Puslapis 2123

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Rgs 2019, 09:12
Eisinas
Buvo labai įdomu stebėti. :) Kas toliau? RENAULT 1950m. Fourgonnette?

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Rgs 2019, 15:41
kęstutis
Eisinas rašė:Buvo labai įdomu stebėti. :) Kas toliau? RENAULT 1950m. Fourgonnette?

Ačiū visiems už sveikinimus :labas:
Baigus šį projektą laukia eilėje Voschod -1969metų ir Renault Juvaquatre fourgonnete -1950 metų.
Šiam projektui dar yra likę keli darbeliai: niekaip nesulaukiu iš Vilniaus perchromuotų galinio buferio "klykų". Atostogavo apie du mėnesius, o padarę patys pasisiūlė išsiūsti siuntinį atgal už 8 eurus. Na pagalvojau man DPD iškvietimas kainuotų 5, o čia kad be rūpesčių 8 tai tegul veža. Bet bėda kad skambinu kas dieną , o jie vis dar neišsiučia. :apalpti:
Dar prie darbų likusios salone kelios smulkios detalės.
Be to nepatinka akumuliatoriaus krovimas. Ant laisvų apsukų krovimo nėra. Duodant apsukų, krovimas yra. Bet ramiai važiuojant su šviesomis ant ampermetro matosi iškrovimas. Na senais laikais dieną važinėdavo be šviesų, o dabar jos turi šviesti visados. Tai ir nežinau ar čia tik mano generatoriaus bėda, ar visi senojo tipo generatoriai tokie silpnai kraunantys ??????????? :galvoti:
Žinant jei tik mano generatorius brokuotas, būtų galima pas Prancūzus rasti nupirkti tokį patį kitą seną. Bet jei bus vėl tas pat.
Gal galite pakomentuoti, kas turite seną transportą su seno tipo generatoriumi (pastovios srovės) - kaip jūsų automobilio krovimas, ar nėra krovimo stygiaus???

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Rgs 2019, 16:42
Raimis
Jei sūkiai bent jau vidutiniai, krovimas su šviesomis yra (pagal ampermetrą). Čia iš patirties su Pobieda, Volga bei M-407. Visuose sistema originali, su nuolatinės srovės generatoriumi. Bet... Pasitikėti standartiniu ampermetru kažin ar verta, jei norime žinoti tikslią būseną. Siūlau pasijungti testerį (multimetrą) ir stebėti įtampą. Jei ji mažiau nei 13,6 V, akumuliatorius nebus tinkamai įkraunamas, net ir ampermetrui rodant pliusą.

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Rgs 2019, 17:13
Rudge
Galima bandyti lengvai pažaisti su sužadimimu. Daug nepasikeis, bet gali ir užtekti. Su relėmis reikia labai atsargiai, nes pažeidus reguliavimą, gali būti labai sunku atstatyti. Reikia atsargiai, atsuktuvėlio pagalba keisti spyruoklytės įtempimą ir stebėti itampos pokyti.
Tikiuosi rusiškai skaitai. Gal padės.
http://moto-planeta.ru/motoizh/elektrik ... toka..html

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Rgs 2019, 23:08
kęstutis
Labai gera mokomoji medžiaga, ačiū :labas: .
Taigi išmokau: Kad generatorius ir rėle - reguliatorius neatsiejami dalykai. Toliau rėlės kontaktus reikia valyti, matuoti tarpus, reguliuoti spyruokles, matuoti įtampas ir t.t.
Apsilankiau garaže atlikti išmoktos pamokos praktinės užduoties.
Prancūziška rėlės spyruoklių neturi, dangtelis su užlenkiamomis skardelėmis. įstačiau į rėlę popierių ir matavau - pagazavus duoda generatorius iki 50-80V ištraukus popierių apie 12,8V. Pradėjau reguliuoti rėles. Atrodo pagerėjo. Uždėjau gaubtelį ir bandau. Vėl šokinėja ir blogai. Vėl atlanksčiau ir nuėmiau dangtelį. Pravaliau visus kontaktus su smulkiu švitriniu, dulkes išvaliau su skudurėliu, dar pareguliavau. Dabar krovimas gyvibingesnis ir ant ampermetro. Su šviesom ir ant apsukų testeris rodo iki 14,2V.
Taigi laimingas grįžau namo. Kaip bus kitą dieną bus matyti.
Darau išvadą, kad rėlė nesamones krečia. Ten krovimo įtampa keliauja per abiejų rėlių kontaktus. Jos junginėjasi pirmyn - atgal ir min. kibirkščiuoja. Kai dėl apdegimo suprastėja jungtis atsiranda papildoma varža ir pradeda kristi krovimo efektyvumas.
Gal yra tokiems generatoriams elektroninių rėlių ?

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 18 Rgs 2019, 07:59
Raimis
14,2 V- labai gerai. Taip ir palikit.

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 18 Rgs 2019, 08:24
Zhynys
Elektrononių relių schemų yra internete. Pvz paskutinė schema iš šios svetainės. https://oppozit.ru/article1875.html
Aš tik kd202 diodą pakeisčiau į kokį nors europietišką.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 18 Rgs 2019, 08:39
kęstutis
Kiek pamenu opozitai 12V yra jau su kintamos srovės generatoriais. Pas manę pastovios srovės 12V, taip kaip pas IŽ ,Jawa ir opzitų 6V sistemas. Esu matęs kad Iž-49 siūlo el.rėles vietoje mechaninių.
Reikėtų pirkti 12V elektroninę rėlę pastovios srovės generatoriui . Jei gamintis, tai iš kur visas dalis reikėtų susipirkti?

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 22 Rgs 2019, 09:31
kęstutis
Su krovimo rėle esu nepatenkintas. Dvi dienas veikė gerai, trečios ryte nebekrauna. Pravaliau su smulkiu švitriniu kontaktus ir vėl krauna. Išvažiavau pasivažinėti : krauna ir jau vėl nebekrauna , vėl pradėjo krauti ir jau kelinta diena kaip krauna be remonto. Kontaktų išardyti neina, nėra matomumo tai pratrini ir tiek. Gal ten jie sugebėjo išrūdyti. Jei dar kartosis ligos simptomai, bandysiu rėlę imti lauk ir žiūrėti su kokiu padidinimo stiklu į kontaktų būklę.
Pagaliau parkeliavo perchromuotos galinio bamperio apdailos detalės -o kaip jas pavadinti Lietuviškai?
DSC00471.JPG
DSC00493.JPG
DSC00500.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 22 Rgs 2019, 22:43
Raimis
kęstutis rašė:Pagaliau parkeliavo perchromuotos galinio bamperio apdailos detalės -o kaip jas pavadinti Lietuviškai?

Iltys. :labas: