Sujunginėta visa elektra, uždėtos visos lempos, tamsinti originalaus stiliaus posūkiai.
Padaryti stiprūs apsauginiai lankai iš balansyrinės traukės (vėliau ir išbandžiau juos - nesulinko
).
Taip pat uždėtos kitos duslintuvų alkūnės ir padaryti savadarbiai nerūdyjančio plieno duslintuvai.
Aptraukta sėdynė (pirmasis mano traukimas nelabai gražiai gavosi) ir viskas surinkta.
Kadangi prieš pradedant darbus matėsi, jog variklis buvęs skirtas, bėgiai yra visi, buvo nuspręsta pačio variklio dar kartą neardyti. Tik pakeistas automatinės sankabos mechanizmas, generatoriaus angliukų blokas, bei izoliuoti inkaro pliki laidai. Izoliuota buvo greituoju būdu - aptepant epoksidine derva ir užklijuojant iš abiejų pusių storu stiklo audiniu. Metodas greitas ir paprastas
Iš sankabos pusės tai buvo nudilę velenėlio sriegiai, kur prisisuka sankabos lėkštė, kuri kaip nekeista buvo tikrai puikaus stovio (matomai kaip minėjau ankstesnio variklio tvarkymo metu buvo pakeista). To pasekoje veržlė mažai "užsikabindavo" ir atsisukdavo. Kadangi variklio skirti nenorėjau, tai nusprendžiau šiek tiek aptekinti pačią lėkštę, kad būtų galima užsukti giliau veržlę ir taip pat pakeičiau pačią veržlę į platesnę su kapronu, kurią taip pat šiek tiek teko tekinant pasiaurinti.
Na ir toliau sekė naujo akumuliatoriaus įdėjimas ir užkūrimas bei pavažinėjimas.