Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
evris rašė:beje buvau pamirses stumiku vamzdelius. kaip susisiekima su karteriu- galvutes dangteliu. Na dar karta fazes ir voztuvu reguliavima patikrink, pasikviesk ka nors Vilniuje kas turejes reikalu su MT, mesk sauksma i foruma. yra dar nusimananciu dnepristu. Nenoriu vardinti, nors bent 5 pazistu Vilniuje.
kaip fazes patikrint? kai buvau nuėmęs viena iš galvučių pastačiau stūmokli pastačiau į viršutine padėti, toje padėtyje žyma ant smagračio buvo BMT. Pagal BMT žyma reguliavau vožtuvus, degimas gavosi pastatyti šiek tiek prieš šia žyma.
Fazės: užtektų patikrinti, dantračių žymos sutampa, nuėmus priekinę variklio dalį - teoriškai galima padaryti ir variklio neišėmus iš rėmo, tik labai nepatogu. Patikrintumėt ir alsuoklio detalę. Vožtuvai (nors nemanau, kad jie problema): sureguliavus vieną pusę, smagratį reikia pasukti 360, reguliuoti kitą, būtinai tą pusę, kur tuo metu nevyksta degimo ciklas. Neabejoju, kad teisingai padarėte, kitaip neužsikurtų visai... Tik mąstau, kas čia nutiko...
Pamatavus kompresija, vienam iš cilindru beveik dvigubai mažesne t.y. 9.5 ir 5 tik nelabai suprantu kaip taip gali būti jei visa grupė nauja. Galvos perrinktos su jom problemų neturėtu būti be to išsukus žvakes ir užkimšus pirštais lėtai spaudžiant užvėtymo kojele kylant stūmokliu lyg ir jautėsi, kad pro išsukta tepalo matuokle eina oras, manau tai galėtu paaiškinti dūmus/garus per alsuokli. Prašau patarkit kam yra tekę susidurti su tokia situacija.
bededamas sulauzei galbut zieda ar negerai islifuotas cilindras,ir vaziuoja kompresija i karteri.beto ar ziedai aplamai teisingai sudeti?nesusukti i viena eile?
mt11 riga16 t16mg t40 voschod 2 kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]