Puslapis 1618

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 02 Lap 2018, 18:29
gkeleris
Prisuktos cinkuotos/dažytos traukės, naujai cinkuoti chamutai kur ant obuoliukų dedasi, na, ir galima sakyti lopšys baigtas. Beliko prikabinus ir žinant ilgius prilituoti lopšio laidyno kištuką.

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 04 Lap 2018, 18:34
gkeleris
Įvyko motociklo ir lopšio susijungimas!
Aišku sureguliuotas lopšio ir motociklo ratų suvedimas bei +- posvyris.
Prilituota trijų kontaktų "fiškė" lopšio elektrai atjungti. Beje, ant kištukų pasidariau ir motociklo galinio sparno elektrą, kad norint nuimti sparną nereikėtų ištraukinėti iš jo laidų.
Taipogi užpiltas variklis gerais tepalais, taip pat greičių dėžė ir reduktorius. Prisipilta kuro. Įdėtas akumuliatorius, na ir aišku pareguliuoti stabdžiai.

Ir kaip sakant užpuolė pirmieji gedimai :D Pasirodo originalūs priekinių stabdžių trosai, kurie deficitas ir pirkti už brangiai (maniau nereikės kišti prie jų nagų) , yra toks pat š. kaip ir kokie novadielai... Dar garaže truputį daugiau spūst ir išsinėrė galas. Pasirodo porą milimetrų įlituotas lygus galas ir jis skaitosi turi atlaikyti stabdymo nuspaudimą? Teko iš naujo perlituoti. O sulitavau į tą patį antgaliuką kiaurai pravėręs trosą, užlenkęs į antrą pusę vielyčių galus ir vėl juos įtraukęs į antgaliuką (aišku ir šiek tiek patrumpinau trosą, nes buvo ant paties paties įtempimo varžto galo...) Dabar šis antgalis nebenutrūks.

Taip pat novadielai kraniukai yra visiškas š. Vienintelis geras dalykas kad turi sietuką viršuje. Jau iš pradžių praleidinėjo kurą teko ardyt žiūrėt kur kojos dygusios... Pasirodo jis nėra kaip senieji kraniukai veržiami, - čia tiesiog susispaudžia kūgis gumoje ir tiek. Pasirodo gamykliškai surenkant nebuvo tinkamai suspaustas ir normaliai užšplintytas. Bet čia mažoji problema - didesnė problema ta jog nebuvo tinkamai priveržta kranelio apačia ir rasojo, tad neardęs su raktu ją paveržiau. Praėjus savaitei pyst ir nukrito kranelio apačia :D Pasirodo, jog ten priveržta ant labai labai plono aliuminio vamzduko...( originaliuose ten būdavo arba labai storas aliuminis vamzdukas arba išvis bronzinis). Taigi pavargo aliumas ir nukrito.... Nupirkau pabandymui rusišką kraniuką, bet jis be filtriuko, tai nusprendžiau dar susitvarkyti tą patį :)

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 05 Lap 2018, 21:38
Stumoklis24
Prajuokinai su "novadielkem" :puiku:

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 06 Lap 2018, 07:31
virginijus007
Šauniai juda projektas, jau garantuotai pralėkei :)
O tai pagal Tave, koks yra geras tepalas varikliui, koks greičių dėžei? Pasidalink, negi čia valstybinė (ar garažinė :D ) paslaptis?

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 06 Lap 2018, 08:14
Vikas
virginijus007 rašė:Šauniai juda projektas, jau garantuotai pralėkei :)
O tai pagal Tave, koks yra geras tepalas varikliui, koks greičių dėžei? Pasidalink, negi čia valstybinė (ar garažinė :D ) paslaptis?


Tradiciskai:
Variklis 20W50 mineralinis
Gr. deze ir reduktorius 80W90

Tie kas patobulina grupe (pvz deda kaltinius ir zigulio ziedus), "pakovoja" su vietomis kur tradiciskai sunkiasi tepalas - pila ir rekomenduoja net gi sintetika :).

Ir dar yra viena zmoniu grupe, kurios negalima nepamineti. Ji vadovaujasi 60-u metu technologijomis ir manualais, nes i tam tikrus mazgus reikia pilti tai ka rekomenduoja GAMINTOJAS.

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 06 Lap 2018, 08:22
Vikas
Ir apie pati projekta. Sauniai padirbeta!!! Sveikinu su puikiu rezultatu.
Dziugu, kad dar viena Kaske legalizuosis ir riedes musu keliais.

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 06 Lap 2018, 14:05
gkeleris
virginijus007 rašė:Šauniai juda projektas, jau garantuotai pralėkei :)
O tai pagal Tave, koks yra geras tepalas varikliui, koks greičių dėžei? Pasidalink, negi čia valstybinė (ar garažinė :D ) paslaptis?


Sakydamas "geras" turėjau omeny jog ne koks tarybinis autolas o šiuolaikinis.

Varikliui supyliau 20W-50 sintetiniu pagrindu pagamintą mineralke (kiti vadina pusiau sintetika arba "pagerinta" mineralke). Jei tiksliau TB Motos M 4T 20W-50. Ant jo rašo jog puikiai tinkantis senoviniams 4t motociklų varikliams arba varikliams kuriems reikalingas aukštesnės kokybės tepimas ar kažkas panašaus... (aišku čia kiekvienas gamintojas apie save šališkai rašys, į tai nelabai reikia kreipti dėmesį...). Tepalas kaip tepalas.

Į gr. dėžę tai sunkvežiminis dyz. variklių teplas, į reduktorių transmisinė iš tėvo atsargų.


Na ir išvažiavau prasipūst į lauką. Tėvas vis juokavo prieš užvedimą, sako: tai ką, jau ruošt virvę prie mašinos užtempimui? :D Bet nustebau ir aš ir tėvas, jog papumpavus 5 sykius, įsijungus degimą iš pirmo karto užsivedė normaliai, ir apsukas priėmė , ir net krovimas buvo :D Įspūdžiai pirmą kartą išgirdus garsą buvo nepakartojami :) Tik aišku buvo problema jog apsukos buvo gana aukštos ir nėjo jų numušti žemėn, nors karbiuratorių sklendės buvo visiškai nuleistos. Taigi bandžiau nuleisti adatą. Nepadėjo. Apsukos vistiek aukštos, o duodant gazo su nuleistom adatom ant paskutinio karpo variklis duso. Teko kelti adatas vėl ant vidurio o problemos ieškoti kitur.


Re: K750M improvizacija

Parašytas: 06 Lap 2018, 14:20
Vima
Atrodo puikiai :puiku: Liuks darbas:) Nenudegė dažai nuo sparno ir rėmo? Aš nesiryžau kurti be alkūnių :?

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 06 Lap 2018, 14:23
gkeleris
Vima rašė:Atrodo puikiai :puiku: Liuks darbas:) Nenudegė dažai nuo sparno ir rėmo? Aš nesiryžau kurti be alkūnių :?



Tai taikiau kad vairas tiesiai stovėtų :D Biški aptaškė tik, teko pavalyt :D

Re: K750M improvizacija

Parašytas: 06 Lap 2018, 18:58
Zhynys
Adatos nereguliuoja tuščios eigos sūkių visai. Žiūrėk, gal sklendės ar trosai stringa. Gal trosai laisvumo neturi. Reguliuotis turi tik laisvis eigos ir riebumo varžtais.


Sent from my iPhone using Tapatalk