Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Seno dyzelio kompresija

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė pofke78 »

_Valdas_ rašė:
dėl teiginio, kad "turbo dyzeliai greičiau praranda kompresiją" tai norėčiau išgirst rimtų argumentų.. :galvoti:


O kur buvo rašyta, kad turbininiai varikliai greičiau praranda kompresiją?
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

jawa360 rašė:
tauras000 rašė:28 žemutinė riba, ir tai jau ne kažkas.


Taip, nekazkas, nes variklis su turbina. O tie greiciau pradeda nebesivest..


va šičia.
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė pofke78 »

_Valdas_ rašė:
jawa360 rašė:
tauras000 rašė:28 žemutinė riba, ir tai jau ne kažkas.


Taip, nekazkas, nes variklis su turbina. O tie greiciau pradeda nebesivest..


va šičia.

O tamsta būdamas toks geras variklių meistras skiriate kas yra sudilimas ir nesivedimas?
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

tema apie kompresiją? kiek mano skaitymo įgūdžiai leidžia suprasti - tai taip. susiejam komentarą su tema. ir ką gaunam?

ir dar - pabandyk teigti, kad sudilimas ir nesivedimas yra nesusiję.
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė pofke78 »

Taip susiję.
Tik turbininis variklis su tokia kompresija daug sunkiau vedasi, nei atmosferikas.
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

prašau mane tamsuolį apšviesti kodėl.
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė pofke78 »

Teorijos nežinau, bet praktika tą rodo.
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

pofke78 rašė:Teorijos nežinau, bet praktika tą rodo.


tada pas mane keista praktika. visgi įdomu būtų faktai...
Vartotojo avataras
PASHKA31
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 278
Užsiregistravo: 19 Kov 2008, 21:01
Miestas: Vilnius

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė PASHKA31 »

Šiaip ir man įdomu kokią įtaką užsivedimui turi turbina. Taip pat, kiek žinau, sudilusiame motore, matuojant kompresiją, ji gali būti didesnė, dėl tepalo tarp žiedų ir cilindro. Ypač dyzeliniam varikliui neką mažiau svarbu yra tepalo sunaudojimas.
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė tauras000 »

_Valdas_ rašė:
pofke78 rašė:Teorijos nežinau, bet praktika tą rodo.


tada pas mane keista praktika. visgi įdomu būtų faktai...

Bendrais bruožais, variklių su turbina degimo kamera skiriasi, kuras per purkštukus išpurškiamas prie didesnio slėgio, visa tai ir įtakoja be turbinos ir su turbina užsivedimo skirtumus. Teoriškai, turbininiai varikliai turi vestis prie mažesnės kompresijos nei paprasti D. Tiesiog jų siurbliai sudyla ir sunkiai sukelia reikalingą didesnį nei paprastiems varikliams slėgį. Žinia, tai legendiniai varikliai, galima sakyti pradininkai Lietuvoje. Tad ir bandymai, žaidimai su šiais varikliais atlikti įvairūs, vienas jų, žiemos metu sureguliuoti 1.6 TD variklio purkštukai taip, kad išpurkštų kurą prie 100 bar., žinoma ir degimą teko pakoreguoti, šaltyje variklis stebėtinai geriau ėmė vestis, su tokiu perdarymu nieks nevažinėjo, tai buvo tik eksperimentas.
P.S. Žiniukai, ar juo besidedą, prašau nepriekabiauti prie smulkmenų, netikslumų, klaidų, terminų, kam įdomu ir nesvetima technika, supras mano komentarą.
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353