Puslapis 225

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 11 Gru 2012, 16:27
Klasikas
Eisinas rašė:Kas blogo atsitiktų jei motociklas būtų visas išrinktas, visos dalys nuvalytos, atnaujintos, perdažytos buvusiomis spalvomis, o susidėvėjusios detalės pakeistos geromis?

Jei sieki unikalumo tai dažyti neverta! Nuo dažymo geriau nevažiuos :-)

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 11 Gru 2012, 16:42
jakovlevas
sveikinu, Geros būklės motociklas!
Žinot, spalva originali ir, manau, dar galima rasti detalių tokios pat spalvos. Jeigu neskubat, luktelkit, gal koks forumietis ras ant aukšto nuo senų laikų.
Aišku, gal ir šviesa pas jus per daug apgaulinga garaže...
Variklis veikia?
Kelinti metai?
Geras numeris!!!

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 11 Gru 2012, 17:05
Vikas
Kokie spidometro parodymai (kilometraza turiu omeny)?

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 11 Gru 2012, 17:07
Vikas
jakovlevas rašė:sveikinu, Geros būklės motociklas!
Žinot, spalva originali ir, manau, dar galima rasti detalių tokios pat spalvos. Jeigu neskubat, luktelkit, gal koks forumietis ras ant aukšto nuo senų laikų.
Aišku, gal ir šviesa pas jus per daug apgaulinga garaže...
Variklis veikia?
Kelinti metai?
Geras numeris!!!


Pagaminimo metai 76 (atidziau persakitykit temos pavadinima ;) )

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 11 Gru 2012, 17:56
Eisinas
Klasikas rašė:
Eisinas rašė:Kas blogo atsitiktų jei motociklas būtų visas išrinktas, visos dalys nuvalytos, atnaujintos, perdažytos buvusiomis spalvomis, o susidėvėjusios detalės pakeistos geromis?

Jei sieki unikalumo tai dažyti neverta! Nuo dažymo geriau nevažiuos :-)

Gal jis jau perdažytas, kokias 1987 m., tai negi jau sugadintas? Pamenu kai toks riogsojo parduotuvės kampe, naujas, bet jau apibražytas, nes tais laikais tokia buvo pakavimo ir gabenimo kultūra. Nors buvo deficito laikai, bet šio niekas neskubėjo pirkti.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 12 Gru 2012, 13:07
manciusm
Malonu matyt, jog tema sulaukė susidomėjimo. Gavau ir asmeninių žinučių ta tema. :) . Mano draugų tarpe visi jau kaip sakant "išaugo" iš tokių užsiėmimų ir dabar toks jaučiuosi truputį balta varna, kai tempiu kokį surūdijusį eksponatą matydamas jame vertę. Čia bendraminčių netruksta ir tai džiugu.

Dėl dažymo-nedažymo. Ne tas čia atvejis kai pvz. mašinos sparnas parudijęs ir gali privest padažęs ta vietą. Čia 70% ploto reikėtų tvarkyt, tad mano nuomone:
1 var. - nedarai nieko, užkoncervuoji ir pamiršti;
2 var. - tvarkai iš esmės kokybiškai, stengdamasis išlaikyti autentiškumą; - tą ir bandysiu padaryt, nebediskutuokim.

Prabėgęs šis moto apie 14.000km.

Įsigijimo kaina tegul lieka man, jei jūs nieko prieš. Aš parašysiu apie darbų kainas, kurių reikės.

Variklio kurt nebandžiau, nes kaip minėjau degimas surūdijęs, išrinktas, laidai nutraukioti. Nors kompresiją matavau, tai kaip ir normaliai. Apie 6-7atm. Knygelėje rašo turi būti ~7atm. Buvęs šeimininkas minėjo, kad stumoklius žiedus į pabaigą buvo keitęs.

Darbai buvo pradėti truputį ankščiau nei užvedžiau temą, tad dar kelis postus padarysiu.

Ardymo darbų kelios akimirkos.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 12 Gru 2012, 13:20
manciusm
Išmontuoti ratus savo jėgom nesugebėjau. Vietiniam servise priderinę stakles šiaip ne taip išmontavo. (10Lt/vnt.) . Vaizdelis aišku nekoks. Ratlankiai keliais sluoksniais išrūdiję. Viena dalis ratų stipriai papuvus. Matyt kur stovėjus ant žemės be oro. Ten praktiškai visi stipinai lūžo. Dalis stipinų kaip minėjau keisti vinimis :) . Matyt negavo originalių.

Šiuo metu ratlankiai apvalyti, sutepti rūdžių surišėju. Laukia smėliavimo. Sveiki stipinai laukia valymo darbų, šveitimo, sriegio valymo, cinkavimo. ~50vnt reikia nupirkti papildomai.

Dvi padangos neblogos - viena iš jų matosi keista 1982 metais. Kita originali 1976 metų matyt buvus atsarginė dar nebloga. O dviems originalioms kaput. Laukiu iš forumiečio autentiško rašto senų laikų padangų. Jei nemeluoja viena iš jų nauja. Kameros dvi originalios su skylėmis - bandysiu vulkanizuot.

Stebulėse išmontuoti guoliai, visos įvorės, salnykai. Jie bus keičiami naujais.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 12 Gru 2012, 13:22
manciusm
Dar kelios foto iš ratų išrinkimo darbų

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 12 Gru 2012, 13:29
jakovlevas
Nevažinėkit tom senom padangom, nes jeigu palyja tai blogiau nei ant pliko ledo, iš patirties sakau. Rusijoj vis dar gamina tokio pat rašto ir išmatavimų, jeigu norit originalumo. Jos minkštos, BET gal jie ten ko nors pagaili įdėt, nes bent jau man asmeniškai susivažinėjo labai greitai.
Dabar važinėju su MITAS 4,00-19, H02, bus jau antras sezonas kol kas tikrai puikiai.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 12 Gru 2012, 13:37
manciusm
Pirmos problemos su kuriomis susidūriau. Ardant priekines šakes radau abi lūžusias spyruokles, viena šakių plunksna nutrintu kraštu. Nutrintas sriegis. Kokiu būdu tai atsitiko neįsivaizduoju, kadangi ten juk ant viršaus užsisuka "veržlė" su salnyku ir pan. Pasiduodu. Gal kurį laika ji buvo atsisukus, užkilus į viršų po amortizatorių "vėliavėle" ir tada jos kraštas nutrynė? No idea. Gal kas matę tokį atvejį?

Geriausia, kad savaitgalį parsitempiau MT10-36 rėmą su šakėmis ir
1 - ardant radau dar labiau sulūžinėjusias spyruokles - į tris dalis abi. Aišku pasidarė, kad lūžusias nedėsi. Nes jos lūžę išeina i šonus, užsiklynina ir nedirba amortizatoriai. ardant jas teko iškalt. Įdomu ar jos susivirintų? Jei negausiu sveikų tinkančių reiks pabandyt.
2 - pasirodo šakių plunksnos (turiu minty chromuotos apatinės dalys) skiriasi nuo MT10. Pas mane su tepalo išleidimo skylutėmis, o ant naujesnio jų jau nėra. Jei nagausiu sveikos originalios plunksnos, turbūt reikes apvirinti, nutekinti ir persriegti sriegį.

Beje simboliška kaina atiduočiau visa MT10-36 rėmą be dokumentų. Su palūžusiomis šakėmis. Jei kam aktualu - PM.