Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
tetera
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 876
Užsiregistravo: 28 Spa 2010, 22:12

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė tetera »

tetera rašė:Kolegos gal kas nors turi motociklo Iz Planeta 2 elektros instalacijos schema????

:( ir niekas neturi planetos elektroschemos???????????????
Vartotojo avataras
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
Miestas: Panevėžys - Vilnius

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė marjaxxx »

tetera rašė:
tetera rašė:Kolegos gal kas nors turi motociklo Iz Planeta 2 elektros instalacijos schema????

:( ir niekas neturi planetos elektroschemos???????????????


Nejau taip sunku įjungt google? Prašom:
https://goo.gl/iWoziO
Vartotojo avataras
Bamperis
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 599
Užsiregistravo: 03 Bir 2013, 11:15
Miestas: Maskva.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė Bamperis »

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
tetera
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 876
Užsiregistravo: 28 Spa 2010, 22:12

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė tetera »

Laba vakara,aciu kolegoms,ne moku :neigiamai: as su kompu dirbt............ :(
Lunas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 29 Lie 2010, 21:42

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė Lunas »

Sveiki,
esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai?
Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?

Dėkui.
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 602
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė zigmasmoto »

Lunas rašė:Sveiki,
esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai?
Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?

Dėkui.


Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Vartotojo avataras
Bamperis
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 599
Užsiregistravo: 03 Bir 2013, 11:15
Miestas: Maskva.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė Bamperis »

zigmasmoto rašė:Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes.
Tiesiog smalsumo dėlei, norėčiau paklaust, - o kiek mm reikėtų nuleist galvutę? :galvoti:
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 602
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė zigmasmoto »

Bamperis rašė:
zigmasmoto rašė:Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes.
Tiesiog smalsumo dėlei, norėčiau paklaust, - o kiek mm reikėtų nuleist galvutę? :galvoti:


Iž-49 - 3.2 mm
Planetai - 2.5 mm
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė kęstutis »

zigmasmoto rašė:
Lunas rašė:Sveiki,
esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai?
Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?

Dėkui.


Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.

Buvau sugalvojęs tokią idėją - nudrožti galvutę iž-49 prieš 30 metų. Kai rūpėjo kad tas motociklas geriau trauktų, nes padidėja suspaudimo laipsnis. Na galvutę nušlifavau, bet taip ir neuždėjau, nes atsirado kieme geresnis motociklas. Atstatant iž-49 motociklą prieš kelis metus, požiūris pasikeitė ir surinkinėdamas variklį dėjau nesugadintą originalią galvutę. Nes: teko girdėti kad nušlifavus galvutę ir pakilus suspaudimo laipsniui, pasikeičia ir iž-49 variklio darbo balsas - nebelieka to įspūdingo pah.....pah....pah, variklio darbas supanašėja į šiuolaikinius ižus. Be to didinant suspaudimo laipsnį didėja apkrova ir alkūniniam velenui.
Šis motociklas dvitaktis - vožtuvų neturi tai ir kam pakenks tas aukštesnio oktano benzinas? Važinėjam su automobiliais pritaikytais -95 benzinui ir įsidėjus dujas kurių oktano skaičius virš 110 na ir bėdų nėra, varikliai sukasi virš 100000 km.
Jei būtų atvirkštinis variantas kad trūktų oktano, tada galimas variklio detonavimas.
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 602
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Standartinė zigmasmoto »

kęstutis rašė:
zigmasmoto rašė:
Lunas rašė:Sveiki,
esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai?
Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?

Dėkui.


Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.

Buvau sugalvojęs tokią idėją - nudrožti galvutę iž-49 prieš 30 metų. Kai rūpėjo kad tas motociklas geriau trauktų, nes padidėja suspaudimo laipsnis. Na galvutę nušlifavau, bet taip ir neuždėjau, nes atsirado kieme geresnis motociklas. Atstatant iž-49 motociklą prieš kelis metus, požiūris pasikeitė ir surinkinėdamas variklį dėjau nesugadintą originalią galvutę. Nes: teko girdėti kad nušlifavus galvutę ir pakilus suspaudimo laipsniui, pasikeičia ir iž-49 variklio darbo balsas - nebelieka to įspūdingo pah.....pah....pah, variklio darbas supanašėja į šiuolaikinius ižus. Be to didinant suspaudimo laipsnį didėja apkrova ir alkūniniam velenui.
Šis motociklas dvitaktis - vožtuvų neturi tai ir kam pakenks tas aukštesnio oktano benzinas? Važinėjam su automobiliais pritaikytais -95 benzinui ir įsidėjus dujas kurių oktano skaičius virš 110 na ir bėdų nėra, varikliai sukasi virš 100000 km.
Jei būtų atvirkštinis variantas kad trūktų oktano, tada galimas variklio detonavimas.


Šia tema yra buvę nemažai pasisakymų ir visada atsiranda prieštaravimų. Manau, kad kiekvienas darykime, kaip suprantame ir išmanome. Tik nereikia užmiršti kuro sudegimo greitį pagal oktaninį skaičių, vienokiu , ar kitokiu suspaudimo laipsnio atveju, ir koks poveikis varikliui. Aš ne fizikas, nei chemikas, tik įsiklausiau į suprantančių žmonių šiuo klausimu pasisakymus rusų-ukrainiečių portale. Supratau viena, jog keisti suspaudimo laipsnį, ar nekeisti, abu atvejai blogi. Todėl aš iš dviejų blogybių pasirinkau viena.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963