Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Parašytas: 29 Sau 2020, 09:59
VAZ priekinis.
Senovinių transporto priemonių gerbėjai
http://www.oldtimers.lt:80/
Vima rašė:Ar gali būti taip, jog amortizatorius +/- horizontalioje padėtyje nedirba, o pastatytas vertikaliai pradeda veikti? Bent jau maniškis taip elgiasi. Radau kas juos restauruoja ir Kaune (Siūlų g. 3), meistras didelių problemų su juo nemato, tad siūlo kol kas jo neskersti.
Žinoma, kad gali. Ypač jei vienpusio veikimo.
Vima rašė:Ar verta naudoti nerūdijančio plieno varžtus išmetimo kolektoriams prisukti? Galvoju sriegius sutepti variniu tepalu, klausimas ar jie neatsisuks nuo vibracijos ?
tadas1991 rašė:Vima rašė:Ar verta naudoti nerūdijančio plieno varžtus išmetimo kolektoriams prisukti? Galvoju sriegius sutepti variniu tepalu, klausimas ar jie neatsisuks nuo vibracijos ?
Vario nenaudokit, ypač kur yra aliuminis ir plienas. Gaunasi labai dideli potencialų skirtumai vietoj vienos metalų poros - trys metalų poros. Plius labai daug svyruojanti temperatūra. Elektrocheminė korozija garantuota. Išvis tas varis nesąmonė. Kiek matau, kur jį labiausiai naudoja, ten jis labiausiai ir netinka. O tai yra stabdžiams ir (kažkodėl... KODĖL????) variklio galvučių tarpinėms?? Pamatau tą blizgutį raudoną ir kartais supykina netgi.
Jei norit tepti išmetimo varžtus - tepkit keraminio pagrindo tepalu. Jis baltas, skirtas purkštukams, kaitinimo žvakėms. Gana brangus, bet nereikia didelio kiekio. Būna purškiamas, tas pigesnis, bet ten mažesnė keramikos koncentracija.
Jei nerandat ar nelabai užtenka pinigų, tepkit grafito tepalu. Varis pats pamatėt ant duslintuvų tarpinių, kiek temperatūros laiko. Grafitą naudoja elektrodams aukštakrosnėse. Taip pat laidus, bet nėra metalas ir kogero nesudarys ir metalų poros, ir neištirps, neužklijuos sriegių