Puslapis 525

Parašytas: 11 Kov 2009, 20:01
auris344
Štai, prašau, gal kam daugiau pravers ji...

Parašytas: 12 Kov 2009, 19:53
varamas
Ačiū kolega.Tik va vėl iškilo klausimas :kodėl ilgųjų stipinų ilgiai tokie skirtingi -210,214,216mm?Gal kas esat išsiaiškinę šį reikalą?

Parašytas: 12 Kov 2009, 20:15
TVR
auris344 rašė:Štai, prašau, gal kam daugiau pravers ji...


Kam kartoti tai,kas jau buvo siame forume?
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... ht=#146121

Parašytas: 12 Kov 2009, 20:54
varamas
Nemanau ,kad tai labai blogai.Paieška ne visada duoda teigiamų rezultatų.

Parašytas: 13 Kov 2009, 07:57
gazas69
Šitą tema ir pradėjome plėtoti norėdami, kad viskas butų sudėta tvarkingai vienoje vietoje. Ir netektu lakstyti po visur ieškant informacijos.

Parašytas: 13 Kov 2009, 08:07
TVR
Sutinku, bet tam galima ideti nuoroda, o ne dubliuoti ta pati.

Parašytas: 25 Kov 2009, 21:43
Straideriss
teko matyti ,kad sios detales yra skirtingos .prasyciau ko nors pakomentuoti.

Parašytas: 30 Kov 2009, 12:30
Straideriss
dar sioks toks pastebejimas kaip matote nuotraukoje i cilindra isikisancios detales forma turi buti kvadrato formos . man siuo metu teko susidurti su apvale anga. sis skirtumas tarp iz 49 metu skirtumu ar tarp iz49 ir iz350 modeliu.

Parašytas: 30 Kov 2009, 13:56
Straideriss
noreciau suzioti kuris tipas kuriam modeliui priklauso

Parašytas: 30 Kov 2009, 14:09
TVR
Kiek man teko dometis. Tiek Iz-350 tiek Iz-49 cilindrai buvo su "langais" arba be ju ( DKW NZ350 taip pat turejo cilindrus su langais ir be ju). Cilindru profilis, ar jie su langais, ar be ju priklause nuo liejimo formos, kurioje jie buvo liejami. Jei liejimo forma sudetingesne cilindras buvo isliejamas iskarto (be "langu"), o jei paprastesnes formos, tada po isliejimo buvo uzsukami "langai".