Puslapis 34

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 02 Rgp 2016, 11:10
bikemasteris
Po truputi judam. Dugnas nudazytas is lauko, bus eilė siulių hermetikui, bei bituminei dinitrol dangai. Kai pabosta krapštytis prie dugno, imuosi kitų dalių naujinimo: nusmėliuotas, nudazytas ir surinktas galinis tiltas. Sudėti nauji satelitai su korpusu( vien satelitu negavau atskirai, žiedą palikau senajį) sudėti nauji riebokšliai, nauji skf pusašių guoliai, naujos tarpinės.supilti 80w90 transmisiniai tepalai.

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 05 Rgp 2016, 23:06
bikemasteris
sutepti visi sujungimai, virintos siulės hermetiku, toliau sekė dugno tepimas. dugnui naudota dinitrol 479 tepama bituminė danga. Kadangi teptuku tolygiai sunku padengti,liko dryžiai dažų kaikur. Tai antram sluoksniui naudosiu jau purškiama taip pat dinitrol danga.

Ką vyrai naudojate dungui iš vidaus tepti? kažką klijuojamo ( kaip orginaliai buvo, prilydoma smala) ar kažką tepat?

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 05 Rgp 2016, 23:11
bikemasteris
Darbų nuotraukos

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 07 Rgp 2016, 18:33
bikemasteris
praėjo dvi dienos po pirmojo sluoksnio tepimo bituminės dangos. tepiau teptuku kaip ir rašė ant bankės. pati danga paliko kaip plastelinas ir pakrapščius pirštu pradeda luptis. Ar dar gerai neišdžiuves tas bitumas, ar čia jau mano klaida kažkokia? gal be reikalo pradedu pergyvent :D
(Dugnas smėliuotas, gruntuotas ir dažytas)

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 08 Rgp 2016, 23:41
Nubios
Jeigu ten balti tai dazai tai lupas nes ju nepasiausei. Imk 80 arba 60 svitrini ir susveisk is rankos. Tada prilips. Aisku teks nugramdyt smala kur uztepei. Sekmes :labas: siulau neteplioti is rankos o jei turi komprqesoriu ispusti su purskiama smala. Nuo putimo smugio prilimpa dar geriau ir isipucia tolygiai i visas neprieinamas nisas.

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 27 Rgp 2016, 19:09
bikemasteris
Su dugnu problema išspresta, taip buna kai skubi.
Parsivarytas azlk 412. 1975metų. Deja labai supuves, variklis neprasuka( praleido tarpinė ir per9 metus stovejimo du cilindrai pilni antifrizo). Bus naudojamas kaip donoras, nes kas pas mane blogos buklės, ant donoro labai gera bųklė ;D ( stabdžių vamzdukai, salono detalės, chromai, ir t.t.)

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 31 Rgp 2016, 19:19
bikemasteris
ka daryti su dugnu iš vidaus ( salono) ? dabar nugruntuotas epoksidiniu gruntu, ir užteptos siulės. Dengti bituku, ar tiesiog nudažyti ir tada klijuot bitumo lakštus dėl vibracijos ir garso sloppinimo? neapsisprendžiu kaip geriau

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 07 Rgs 2016, 22:35
samtronas
Aš dažyčiau kėbulo spalva kaip ir buvo originaliai. Užteks to bituko po dugnu. :)

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 07 Vas 2017, 22:41
bikemasteris
Sveiki visi. Žiemai darbai garaže sustojo, šalta. Bet visokias smulkmenas parsitempiu namo ir rakinėju.
Perkamos trūkstamos, arba prastos buklės dalys ( priekinis sijonas, spidometras).
Šiuo metu tvarkau salono detales. Išvalyta panelė priekinė, statramsčių apdailos, saulės skydeliai.
Pradėtos atnaujinti sėdynės. Medžiaga tikrai gerai išsilaikiusi, keli nedideli iplyšimai nesunkiai sutvarkomi, pairusios siūlės. Patys rėmai sveiki, nestipriai parudiję. Bėgeliai taip pat labao geros būklės, išvalius ir sutepus vėl puikiai slankios.

Re: 1979 IŽ 2125

Parašytas: 07 Vas 2017, 22:51
bikemasteris
Dvi panelės, viena nuo combio, kita nuo m412 1976m. Pastaroji geresnio stovio nei combio, bet tekstūra kitokia ir malonesnė palietus. Tačiau radijos skylė mažesnė, todėl netilps ,,ural avto'' combio orginali radija.
Durų viršutinės juostos taip pat daug geresnio stovio m412 negu orginalios.
Vat tokia ta dilema, ar palikti orginalia prastesnio stovio panelę ir ieškoti tokios pat tekstūros duru juostų;
Ar sudėti viską nuo m412 labai geros būklės, bet be orginalios ,,ural avto'' radijos.

Kolkas tiek žinių.