tauras000 rašė:_Valdas_ rašė:pofke78 rašė:Teorijos nežinau, bet praktika tą rodo.
tada pas mane keista praktika. visgi įdomu būtų faktai...
Bendrais bruožais, variklių su turbina degimo kamera skiriasi, kuras per purkštukus išpurškiamas prie didesnio slėgio, visa tai ir įtakoja be turbinos ir su turbina užsivedimo skirtumus. Teoriškai, turbininiai varikliai turi vestis prie mažesnės kompresijos nei paprasti D. Tiesiog jų siurbliai sudyla ir sunkiai sukelia reikalingą didesnį nei paprastiems varikliams slėgį. Žinia, tai legendiniai varikliai, galima sakyti pradininkai Lietuvoje. Tad ir bandymai, žaidimai su šiais varikliais atlikti įvairūs, vienas jų, žiemos metu sureguliuoti 1.6 TD variklio purkštukai taip, kad išpurkštų kurą prie 100 bar., žinoma ir degimą teko pakoreguoti, šaltyje variklis stebėtinai geriau ėmė vestis, su tokiu perdarymu nieks nevažinėjo, tai buvo tik eksperimentas.
P.S. Žiniukai, ar juo besidedą, prašau nepriekabiauti prie smulkmenų, netikslumų, klaidų, terminų, kam įdomu ir nesvetima technika, supras mano komentarą.
kolega, čia jau leidžiatės į kuro aparatūros skirtumus daugiau. ar turbo ar ne, kompresija vistiek gamintojo yra nustatyta 26-34bar(su 26 jau stipriai ne pyragai, nors užvedžiau agregatą ir su 18bar) ribose. dėl kamerų skirtumų nesiginčiju, išpresuotų degimo kamerų jau neteko matyti, nes pigiau būna kitą variklį nupirkti, pakeisti. teko tik tdi, sdi čiupinėti, bet ten kameros, tiksliau sferos stūmoklyje - irgi skirtingos. forskamerinis aplamai jautrus, net ir su gera kompresija bet negyvom žvakėm jo užvedimas jau brudas.
nuklydom nuo temos pradžios.