Puslapis 1324

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 09 Kov 2019, 08:57
Vima
Silpnas metalas ir lenkiasi kalant? Pakaitinti ten irgi gana sudėtinga, nebent tada bandyti iškalinėti šituo kinietišku ir kartu šildyti. Pagal serviso manualą būtent tokiu ir reikia išimti guolį, tačiau matyt jo metalas kur kas stipresnis. Geriausia būtų rasti paprastą nuėmėją tik su ilgomis kojomis. :galvoti:

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 14 Kov 2019, 16:58
Vima
Guolis įveiktas 88888) Dabar reikia kažkur gauti kitą :galvoti:

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 18 Kov 2019, 20:18
Vima
Papoliravau dangčius ir dalis, kurios dalinai bus dažomos. Padaryti veidrodžio nepavyks, nes yra nemažai gilių įbrėžimų, juos reikėtų virinti. Na bet tą manau galima atleisti, nėra tikslo viską daryti katalogo nuotraukoms. Po dažymo poliruosiu dar kartą.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 18 Kov 2019, 20:24
Vima
Pradėjau dalinai surinkinėti variklį. Pradžioje galvojau dažyti variklio dalis atskirai, bet po to nusprendžiau viską dažyti kiek įmanoma surinktą. Tada nusidažys varžtai, visokie įtempėjai ir kitos dalys. Na ir pirmi siurprizai - pasirodo variklyje nebuvo tepalo separatoriaus plokštelės :shock: Teisingiau viena buvo, bet čia jos pasirodo yra dvi. Kai ardžiau neatkreipiau į tai dėmesio, bet dabar buvau nemaloniai nustebintas. Galvojau kad pats kažkur nukišau, bet peržiūrėjus ardymo nuotraukas įsitikinau, jog jos tikrai nebuvo. Įdomu dėl ko :galvoti: Ar čia kažkoks tiuningas, ar tiesiog pamiršo įdėti :)

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 18 Kov 2019, 20:34
Vima
Ir dar viena vieta, kuri man neaiški - tepalo purkštukų (oil jets) kryptis. Jie yra du, vienas dedamas į kanalą kuriuo tepalas paduodamas į transmisijos guoliavietę ir antras dedamas į kanalą tarp alkūninio veleno indėklo ir galvučių (paduodamas tepalas į galvutes). Ar yra skirtumas kuria kryptimi jie turi būti įstatyti, nes žiūrint pagal tepimo schemą (klausimas kiek ji yra teisinga), tai antras įdėtas atbulai. Pirmo krypties aplamai niekur nesimato. :galvoti: Aš vis galvoju kodėl paskirstymo velenėliams trūko tepimo ir jie taip smarkiai išdilo :galvoti:

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 13 Bal 2019, 07:50
Vima
Bendrai su Kęstučio pagalba (o vėliau radau ir manuale) išsiaiškinom kaip turi dėtis tepalo purkštukai - storesniu galu į kanalo gilumą. Tik tokiu atveju jie standžiai užsifiksuoja, neturi laisvumo ir yra neuždengiamos skylės. Šiame variklyje transmisijos purkštukas buvo įdėtas atvirkščiai. Gal dėl to, o gal tiesiog dėl didelės ridos transmisijos guoliai padilę. Viso jų yra 4, du jau turiu (vienas atkeliavo iš Puerto Riko :atostogos: ), dar vienam ieškau geresnės kainos. bet jų yra, tad problemos kaip ir nėra. 4 guolis yra tikras deficitas, kad ir kiek ieškojau - niekur tokio neradau. Jis turi skylę korpuse, kuria specialaus kaiščio pagalba fiksuojasi korpuse (neleidžia jam prasisukti). Kalbėjau su tekintoju, tokią skylę padaryti yra įmanoma, tad reikės paieškoti panašaus adatinio guolio ir jį pritaikyti. Gal taip ir išspręsiu problemą. Didesnė bėda, mano galva, yra dantračių klibėjimas, kuris yra gana nemažas. Visą mazgą sudaro velenėlis, įvorė ir dantratis. Pakeisiu visas įvores naujomis (jų galima gauti ir jos nėra labai brangios). Ar to užteks, sunku pasakyti, nusipirkti naujus dantračius nėra galimybės. Pačios įvorės yra plieninės (arba kokio spec lydinio), kai kurios turi dantukus iš vidinės pusės, todėl gaminti naujas manau būtų sudėtinga. Na tikėkimės kad įvorių metalas yra minkštesnis už dantračių ir kad jos sudilo labiau :?

Dabar kitas klausimas: minėjau tikriausiai, jog turiu naujus švaistiklių indėklus, pritaikytus nuo Kawasaki motociklo. Problema yra indėklų užraktai, kurie yra kitoje vietoje nei originalių. Pabandžiau blogame švaistiklyje išpjauti naujas rakto vietas - indėklai įlindo, tačiau persislinko vienas kito atžvilgiu (ne visai tiksliai išmatavau ir atsižymėjau būsimo rakto nišos padėtį). Nelabai esu tikras ar namų sąlygomis aplamai įmanoma tai tiksliai padaryti, bent jau kol kas nesugalvojau kaip. Kalbėjau su keliais motoristais, tai jie siūlo nuzulinti pačių indėklų raktus ir juos tiesiog įklijuoti į švaistiklio korpusą. Net ir neklijuojant indėklai turėtų laikytis, bet klijai duotų didesnę garantiją.
Gal kas esat susidūręs su tokia problema ir galėtumėt ką nors patarti šiuo klausimu?

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 22 Bal 2019, 21:31
Vima
Šiaip ne taip susirinkau visus naujus indėklus. Švaistikliniai indėklai, kaip ir minėjau ankščiau, pritaikyti nuo Kawasaki ATV keturačio. Pagrindiniai pagaminti nauji. Tam, kad būčiau tikras prieš monuojant noriu išsimatuoti surinktų indėklų vidinį diametrą. Kaip tyčia neturiu vidmačio 35-50 mm., teks kreiptis į motoristus kad išmatuotų.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 23 Bal 2019, 08:08
Vima
Esu parsisiuntęs dėvėtą švaistiklį. Išsimatavau viršutinį kakliuką ir gavau labai įdomius matmenis: 2 kryptimi jis yra ~ 0,02 mm platesnis nei 1 kryptimi. Gal kas galit paaiškinti kodėl jis taip išdilo? Mano turimi originalių švaistiklių vidinis diametras visomis kryptimis yra vienodas. Ir dabar nebežinau ką daryti, ar jį tokį dėti ar siųstis kitą. Abu matmenys šiaip yra normos ribose, tik tas ovalumas kažkaip pasitikėjimo nekelia :?

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 26 Bal 2019, 20:35
Vima
Su indėklais nieko gero nesigavo :x Ir dėkui Dievui kad sugalvojau išmatuoti tarpelius nes būčiau turėjęs barškantį variklį be tepalo slėgio ir visas atliktas ir būsimas darbas būtų nuėjęs šuniui ant uodegos.

Su pagrindiniais indėklais buvo truputį susimaišyta užsirašant matmenis ir klaidingai paskaičiuotas storis. Reziume tepalo tarpelis gavosi 0.1 mm. (Turi būti 0.02 - 0.04 mm.). Gamintojas ištaisys broką ir pagamins naujus.

Didesnis siurprizas man - švaistikliniai indėklai. Ten buvau garantuotas kad tarpelis bus ~ 0.045 (turi būti 0.032-0.056). Ir smarkiai nustebau kai jis gavosi lygus 0.08 mm. Indėklai, kurių storis pagal specifikacija turi būti 1.490-1.495 gavosi lygus 1.474. Kodėl taip - neįsivaizduoju. Dalys kaip ir originalios, 2 poros užsakytos iš JAV, 2 poros iš Olandijos, visi atėjo tokiose pačiose pakuotėse. Gal tai visgi toli gražu ne originalai... Aišku, matavau tik vieną porą, kitų nematavau, gal čia pasitaikė tiesiog tokia brokuota. Žodžiu užsakiau kad ir švaistiklinius indėklus pagamintų, išsispręs problema su užraktais (nereikės frezuoti švaistiklių).

Matuota buvo dvejais instrumentais, abu parodė tuos pačius rezultatus, tad instrumento paklaidą galima atmesti

Taip pat siunčiuosi 4 naudotus švaistiklius. Gal iš 7 kaip nors surinksiu komplektą 4 cilindrams :galvoti:

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 27 Bal 2019, 09:11
Infektus
Įdomus ir sudėtingesnis projektas. O kaip kiti mazgai, karburatoriai, ratai ir pan?