Nu ne gincytis as cia atejau Bala nemate tu Estoniju su zaziniu deziu "iskamsom" ir transporteriu su dezem kurias norint ytalpinti y zapa, tektu perdaryt "tunely".
Tamsyk viskas aisku, kai turesiu naujienu - parasysiu kaip sekasi
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
ZAZ 968 remontas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 144
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
- Miestas: Vilnius/Druskininkai
Traktor rašė:Nu ne gincytis as cia atejau Bala nemate tu Estoniju su zaziniu deziu "iskamsom" ir transporteriu su dezem kurias norint ytalpinti y zapa, tektu perdaryt "tunely".
Tamsyk viskas aisku, kai turesiu naujienu - parasysiu kaip sekasi
Aš nenoriu ginčytis tiesiog norejau pasakyt, kad kaip minėta bagių ir formulių greičių dėžės atlaiko tokius galingumus dėl to kad jos yra perdarytos, o standartinei zaz dėžei iki tokiu charakteristiku tikrai toli. Aš pats nemažai čiupinėjęs formulių todėl žinau kiek jos laiko ir kodel laiko.
Chevrolet Camaro 1979m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Tiek jau to, diskusija nesigauna tai laukim rezultatu. Palinkekim stiprybes ir tikekimes, kad viskas nesibaigs tik isardymu
Sekmes, Traktor
Sekmes, Traktor
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
-
- Forumietis
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
- Miestas: Kaunas
Per trumpa sekmadieny pavyko tik nuvalyti zazo pavaru deze ir isardyti abieju varikliu sankabos mechanizmus. Kai pamaciau kad zazo ir kadeto sankabos diskai yra tokio pacio (~19cm) diametro, nusprendziau palikti zaziny diska, ko pasekoje turetu sumazeti darbo.
Naujas planas toks: imt zazo sankabos diska, perkniedyt nauja kadetiny feredo (frikcines medziagos ziedas ar kaip ten lietuviskai), det ta diska tarp kadeto smagracio ir diskatoriaus, nutekint zazo dezes pirminio veleno gala taip kad jis tilptu y kadeto variklio alkuniny velena, daryt perejimo flansa tarp variklio ir dezes ir galiausiai eksperimento budu suderint isminamojo guoliuko eiga, kad pilnai issimintu sankaba ir kad nebuksuotu.
Naujas planas toks: imt zazo sankabos diska, perkniedyt nauja kadetiny feredo (frikcines medziagos ziedas ar kaip ten lietuviskai), det ta diska tarp kadeto smagracio ir diskatoriaus, nutekint zazo dezes pirminio veleno gala taip kad jis tilptu y kadeto variklio alkuniny velena, daryt perejimo flansa tarp variklio ir dezes ir galiausiai eksperimento budu suderint isminamojo guoliuko eiga, kad pilnai issimintu sankaba ir kad nebuksuotu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Traktor 02 Bal 2007, 12:44, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 144
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
- Miestas: Vilnius/Druskininkai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
- Miestas: Kaunas
Juoda_Meska rašė:O kaip išspresi dėžes tvirtinima prie variklio ?
Reikes daryti sablona is kartono, pagal kadeto varikly ir pagal zazo deze (cia bus labai svarbu sugaudyt centrus), o paskui is kokiu 6-8mm (dar paskaiciuosiu) plieno laksto reikes pjaut-frezuot ta tvirtinimo plokste ir per ja prisukt deze prie variklio.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 144
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
- Miestas: Vilnius/Druskininkai
Aš siūlyčiau nupjaut tvirtinima nuo opelio dežės tada nupjaut nuo zazo dėžės tvirtinima prie variklio ir ant zazo dėžės privirint opelio dežes tvirtinimą. Tik prieš tai reikia pasimatuot kuriose vietose būtų optimaliausia pjaut kad virint butu lengviau.
Kaip tiksliai padaryt reikia gyvai pamatyt bet manau mintį supratai.
Kaip tiksliai padaryt reikia gyvai pamatyt bet manau mintį supratai.
Chevrolet Camaro 1979m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
- Miestas: Kaunas
Darant tavo pasiulytu variantu manau butu dar sunkiau pagaut centrus tarp pavaru dezes velenelio ir variklio alkuninio velno. nesutaikius tu velenu kogero atsirastu vibracija, o gal net pavaru dezes velenelis nuo to luztu. O aliuminio viriniams gali kainuot daugiau nei plieno lakstas ir jo pjovimas.
Internete netgi galima rasti tokiu flansu breziniu, tik dazniausiai jie buna padaryti atvejui su ziguliniais varikliais.
Internete netgi galima rasti tokiu flansu breziniu, tik dazniausiai jie buna padaryti atvejui su ziguliniais varikliais.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 144
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
- Miestas: Vilnius/Druskininkai
Šį budą pasiųliau dėl to kad pas mus formulese tokiu būdu visos dėžės buvo perdarytos, bet kitavertus mum buvo labai svarbus dalykas svoris dėl to viskas iš aliuminio buvo daroma. Bet čia manau svoris didelės reikšmės nesudaro taigi galima daryti ir taip kaip tu sugalvojai.
Sekmės darbuose
Sekmės darbuose
Chevrolet Camaro 1979m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
- Miestas: Kaunas
Tarp sventinio kiausiniu dazymo, ridenimo ir misrainiu valgymo vistik pavyko kelias valandas praleist garaze
Pasidariau pavaru dezes ir variklio tvirtinimo flanso sablona (pav.1).
Sulyginau zazo ir kadeto diskatoriu + isminamu guoliuku aukscius. Zazo gavosi gerokai aukstesnis (pav.2), kas galutininiam procese turetu palengvint darba derinant isminamojo guoliuko eiga, reikes tik atitaikyt reikiamo storio yvore po guoliuku .
nežinau ar ilgai man seksis, bet kadeto isminamasis guoliukas puikiai tiko y zazinio guoliuko lizda (pav.3) 8) . kaip minejau reikes tik atitaikyt reikiamo storio yvore po guoliuku ir visa konstrukcija sukabinti su svarke.
Dar zadejau perkniedyt zazinio sankabos disko feredo, bet per skubejima nusipirkau kadetiny feredo su gatavom skylem, kurios aisku nesutapo su zazo, todel siandien per pietu pertrauka nulekiau iki aleksoto turgaus ir pasikeiciau y feredo be skyliu .
Tai dabar reikia susirasti plieno laksto, kokiu 6 mm storio is kurio darysiu flansa. Dar reikes istekinti bronzine yvore, kuria ypresuosiu y kadetinio variklio alkuniny velena ir y ja kisis zazo dezes velenas. Toliau skaiciuosiu isminamojo guoliuko story ir eiga, tekinsiu reikiama saiba, rinksiu y kruva ir ziuresiu ar sutapo centrai, ar sankaba issimina ir t.t.
Pasidariau pavaru dezes ir variklio tvirtinimo flanso sablona (pav.1).
Sulyginau zazo ir kadeto diskatoriu + isminamu guoliuku aukscius. Zazo gavosi gerokai aukstesnis (pav.2), kas galutininiam procese turetu palengvint darba derinant isminamojo guoliuko eiga, reikes tik atitaikyt reikiamo storio yvore po guoliuku .
nežinau ar ilgai man seksis, bet kadeto isminamasis guoliukas puikiai tiko y zazinio guoliuko lizda (pav.3) 8) . kaip minejau reikes tik atitaikyt reikiamo storio yvore po guoliuku ir visa konstrukcija sukabinti su svarke.
Dar zadejau perkniedyt zazinio sankabos disko feredo, bet per skubejima nusipirkau kadetiny feredo su gatavom skylem, kurios aisku nesutapo su zazo, todel siandien per pietu pertrauka nulekiau iki aleksoto turgaus ir pasikeiciau y feredo be skyliu .
Tai dabar reikia susirasti plieno laksto, kokiu 6 mm storio is kurio darysiu flansa. Dar reikes istekinti bronzine yvore, kuria ypresuosiu y kadetinio variklio alkuniny velena ir y ja kisis zazo dezes velenas. Toliau skaiciuosiu isminamojo guoliuko story ir eiga, tekinsiu reikiama saiba, rinksiu y kruva ir ziuresiu ar sutapo centrai, ar sankaba issimina ir t.t.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.