Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Mažvydas rašė:viskas sauniai ir graziai atlikta, bet vienoje vietoje galima buvo ir labiau pasistengti, t.y. isardyti ratus ir spykius cinkuoti naujai , bet cia tik tarp kitko
Tu metu Iz-49 ratu stipinai buvo dazomi o ne cinkuojami.
o cia tikrai taip? juk senesniu metu iz350 ir tai buvo cinkuoti ar ne?
Kaip su iz-350 senesniu metu nežinau, taciau pirmieji iz-49 buvo cinkuotais stipiniais, dazytomis virsutinemis galiniu amortizatoriu dalimis ir t.t. veliau buvo gaminami su dazytais stipinais, pilnai chromuotais galiniais amortizatoriais ir t.t. Kiek man teko matyti 1955-57m. iz-49, visu stipinai buvo dazyti, o taip pat ir mano pries isrenkant buvo dazyti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Is tiesu puikus darbas.Dziugu,kad restauratorius gilinasi i visus niuansus(chromavimas,dazymas,cinkavimas)restauruojant,atsizvelgia ,kaip buvo is tikruju butent tais gamybos metais.Linkiu kantrybes ir neskubet uzbaigiant si projekta