Standartiniai riebokšliai laiko max 0,7 bar slėgį. Didesnis išverčia sandarinimo lūpą į išorę. Vietoje o-ringų aš dėjausi į gitarą du teflononius manžetus su U formos spyruokle 34x40x3. Manžetus dariausi pagal užsakymą. Nuvažiavau pernai 3000 km. Kol kas jokių bėdų nebuvo.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Dnepr MT 11 remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
- Miestas: kaunas
Re: Dnepr MT 11 remontas
Bent jau parduotuvej sake,kad pagal gamintoja apskaiciuota iki 10atm.gal jau cia ne visai standartiniai skaitosi..
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
-
- Forumietis
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
Sunkiai bet užkūriau varikli, užkūrus šiek tiek jam padirbus pastebėjau kad stipriai kaista ir per alsuokli į oro filtrą eina dūmai. Ką galėjau ne taip surinkti?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Nežinau, kiek laiko jį laikėt užkurtą garaže, bet tikrai reikia jam užtikrinti reikiamą aušinimą, ventiliatoriais ir pan. Jau po kokių 10 min neaušinamas jis gali pradėti leisti garus per alsuoklį. (Taip, ten ne dūmai, o užkaitusio tepalo garai, jie turi pro ten eiti). Geriausia - važiuoti. Jei ir važiuojant labai kais ir darysis tas pats - tada bus galima ieškoti bėdų.
Ar užkaitęs motoras ar ne, aš tikrinu ranka - net ir po ilgos kelionės aš galiu uždėti ranką ant galvos kaušelio. Dar galima paspjaudyti ant cilindro - jeigu paspjovus verda, normalu, bet jeigu staigiai nučiuožia žemyn, kaip nuo kokio išmetimo vamzdžio - per karšta.
Pagrindinės priežastys, kodėl užkaista motoras:
1. Per ankstyvas degimas
2. Per liesas mišinys
Ar užkaitęs motoras ar ne, aš tikrinu ranka - net ir po ilgos kelionės aš galiu uždėti ranką ant galvos kaušelio. Dar galima paspjaudyti ant cilindro - jeigu paspjovus verda, normalu, bet jeigu staigiai nučiuožia žemyn, kaip nuo kokio išmetimo vamzdžio - per karšta.
Pagrindinės priežastys, kodėl užkaista motoras:
1. Per ankstyvas degimas
2. Per liesas mišinys
-
- Forumietis
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
užkurtas būna apie 10min. Be to sunkiai vedasi(pašaudo į filtrą kartais).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Jeigu tikrai žinote, kad dantračių žymos sutampa kaip nuotraukoje
http://3.bp.blogspot.com/-Clg9D_xT5kE/U ... 070476.JPG
Ir šita alsuoklio detalė tikrai vietoje http://dnepr-kiev.com/image/cache/catal ... 00x600.JPG
Tada lieka:
(vėl patikrinti, kaip sureguliuoti vožtuvai)
Ar tikrai degimas OK? (beje, koks degimas?)
Ar tikrai karbai OK? (Kokie karbai?)
http://3.bp.blogspot.com/-Clg9D_xT5kE/U ... 070476.JPG
Ir šita alsuoklio detalė tikrai vietoje http://dnepr-kiev.com/image/cache/catal ... 00x600.JPG
Tada lieka:
(vėl patikrinti, kaip sureguliuoti vožtuvai)
Ar tikrai degimas OK? (beje, koks degimas?)
Ar tikrai karbai OK? (Kokie karbai?)
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Dar nereikia pamirsti, kad sudeti nauji stumokliai, ziedai, slifuoti cilindrai. Jau vien tai pirmus 500km duos kaitima.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
gal galit patikslinti ką reiškia žymos ant smagračio:
P -
BMT -
ties kuria žyma reikia nustatinėti vožtus ir degimą.
P -
BMT -
ties kuria žyma reikia nustatinėti vožtus ir degimą.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
BMT - yra viršutinis mirties taškas - pagal jį reikia nustatinėti vožtuvus - iš pradžių vieną pusę, paskui, pasukus 360 laipsnių, kitą
P - ties ta vieta, nustatinėjant kontaktinį degimą, turi įsižiebti kibirkštis, t.y. pajungus lemputę - ji užsidega. Ne anksčiau ir ne vėliau - ties žyma. Jeigu degimas elektroninis - naudokitės BMT žyma, elektronika viską padaro automatiškai.
P - ties ta vieta, nustatinėjant kontaktinį degimą, turi įsižiebti kibirkštis, t.y. pajungus lemputę - ji užsidega. Ne anksčiau ir ne vėliau - ties žyma. Jeigu degimas elektroninis - naudokitės BMT žyma, elektronika viską padaro automatiškai.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
Dėkingas už atsakymą.
Vožtuvai nustatyti pagal BMT žyma. Degimas elektroninis šiandien pravažiavau karteli garažu teritorijoje, kuriant iš vieno cilindro pradėjo šaudyti į duslintuvą „ugnele“. Dar toks pastebėjimas užkūrus užsigazuoja, pamažinus laisvas apsukas „normalizuojasi“ bet užgesinus neužsiveda kol nepadidinamos apsukos.
I filtrą rūksta dūmai ir šaltam varikliu.
Vožtuvai nustatyti pagal BMT žyma. Degimas elektroninis šiandien pravažiavau karteli garažu teritorijoje, kuriant iš vieno cilindro pradėjo šaudyti į duslintuvą „ugnele“. Dar toks pastebėjimas užkūrus užsigazuoja, pamažinus laisvas apsukas „normalizuojasi“ bet užgesinus neužsiveda kol nepadidinamos apsukos.
I filtrą rūksta dūmai ir šaltam varikliu.