti:
Re: klausimas del istoriniu masinu vertinimo Lietuvoje
Tas istorinis numeris jau nebe statusas ir nebe lygis ir gan jau senai. Tai tik mada, ir rezultate tos kreivos praktikos... Nėra nei autentiškumo garanto nei adekvačiu “ekspertu” išvadu PAPRASTAI-Kas moka, tas ir muzika užsako
Juoda ir Balta
Re: klausimas del istoriniu masinu vertinimo Lietuvoje
Pritariu. Dėl istorinio transporto pripažinimo lieka iškreiptas veidas. Kaip suprantu galima pripažinti jau nuo 30 metų amžiaus. Tai tinka pagaminti iki 1988 metų. Tokio transporto dar gatvėse pilna -Audi100; Audi80(bulka), ir t.t.. Na jie originalūs ir vos ne visi atitinka pripažinimo reikalavimus. Pripažinus gaunama techn. apžiūra 5 metams .
Na yra ir pliusų. Parkeliauja seni ir labai seni automobiliai iš JAV. Norint juos priregistruoti bendra tvarka reikalingas automobilio perdarymas į euro standartus ir ekspertizė. Norint išlaikyti originalų ir neperdarytą į euro automobilį, lieka gelbėjimosi ratas - pripažinimas istorine vertybe.
Na yra ir pliusų. Parkeliauja seni ir labai seni automobiliai iš JAV. Norint juos priregistruoti bendra tvarka reikalingas automobilio perdarymas į euro standartus ir ekspertizė. Norint išlaikyti originalų ir neperdarytą į euro automobilį, lieka gelbėjimosi ratas - pripažinimas istorine vertybe.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 141
- Užsiregistravo: 27 Geg 2014, 19:08
Re: klausimas del istoriniu masinu vertinimo Lietuvoje
sss rašė:deja, bet į temą.... visiškai savadarbis automobilis... su istoriniais numeriais... kaip gi kitaip, kai jo savininkai patys ir išduoda tuos numerius.... ir tokių pavyzdžių ne vienas ir ne du... lietuvoje vertintas istorinio automobilio statusas netenka vertės ir atrodo juokingai jau ne tik Lietuvos bet ir europos restauratorių akivaizdoje. Kaip istoriniai rudi numeriai tapo istorija, taip ir istorinio automobilio statusas turėjęs užtikrinti, kad automobilis autentiškas tampa istorija... gaila...
labai norėtusi viešo komentaro „Retromobile” atstovų (mano draugų ir bendraminčių)....
numerius isduoda Regitra, nepainiokite, nebent norite juos isigyti is kito asmens (kaip as ) , tada reikalingas tik prasymas