Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Garvežiai, traukiniai, siaurukas

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

TVR rašė:Vilniaus lokomotyvu depe. 1951-52m. (Is forumiecio Romano archyvo)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Manau bus idomu paskaityti apie DP serijos dyzelius. Is forumo www.miestai.net

Siaip tai DP traukiniu serija is pradziu buvo suteikta trofejiniams dyzeliniams traukiniams.
DP-1 iki 10 vengriskiems Ganz firmos traukiniams, kurie buvo pagaminti Argentinai, bet taip ir neissiusti prasidejus karui. Tai buvo triju vagonu traukiniai.

Taip pat i TSRS pateko du dvieju vagonu dyzeliniai traukiniai, kurie buvo pagaminti MAN firmoje. Jiems buvo suteikti numeriai DP-11 ir DP-12. DP-11 dirbo Vilniuje. DP-12 likimas miglotas, rasoma, kad jis turbut atiteko kariskiams. Sie traukiniai buvo skirti Turkijos gelezinkeliams, kurie buvo uzsake 6 vnt. Taciau tik du pasieke Turkija. Po karo jiems buvo pagaminti vagonai. Siaip apie siuos traukinius nieko nera rusiskame internete, iskyrus tai, kas aprasyta Rakovo knygoje. Bet joje taip ir neparasyta, kam jie buvo skirti ar kur eksploatuoti. Kai apie likusius trofejinius yra daugiau informacijos ir nuotrauku. Vokiskame internete irgi nieko nera.

O stai vienas is dvieju traukiniu Turkijoje.

http://radikal.ru/F/s50.radikal.ru/i...530a0.jpg.html

Is cia
http://www.trainsofturkey.com/w/pmwiki.php/MUs/MT5200
Buvau rades dar viena angliska puslapi, kuriame minima, jog du traukiniai is atitekusiu Slovakijai, veliau pateko i TSRS. Dabar jo kazkaip nerandu.
Ir paveiksliukas is Rakovo knygos

http://radikal.ru/F/s59.radikal.ru/i...83f43.jpg.html

Is vieno DP-11 vagono buvo padarytas turbovagonas. Jo nuoptrauku nemazai www.parovoz.com. Taip pat ten yra ir vienintele viame internete (bent jau man daugiau nepavyko rasti) nuotrauka su DP traukiniu. Vilniaus depe.
Tai viska, ka pavyko apie suos traukinius atknisti. Praktiskai nera abejoniu apie siu traukiniu tapatybe.

http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture


DP-13 vokiskas "Stettin" serijos dvieju vagonu dyz. traukinys. Dirbo Lietuvoje.
Is Rakovo

http://radikal.ru/F/s54.radikal.ru/i...f9c5c.jpg.html

Is interneto (ne DP-13, bet Stettin serija).

http://radikal.ru/F/s59.radikal.ru/i...3be3a.jpg.html

DP-14 ir DP-15 buvo panasus is isvaizdos, taciau skirtingu konstrukciju triju vagonu SVT 137 serijos traukiniai. DP-14 dirbo Lietuvoje, vokiska konstrukcine serija Köln, numeris SVT 137 855 . Del DP-15 (SVT 137 153, serija Leipzig) neaisku, ar dirbo Lietuvoje. DP-14 turejo elektrine pavara, DP-15 - hidrauline Dar vienas idomus dalykas - DP-15 galiniai ir prikabinamas vagonai remesi ant bendru vezimeliu. DP-14 nuotrauka yra www.parovoz.com:

http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/DRG_Class_SVT_137

1950 m. i TSRS pristatyti pirmieji pagal uzsakyma pagaminti GANZ gamykloje dyz. traukiniai, kuriems suteikta taip pat serija DP. Buvo 9 vnt. sesiu vagonu traukiniu. Todel ju numeracija buvo DP-01 iki 09.
Pirmieji trys buvo kitokios konstrukcijos, nei like sesi. T.y. pirmuju triju gabaritas buvo europinis. Nors nuotraukose sunku iskarto izvelgti ju skirtumus, kuriu nera daug ir nelabai jie matosi.

Geras puslapis, kuriame yra kokybiskiausios is esamu internete DP-0x, taip pat DP-1-3 traukiniu nuotrauku. Ir netik. Taip pat ir D, D1 spalvotu senu nuotrauku. Ir siaip daug gelezinkeliu nuotrauku.

http://gallery.balticrailpics.net/th...s.php?album=53
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Gal zinai, ar yra kas nors daroma del ju issaugojimo? Jei neklystu- minejai, kad siais metais 'Lietuvos gelezinkeliai ju atsisako" ir jie bus utilizuojami?
Nostalgiski dyzeliukai. Vaikysteje esu vaziaves. O dar visai neseniai Varenos stotyje maciau sveika ir gyva.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Kolega kalbate apie D1, cia jau kita istorija. Del krizes D1 s.m. pirma ketvirti dar bus eksploatuojami. O veliau manau ateitis ju aiski... Isoriskai jie dar neblogai atrodo, taciau salonas iki begalybes numodernizuotas...
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

TVR rašė:Kolega kalbate apie D1, cia jau kita istorija.
Matyt ne taip nuskaiciau :oops: :oops:
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Pagalvojau gal bus idomu. 2006m. pries remonta mano uzfiksuoti D1 variklinio skyriaus ir nusiaubtos valdymo kabinos kadrai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Sta viena gamykline nuotrauka.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Pirmasis garvežys Šiauliuose, 1871 m
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Vismantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 187
Užsiregistravo: 15 Bal 2006, 01:43
Miestas: Panevėžys

Standartinė Vismantas »

WWII vokiškas vagonėlis. Dabar ant jo "uždėta" cisterna. Tai buvo lengvo tipo kroviniams gabenti vagonėlis. Iš bendraminčiu vokietijoje gavome ir brėžinius kaip turėjo atrodyti. Vasara planuojama atstatyti taip kaip turėtu buti.

Dabartinis vaizdas

[img] pašalinta
Superku viską kas susiję su siauruoju geležinkeliu mob. 8611 27827.
Plačiau: http://forumas.sgk.lt/viewtopic.php?f=9&t=441