Puslapis 28

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 12 Kov 2014, 00:36
Geodezininkas
va radau, kažkada pardavinėjau

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 12 Kov 2014, 00:40
Geodezininkas
O ten antroj foto turbūt yra riga 7, su kitokiu stopu, sparnų laikikliais storais.

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 12 Kov 2014, 07:07
DRV
Geodezininkas rašė:O ten antroj foto turbūt yra riga 7, su kitokiu stopu, sparnų laikikliais storais.
Panašu, kad taip ir bus - variklis su atskiriama galvute, tai bus D6.

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 12 Kov 2014, 15:23
augism
Labai gražus Riga 5 motorinis. Vairo kolonėlės tiltas charakteringas Riga 5. Visi, kas domisi motoriniais žino, kad Riga 5 buvo labiausiai besikeičiantis modelis. Visi sutinka tik dėl vieno: variklis turi būti D5. Ant Jūsų variklio neiškalta nieko. Internete paplitusi nuomonė, kad tai D8 ar D8E variklio brokas. T.y., nepraeidavo bandymų, arba kas nors iki bandymų nufyrindavo... nespėdavo suteikti numerio :) Čia daugiau versija.
Gaila žiūrėti į tokį sulankstytą baką. Parašykite man, tikrai su geriausiais linkėjimais padovanosiu. Tik be gumos (deficitas). Žinau, kad Jūsų apetitas bus didesnis, siūlysite pinigus, bet ... deja. Tik dovanos :)

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 12 Kov 2014, 21:22
egvis
augism rašė:Labai gražus Riga 5 motorinis. Vairo kolonėlės tiltas charakteringas Riga 5. Visi, kas domisi motoriniais žino, kad Riga 5 buvo labiausiai besikeičiantis modelis. Visi sutinka tik dėl vieno: variklis turi būti D5. Ant Jūsų variklio neiškalta nieko. Internete paplitusi nuomonė, kad tai D8 ar D8E variklio brokas. T.y., nepraeidavo bandymų, arba kas nors iki bandymų nufyrindavo... nespėdavo suteikti numerio :) Čia daugiau versija.
Gaila žiūrėti į tokį sulankstytą baką. Parašykite man, tikrai su geriausiais linkėjimais padovanosiu. Tik be gumos (deficitas). Žinau, kad Jūsų apetitas bus didesnis, siūlysite pinigus, bet ... deja. Tik dovanos :)

Aciu pakomentavusiems , bendras vaizdas ryskeja :-) Kiek pavyko iskaityti lenteleje panasu kad sis motorinis 1969m. gamybos kaip suprantu paskutiniu Riga5 leidimo metu?

Galbut kazkas turi foto orginalios stovejimo kojeles ir galetu detaliai pakomentuoti kuo skiriasi nuo kitu modeliu? esanti mano modifikacija :-) paemiau naujesne ,nes nebuvo ka deti ir ispjoviau vidine daly ,kad nekabintu rato.Truputy pavirinau kad stipresne butu.

Prisiminiau kad kazkur yra ir senesnio modelio sodyne , bet odos apmusalo nelike tik kempine.
Labai domina orginalios sodynes pasiuvimas, tai yra aptraukta vientisa oda ar yra kazkoks rastas?

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 13 Kov 2014, 07:47
Klasikas
Jei reikės D5 varikliuko rašyk. Žmogus pilnam komplekte turi. :-)

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 15 Bir 2014, 13:45
egvis
Sveiki , truputy pasimeciau informacijos gausumoje, is kurios puses turetu buti priekine(didzioji) mynimo zvaigzde kaireje ar desineje?

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 16 Bir 2014, 19:24
DRV
Jei kalba apie Riga 5 tai priklauso nuo modifikacijos. Pas pirmosios laidos modelius iš kairės, pas vėlesnius - iš dešinės.

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 16 Bir 2014, 22:52
egvis
DRV rašė:Jei kalba apie Riga 5 tai priklauso nuo modifikacijos. Pas pirmosios laidos modelius iš kairės, pas vėlesnius - iš dešinės.

Galbut atvirksciai? sakykim sedziu ant motorinio tai kuri puse bus?

Dar vienas klausimas butu ar teisingos ratu stebules pasmane?

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Parašytas: 19 Spa 2014, 17:27
Geodezininkas
Kad nekurt naujos temos prisijugsiu.
Riga 5 ir 7 lempa skiriasi dydžiu ir tvirtinimu, bet ar pats lankelis su stiklu tinka vienas kitam? Ir prie ko tvirtinas riga 5 lempa?
Kitas klausimas dėl pedalų grandinės įtempėjo kur prie galinės žvaigždės. Kodėl eksploatacinej knygutej paišomas kažkoks įtempėjas prie kojelės?
Riga 5 sėdynė su paralonu ar tik iš kietos odos kaip paprasto dviračio?
Ar grandines apsauga būdavo pas riga 5 tik uždara ar gali būt ir kaip 7 su skyle?
Gazo rankena ruda ar balta pas 5?