Pirma partija dalių, kurios bus dažomos. Pasilikau lopšį, baką, sėdynę ir kitas smulkias dalis šiltesniems orams, kurias nesunku uždėti pabaigoje.
Smėliavau pas Arūną iš gariūnų kontoros. Čia telefonas, jei kam reiktų - 860776779. Malonus vyrukas. Toliau irgi pas jį smėliuosiu. Iš pradžių nugąsdino kaina, nes iš nuotraukos įvertino 370Lt. Bet faktas buvo 280Lt. Tai likau patenkintas.
Darbų greitis ir aptarnavimas - 10 balų. Atvežiau 12h, pasiėmiau 15h. Greit patys išsikrovė, padėjo susidėt.
Kokybė - 9 balai. Tik dėl to, kad kai kur mažiau užgriebta.
Bet visumoje viskas OK. Negėda rekomenduot.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Po smėliavimo seka gruntas. Naudojau Ranal Epo antikorozinį gruntą. 1.6l - 69Lt. Pirkau parduotuvėje Grestas. Dirba malonus konsultantai, pakalbėjom apie darbus, davė patarimų.
Iš pradžių pradėjau gruntuoti savo turėtu Record polivizatoriumi. Skylė 2.3mm. Tragedija. Ypač mažoms dalims. Daug pro šoną grunto, patiokų ir pan. Aišku ir rankos dar kreivos. Nes paskutiniu metu esu tik medžio apdailos darbus daręs. Tokias dalis galima sakyt dar neteko dažyt.
Tada kitą dieną nuvažiavau į tą pačią Grestas (nes aišku ir grunto jau nebeužteko) ir nusipirkau smulkesnį polivizatorių su 1 mm skyle, žemo spaudimo. Rezultatas tapo jau geresnis. Ir kaip dažnai būna į pabaigą darbų jau pradėjo gautis norima kokybė.
Šiaip ratlankius ir kitas stipriau išrūdijusias dalis planuoju prišveist ir dar kartą pergruntuot, kad apsilygintų paviršius.
Iš pradžių pradėjau gruntuoti savo turėtu Record polivizatoriumi. Skylė 2.3mm. Tragedija. Ypač mažoms dalims. Daug pro šoną grunto, patiokų ir pan. Aišku ir rankos dar kreivos. Nes paskutiniu metu esu tik medžio apdailos darbus daręs. Tokias dalis galima sakyt dar neteko dažyt.
Tada kitą dieną nuvažiavau į tą pačią Grestas (nes aišku ir grunto jau nebeužteko) ir nusipirkau smulkesnį polivizatorių su 1 mm skyle, žemo spaudimo. Rezultatas tapo jau geresnis. Ir kaip dažnai būna į pabaigą darbų jau pradėjo gautis norima kokybė.
Šiaip ratlankius ir kitas stipriau išrūdijusias dalis planuoju prišveist ir dar kartą pergruntuot, kad apsilygintų paviršius.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 371
- Užsiregistravo: 25 Spa 2009, 19:01
- Miestas: Joniškis
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Šaunus projektas. Patinka man labai, jog nuosekliai aprašyta darbų eiga, parašyta kokios priemonės naudojamos, kas parūpina dalių tam tikrų,rekomendacijos ir t.t. Informatyvūs pranešimai padeda išvengti bereikalingų klausimų " kur smeliavai" " kur cinkavai" kokį gruntą naudojai" ir t.t Malonu sekti šį projektą.
Domina Kovrovec K-58 remas su dokumentais,bei kitos detalės nuo šio motociklo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 404
- Užsiregistravo: 08 Lie 2007, 01:08
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
manciusm rašė:Pirma partija dalių, kurios bus dažomos. Pasilikau lopšį, baką, sėdynę ir kitas smulkias dalis šiltesniems orams, kurias nesunku uždėti pabaigoje.
Smėliavau pas Arūną iš gariūnų kontoros. Čia telefonas, jei kam reiktų - 860776779. Malonus vyrukas. Toliau irgi pas jį smėliuosiu. Iš pradžių nugąsdino kaina, nes iš nuotraukos įvertino 370Lt. Bet faktas buvo 280Lt. Tai likau patenkintas.
Darbų greitis ir aptarnavimas - 10 balų. Atvežiau 12h, pasiėmiau 15h. Greit patys išsikrovė, padėjo susidėt.
Kokybė - 9 balai. Tik dėl to, kad kai kur mažiau užgriebta.
Bet visumoje viskas OK. Negėda rekomenduot.
Del smeliavimo su viskuo sutinku, tikrai malonus ir paprastas zmogus dirba,o man nespejus atsiimt daliu, dar ir atveze jas i miesta.
+37063949315
Visada domina automobiliu valstybiniai numeriai.
Visada domina automobiliu valstybiniai numeriai.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Klausimas dėl duslintuvų.
Pas mane buvo tokie duslintuvai, kurie turbūt buvo pritaikyti nuo kažko. Yra ausys, kurios nenaudojamos (foto apvesta), nėra jie tarpusavyje sujungti kaip rodo kataloge. Nors tokiais pačiais duslintuvais buvau radęs pora foto internete.
Kaip galvojat, ar tada gamykloje dėjo ką turėjo? Ar čia vietinis tiuningas?
Gal kas nors turit/galit gauti naują komplektą? Arba gero stovio man tinkančių. Būsiu dėkingas - į PM.
Pas mane buvo tokie duslintuvai, kurie turbūt buvo pritaikyti nuo kažko. Yra ausys, kurios nenaudojamos (foto apvesta), nėra jie tarpusavyje sujungti kaip rodo kataloge. Nors tokiais pačiais duslintuvais buvau radęs pora foto internete.
Kaip galvojat, ar tada gamykloje dėjo ką turėjo? Ar čia vietinis tiuningas?
Gal kas nors turit/galit gauti naują komplektą? Arba gero stovio man tinkančių. Būsiu dėkingas - į PM.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 188
- Užsiregistravo: 25 Geg 2006, 20:51
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
greiciausiai tai vietinis tiuningas - remontuoti kazka praeityje, nes labai jau panasus i orginalius
862358722
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
manciusm rašė:Klausimas dėl duslintuvų.
Pas mane buvo tokie duslintuvai, kurie turbūt buvo pritaikyti nuo kažko. Yra ausys, kurios nenaudojamos (foto apvesta), nėra jie tarpusavyje sujungti kaip rodo kataloge. Nors tokiais pačiais duslintuvais buvau radęs pora foto internete.
Kaip galvojat, ar tada gamykloje dėjo ką turėjo? Ar čia vietinis tiuningas?
Gal kas nors turit/galit gauti naują komplektą? Arba gero stovio man tinkančių. Būsiu dėkingas - į PM.
Turiu identiska pora duslintuvu. Parkeliavo taipogi su mt 10 . Forume aptarinejo tokius pat, tik kiek pamenu bendros isvados nepriejo...
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Kol kas tikiu, kad buvo laikas, kai su tokiais duslintuvais leido į apyvartą tiesiai iš gamyklos. Buvęs šeimininkas teigė, kad jokių tiuningų nedaręs. O ir užsienio foto randu panašių duslintuvų.
Kad virintų kažkas ausis, nupjaudinėtų sujungimus, viską gražiai padarytų, nuchromuotų - nerealu.
Kad virintų kažkas ausis, nupjaudinėtų sujungimus, viską gražiai padarytų, nuchromuotų - nerealu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Dėjo žmonės bet kokius duslintuvus ir tiek. Aukštesnėje nuotraukoje- nuo IŽ, jūsiškiai- nuo Miinsk.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 879
- Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Štai Dnepr MT10 (36), Dnepr MT11, Ural M66, Ural M67 (36), IMZ 8.103 duslintuvai (nuotraukoje ural alkūnės).
P.S Paskutinėje autoriaus pateiktoje nuotraukoje KMZ K 650, Dnepr MT9, pirmųjų MT 10 gaminimo metų t.y. 1974 duslintuvai, kurie vėliau buvo pakeisti į šioje nuotraukoje parodytus.
P.S Paskutinėje autoriaus pateiktoje nuotraukoje KMZ K 650, Dnepr MT9, pirmųjų MT 10 gaminimo metų t.y. 1974 duslintuvai, kurie vėliau buvo pakeisti į šioje nuotraukoje parodytus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Naudotos ir naujos Ural/Dnepr/K750/Jawa/Iž detalės
Dalių smėliavimas;
Aliuminio stikliavimas, poliravimas;
Paruošimas chromavimui.
Dalių smėliavimas;
Aliuminio stikliavimas, poliravimas;
Paruošimas chromavimui.