Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Seno dyzelio kompresija

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

tauras000 rašė:
_Valdas_ rašė:
pofke78 rašė:Teorijos nežinau, bet praktika tą rodo.


tada pas mane keista praktika. visgi įdomu būtų faktai...

Bendrais bruožais, variklių su turbina degimo kamera skiriasi, kuras per purkštukus išpurškiamas prie didesnio slėgio, visa tai ir įtakoja be turbinos ir su turbina užsivedimo skirtumus. Teoriškai, turbininiai varikliai turi vestis prie mažesnės kompresijos nei paprasti D. Tiesiog jų siurbliai sudyla ir sunkiai sukelia reikalingą didesnį nei paprastiems varikliams slėgį. Žinia, tai legendiniai varikliai, galima sakyti pradininkai Lietuvoje. Tad ir bandymai, žaidimai su šiais varikliais atlikti įvairūs, vienas jų, žiemos metu sureguliuoti 1.6 TD variklio purkštukai taip, kad išpurkštų kurą prie 100 bar., žinoma ir degimą teko pakoreguoti, šaltyje variklis stebėtinai geriau ėmė vestis, su tokiu perdarymu nieks nevažinėjo, tai buvo tik eksperimentas.
P.S. Žiniukai, ar juo besidedą, prašau nepriekabiauti prie smulkmenų, netikslumų, klaidų, terminų, kam įdomu ir nesvetima technika, supras mano komentarą.


kolega, čia jau leidžiatės į kuro aparatūros skirtumus daugiau. ar turbo ar ne, kompresija vistiek gamintojo yra nustatyta 26-34bar(su 26 jau stipriai ne pyragai, nors užvedžiau agregatą ir su 18bar) ribose. dėl kamerų skirtumų nesiginčiju, išpresuotų degimo kamerų jau neteko matyti, nes pigiau būna kitą variklį nupirkti, pakeisti. teko tik tdi, sdi čiupinėti, bet ten kameros, tiksliau sferos stūmoklyje - irgi skirtingos. forskamerinis aplamai jautrus, net ir su gera kompresija bet negyvom žvakėm jo užvedimas jau brudas.

nuklydom nuo temos pradžios.
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė tauras000 »

kolega, čia jau leidžiatės į kuro aparatūros skirtumus daugiau. ar turbo ar ne, kompresija vistiek gamintojo yra nustatyta 26-34bar(su 26 jau stipriai ne pyragai, nors užvedžiau agregatą ir su 18bar) ribose. dėl kamerų skirtumų nesiginčiju, išpresuotų degimo kamerų jau neteko matyti, nes pigiau būna kitą variklį nupirkti, pakeisti. teko tik tdi, sdi čiupinėti, bet ten kameros, tiksliau sferos stūmoklyje - irgi skirtingos. forskamerinis aplamai jautrus, net ir su gera kompresija bet negyvom žvakėm jo užvedimas jau brudas.

nuklydom nuo temos pradžios.[/quote]
Kodėl neskaitote paskutinio sakinio:
P.S. Žiniukai, ar juo besidedą, prašau nepriekabiauti prie smulkmenų, netikslumų, klaidų, terminų, kam įdomu ir nesvetima technika, supras mano komentarą.
Tai jūs ir nuklydote nuo temos su savo TDI, sutinku, būtent ten gal ir nustatyta 26-34, o jei pats pripažįstate "dėl kamerų skirtumų nesiginčiju, išpresuotų degimo kamerų jau neteko matyti,"jei neteko matyti, tai kam klijuojate vieną TDI etiketę. Aš žinodamas kaip raugti agurkus, neaiškinu, kaip marinuoti pomidorus, kai to nežinau...
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

necituosiu paklodžių, bet jei nepastebėjot, tai neapsiėmiau lyginti forskamerinio dyzelio ir jaunesniojo brolio tdi. sakiau dėl kamerų skirtumų. vienus esu čiupinėjęs, kitų ne, bet balsu pasvarsčiau, kad "greičiausiai ir forskamerinių dyzelių kameros tarpusavyje skiriasi". nelyginau D,TD su TDI.. :galvoti:

kompresija šitam senam agregatui turėtų būti kaip ir sakiau anksčiau(26-34). beje, jaunesniojo brolio kompresija irgi tokia pat.

stengiuosi niekam neaiškinti nieko, tik prašau argumentais viską, o ne VBS ar mano kaimynas taip darė ir buvo gerai..

kur tamsta įžvelgiat "dėjimąsi žiniukais"? į kažkokius asmeniškumus linkstat..

aš pats žinodamas kaip raugti agurkus, domiuosi kaip marinuot pomidorus o ir smalsu kaip dar grybai raugiami..
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė tauras000 »

O vertėtų tamstai ir "paklodes" pacituoti ir įsiskaityti į jas.
Vienas klausimas neduod ramybės, ir kur gi tas gamintojas taip teigia apie tą 26-34 kompresiją.....
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

skanuotas remonto žinynas kuro aparatūrai: http://homepage.ntlworld.com/robertj.gr ... _77-83.pdf
54psl., maždaug puslapio viduryje, paryškintas tekstas apie kompresijos ribas. Žemutinę ribą duoda 28bar, maks. 34bar, toliau jau nesandarių tepalinių žiedų peripetijos.

dokumentas datuotas 1982m, ruoštas jav rinkai.

26-34bar yra iš autodata.
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė tauras000 »

Ka te žino, gali būt :) Kaip visada, aš neteisus prieš Marijampoliečius :Lietuva:
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

tauras000 rašė:Ka te žino, gali būt :) Kaip visada, aš neteisus prieš Marijampoliečius :Lietuva:


niekas nesakė, kad tamsta neteisus. tik jei ginčijamės tai pasiremdami faktais. ir marijampolė ar ne, čia visai ne prie ko.. :proga:
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė tadas1991 »

Nežinau, ar taip yra ir su Golpų motorais, bet pas senus pežo/citro/rover/suzuki/lada(niva) dyzelius (XUD), kur dar būdavo ir su turbo, ir be turbo, turbininiai motorai yra dekompresinti. Suspaudimo laipsnis skiriasi nedaug, bet skiriasi. Todėl logiška, kad ta kompresija, būdama ir taip žemesnė, dylant anksčiau pasiekia nebesikūrimo ribą. Va ir būtų elementarus paaiškinimas, jeigu situacija panaši ir pas VW AG koncerno produktus. Nepaisant to, žiemą seni dyzeliai net su išsibarščiusia kompresija kuriasi labai labai neblogai (su krūvom dūmų, pasikratymais ir t.t., bet užsiveda ir važiuoja), kai tvarkingi neužstrigę ir nesusidėvėję purkštukų antgaliai, kai žvakės juos tinkamai pašildo, kai naudojamas normalus žieminis kuras, kuro sistema idealiai sandari, ir dar kažkiek gyvas kuro siurblys. Vienas senas turbodyzelinis (89metų) Variklis, kuris atrodė jau miortvai sudilęs (stumokliai klibėjo cilindruose), surinktas nieko nedarius (vožtuvus pritryniau tik) tvarkingai su perrinktais purkštukais, patikrintom žvakėm ir pilnai užsandarinta kuro sistema šitą žiemą Suomijoj didvyriškai užsivedė prie -21C ir pasipurtė tik pirmas 10sekundžių. Bet kai vienąkart naktį važiuodamas išvažiavau baką iki dugno, tai kitą rytą nebeužsivedė ir prie -17C, teko pasikeisti filtrą ir ramiai nuvažiuoti :)

Jei planuojama tokį variklį eksploatuoti žiemą - kompresiją tikrinti reiktų taip pat žiemą, palikus mašiną lauke per naktį bent prie -15C ir iš ryto matuojant šaltam varikliui. Va tuomet ir pasimatys tikroji kompresija, kuri, kartais tikrinant vos ne darbinės temperatūros variklį, parodoma 30 ir net daugiau, tokį rytą gali būti ir 20...