Puslapis 1719

Re: K-750M 1966

Parašytas: 06 Rgp 2018, 10:34
m105
2005 m. prikėliau savo senutę naujam gyvenimui ir nuo to čėso pilu 95 benziną ir velnias neima. Aišku jei droši be proto gali viską pagadyt, bet jei su protu tai viskas ok. Aišku jei nori gali ko nors ir inpylt- irgi manau nepakenks, o gal net bus ir geriau. Šitie motorai anksčiau ne tokį šūdą surydavo ir važiavo :D

Re: K-750M 1966

Parašytas: 06 Rgp 2018, 17:07
Kalvis
Įtrukimą užtrink muilu.
Šiuolaikinio benzino degimo greičiui suspaudimo laipsnis neturi jokios įtakos, todėl be baimės galima pilti į senovinius variklius.

Re: K-750M 1966

Parašytas: 08 Rgp 2018, 21:42
Vima
Kaip manot, ar realu tiek palenkti su staklėmis chromuotą vamzdį, nepažeidžiant pačio chromo? Sienelės storis - 2 mm

Re: K-750M 1966

Parašytas: 09 Rgp 2018, 08:30
m105
Jei čia "novodielas" manau sunkiai.

K-750M 1966

Parašytas: 06 Spa 2018, 22:44
Vima
Na pagaliau ir pas mane reikalai pajudėjo. Parsisiunčiau naujas alkūnes, šį kartą jau teisingai lenktas. Primatavau - tinka puikiai, bakeliai taip pat atsiduria ten, kur ir turėtų būti. Galus reikės patrumpinti, dabar gerais 10 cm per ilgi. Turėtų chromuotų lenkti nerizikavau, tuo labiau, kad nepavyko rasti staklių tokio diametro vamzdžiams lenkti.

Re: K-750M 1966

Parašytas: 06 Spa 2018, 22:54
Vima
Kalvis rašė:Įtrukimą užtrink muilu.


Nuėmus bako gumą skylę radau labai patogioje vietoje, nereikėjo nuiminėti gumos laikiklio. Su drėmeliu papildomai pašlifavau skylės kraštus ir ją užhermetizavau "skystu metalu". Kolkas laiko :? Paliksiu taip, kai tvarkysiu lopšelį, sutvarkysiu ir šią vietą.

Re: K-750M 1966

Parašytas: 06 Spa 2018, 23:12
Vima
Seno benzino kranelio visgi nepavyko sutvarkyti. Kuras nors ir labai mažais kiekiais, visgi sunkiasi pro jį, automatiškai apkraunamos karbiuratorių plūdės, kurių man taip ir nepavyko prišveisti iki tiek, kad jos visiškai uždarytų kanalą.

Aplamai tokio tipo karbiuratorių plūdės gali 100 proc uždaryti benzino kanalą? Ar čia man dar reikia pasiraitoti rankoves ir kibti į darbą?

Gavau naują kranelį, taip pat benzino šlangutę, kuri turėtų būti artima originalui

Re: K-750M 1966

Parašytas: 07 Spa 2018, 13:11
Kalvis
100 proc. sandarumo nepasieksi nei kraneliui, nei korbiuratoriui. Patikrita 23 metų opozitų eksplotacijos patirtimi. Tam kartui atrodo jau gerai, nebeteka, bet netrukus vėl varva. Kranelis neturi filtrų ant paėmimo vamzdelio. Per rezervo vamzdelį pakliūna iš bako nešvarumai, išbraižo krano sklendę ir štai jums varvėjimas.
Su korbiuratoriais tas pats. "Prikalu" su adata lizdą, pritrinu su pasta. Užmaunu skaidria šlangutę, užpilu benzinu. Būna, kad ir parą lygis šlangutėje nenukrenta - idealu. Bet uždedi ant cilindro ir vėl kada laiko, kada ne.Važiuojant tokio sandarumo pilna pakanka, bet paliktas per naktį apsimeža. K-6X serijos korbiuratoriai turi adatą su guma. Tie laiko geriau.
Asmeniškai aš seniai spjoviau seilėmis į tą problemą. Grįždamas į garažą, užsuku kranelį (žinau kokiu atstumu) kad išdeginti visą benziną iš korbiuratorių. Nuo kranelio numaunu šlangutes ir trumpu šlangos galiuku sujungiu tarpusavy abu kranelio išėjimus. Viskas.

Re: K-750M 1966

Parašytas: 08 Spa 2018, 11:06
kęstutis
Puikus Kalvio pastebėjimas. Manau kol naujas ir nepažeistas kranelis, nepakenktų jo visam galui kur statosi į baką, prikonstruoti sandarų sėtelį.

Re: K-750M 1966

Parašytas: 08 Spa 2018, 19:04
Vima
Ačiū Kalvi už atsakymą, tokios nuomonės ir laukiau. Reikės pamedituoti apie sietelio idėją, manau ji irgi verta dėmesio.