Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
metalo priauginimas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 109
- Užsiregistravo: 20 Lap 2010, 15:59
- Miestas: Šiauliai
Specialus "skystis" pilamas į variklį, variklis užkuriamas, masė išpilama, tada pilama kita...ir taip keletą kartų. Šitas metodas buvo naudajamas ir sovietmečiu. Esu matęs "prikeltą" mersą.Dirbo tikrai gražiai... bet tai laikinas efektas
...kitoks požiūris i techniką...
perku voschod 3M ir gaz24 dalis
perku voschod 3M ir gaz24 dalis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 213
- Užsiregistravo: 03 Sau 2009, 12:36
-
- Forumietis
- Pranešimai: 173
- Užsiregistravo: 19 Sau 2009, 21:23
- Miestas: panevezys
Esu susidures remontuojant traktoriu T-40 su kazkuo panasiu.. Alkuninis velenas buvo vezamas slifuoti ir meistras pasake ,kad velenas kazkada buvo apvirintas ir nutekintas is naujo ,tai jis atpazino is duobuciu slifuojamo pavirsiaus krastuose.
iz-misraine (t.y. sudetas is puse kadanors buvusiu iz modeliu)
iz-56 po truputi kapitaliskai remontuojamas
iz-56 po truputi kapitaliskai remontuojamas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 534
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
zil130 rašė:Kaune firma Surfkolita, priaugina metalo plazmos pagalba ir restauruoja dalis. Detalės neišsikreivina.
Alkūniniai velenai pagrindinis darbo objektas.
Taip, vežiau pas juos savo fordo alkūninį veleną, vien už pagrindinių kakliukų atstatymą į gamyklinius parametrus, paprašė 2500lt. Ir detalės iš kart nepriėmė, nes sakė tokius darbus pas juos atlieka tik vienas specelizuotas darbuotojas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Kažkokiu būdu "žiguliukų" laikais restauruodavo paskirstymo velenėlius. Beveik neabejoju, kad apvirindavo ir naujai šlifuodavo, o cheminis priauginimas , jeigu toks tikrai egzistuoja, gali būti tikrai sunkiai įkandamas dėl aukštos kainos. Realiai aš ir pačio apvirinimo neįsivaizduoju - negi metalas nesusikraipo?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 534
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Black rašė:Kažkokiu būdu "žiguliukų" laikais restauruodavo paskirstymo velenėlius. Beveik neabejoju, kad apvirindavo ir naujai šlifuodavo, o cheminis priauginimas , jeigu toks tikrai egzistuoja, gali būti tikrai sunkiai įkandamas dėl aukštos kainos. Realiai aš ir pačio apvirinimo neįsivaizduoju - negi metalas nesusikraipo?
Atsimenu tėvai turėjo nusipirkę atsargai paskirstymo velenėlį jis taip pat buvo apvirintas ir šlifuotas, bet taip jo ir neprireikė ,( tais laikais imdavo viską, nepaisant prireiks ar ne).
O tai kokiu būdu dabar restauruoja skirstymo velenėlius šiuolaikiniams automobiliams? Kainos tai tikrai priimtinos.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Tik vienąkart yra tekę matyti staklėse besisukantį šlifuojamą alkūninį - mano patirtis, šiuo atveju labai menka, bet drįsčiau teigti, kad apvirinimas/šlifavimas ir yra pats optimaliausias variantas. Nors gal ir klystu .
Detalės atsargai - kažkodėl ir man labai sunku būna skirtis su kokiu nors gelžgaliu, kurio, galbūt, ateityje gali prireikti automobiliui. Deja, patirtis rodo, kad tie daiktai dažniausiai daugel metų išguli nepanaudoti ir galop būna išmetami
Detalės atsargai - kažkodėl ir man labai sunku būna skirtis su kokiu nors gelžgaliu, kurio, galbūt, ateityje gali prireikti automobiliui. Deja, patirtis rodo, kad tie daiktai dažniausiai daugel metų išguli nepanaudoti ir galop būna išmetami
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
Tai nėra apvirinimas tiesiogine prasme, kaip mes jį įsivaizduojam. Kiek žinau, tai daroma kaitinant degikliu restauruojamą vietą ir tuo paciu metu užpučiant ant jos metalo miltelius.Black rašė:Kažkokiu būdu "žiguliukų" laikais restauruodavo paskirstymo velenėlius. Beveik neabejoju, kad apvirindavo ir naujai šlifuodavo, o cheminis priauginimas , jeigu toks tikrai egzistuoja, gali būti tikrai sunkiai įkandamas dėl aukštos kainos. Realiai aš ir pačio apvirinimo neįsivaizduoju - negi metalas nesusikraipo?
Pagoglinkit įvedę metal spraying.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus