Puslapis 325

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 12 Gru 2012, 13:42
Raimis
Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 12 Gru 2012, 13:48
manciusm
jakovlevas rašė:Nevažinėkit tom senom padangom, nes jeigu palyja tai blogiau nei ant pliko ledo, iš patirties sakau. Rusijoj vis dar gamina tokio pat rašto ir išmatavimų, jeigu norit originalumo. Jos minkštos, BET gal jie ten ko nors pagaili įdėt, nes bent jau man asmeniškai susivažinėjo labai greitai.
Dabar važinėju su MITAS 4,00-19, H02, bus jau antras sezonas kol kas tikrai puikiai.


Hmm.. Šiaip bent jau kol kas mastau, kad geru oru 2-3 kart per vasarą išriedėsiu pasivėžint. Normaliam važinėjimui labiau šiuolaikinė technika tinka. Bet pasižiūrėsiu dėl originalių padangų. Dėkui už patarimą.

Beje o per kiek km susitrynė tau tos rusiškos?

Mano padangos 3.75-19 model Y40

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 12 Gru 2012, 14:06
manciusm
Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?


Kai rinkau info apie šitą modelį buvau kažkur radęs 7 atm. Ne pats sugalvojau. Dabar greit neatgaminu kur. Jei rasiu - įmesiu.

Dėl tikrinimo tai sutinku. Darbinėje temperatūroje logiškiau žiūrėt. Nes neaišku kaip šylant kas plečiasi. Ar labiau cilindras plečiasi ar stumoklis su žiedais.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 13 Gru 2012, 15:38
jakovlevas
Tas naujas rusiškas suvažinėjau per kokius 3000km. Jos ir būna originalių išmatavimų - 3.75x19. Bet kokiu atveju, jos geriau negu nuo senatvės sumedėjusios sovietinės.

Sulaužytos priekinių šakių spyruoklės yra dažna problema, taip nutinka dėl to, kad jos per daug užveržiamos surenkant. Paskaitinėkit šitam skyriuje "projektai" apie rusiškus opozitus, ten prie vieno projekto buvo diskusija ir paaiškinimai su išmatavimais.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 13 Gru 2012, 15:43
jakovlevas
Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?


Taip, K650, MT9 vartotojo vadove nurodyta, kad kompresija turi būti ~7atm.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 13 Gru 2012, 16:22
Raimis
jakovlevas rašė:
Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?


Taip, K650, MT9 vartotojo vadove nurodyta, kad kompresija turi būti ~7atm.

Su temos autoriumi AŽ jau išsiaiškinome, kad jis klydo. Ko gero, klystate ir Jūs. Nebent parodytumėt, kur tai parašyta.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 13 Gru 2012, 16:52
manciusm
Raimis rašė:
jakovlevas rašė:
Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?


Taip, K650, MT9 vartotojo vadove nurodyta, kad kompresija turi būti ~7atm.

Su temos autoriumi AŽ jau išsiaiškinome, kad jis klydo. Ko gero, klystate ir Jūs. Nebent parodytumėt, kur tai parašyta.


Pasirodo compress ratio yra suspaudimo laipsnis, o ne kompresija. Knygelėje nurodomas jis.

Čia iš vieno honda forumo paaiškinimas trumpas:

Suspaudimo laipsnis yra teorinis ir nekintantis. Tai santykinis dydis, išreiškiamas kaip degimo kameros ir cilindro darbinio tūrio santykis. PVZ 10:1, tai reiškia, kad darbinis cilindro turis nuo ART iki VRT yra 10 kartų didesnis nei degimo kameros tūris.
O kompresija yra dydis, parodantis, koks yra slėgis cilindre, ir, dėvintis varikliui, mažėja (neskaitant to atvejo, kai tepaliniai žiedai nusidėvėję, ant jų patenka tepalas ir dirbtinai sukelia kompresiją), pavyzdžiui 12 atmosferų.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 13 Gru 2012, 19:39
RPM
Pagarba, kad ryžaisi prikelti Dneprą o visi tik peikia ir retesnių modelių ieško, pamatysit ir Dneprai bus retenybė po gero dešimtmečio jų mažais teliks. Puikus motociklas jai rankos auga ne iš vietos ka jau be padarysi.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 13 Gru 2012, 21:05
jakovlevas
manciusm rašė:
Raimis rašė:Su temos autoriumi AŽ jau išsiaiškinome, kad jis klydo. Ko gero, klystate ir Jūs. Nebent parodytumėt, kur tai parašyta.


Pasirodo compress ratio yra suspaudimo laipsnis, o ne kompresija. Knygelėje nurodomas jis.

Čia iš vieno honda forumo paaiškinimas trumpas:

Suspaudimo laipsnis yra teorinis ir nekintantis. Tai santykinis dydis, išreiškiamas kaip degimo kameros ir cilindro darbinio tūrio santykis. PVZ 10:1, tai reiškia, kad darbinis cilindro turis nuo ART iki VRT yra 10 kartų didesnis nei degimo kameros tūris.
O kompresija yra dydis, parodantis, koks yra slėgis cilindre, ir, dėvintis varikliui, mažėja (neskaitant to atvejo, kai tepaliniai žiedai nusidėvėję, ant jų patenka tepalas ir dirbtinai sukelia kompresiją), pavyzdžiui 12 atmosferų.


Taip, tai tikrai būsiu sumaišęs, 7.0:1 reiškia visai ką kita.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 14 Gru 2012, 15:59
izh56
stai tokios sakes