Puslapis 624

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 31 Spa 2017, 20:46
aivaras.
Kompresijos nebuvimą tikrai paaiškintu netinkamai sustatytos paskirstymo mietkės.
Pamastymui : gal dėl to gali būti kaltas blogas hidrokompensatorius, neleidžiantis visiškai pilnai užsidaryti vožtuvui?

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 31 Spa 2017, 21:05
Vima
Geras pastebėjimas. Teisingai, aš gi matavau kompresiją varikliui, kuris daug metų buvo nekurtas, todėl ir ta kompresijos vertė klausimas kiek yra tiksli. Kodėl priekiniai taip pasėdę, manau aišku. Galinių atveju ko gero galėjo sužaisti hidrokompensatoriai. Čia tokia konstrukcija, kad jei jame nėra slėgio, tada vožtuvas turėtų neatsidaryti arba atsidaryti ne pilnai. Gal su jais viskas buvo tvarkoje iš pat pradžių..

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 31 Spa 2017, 22:25
kęstutis
Truputį išmąstytos teorijos. Variklio darbo ciklai : įsiurbimas - vožtuvas atidarytas, suspaudimas - vožtuvai uždaryti, darbas- vožtuvai uždaryti, išmetimas - vožtuvas atidarytas. Kompresija gaunama suspaudimo takto pabaigoje. Taigi ir peršokus dantukui kompresijai tiesioginės įtakos neturi, nes atidarymas toli toli. Na jei įpylus skysčio jis nesisunkia tai patikėti kad ten tiek dingsta kompresija - neįtikėtina. Dėl kompensatorių tai jie nuo stovėjimo gali tik sutrumpėti , tai vožtuvo pakabinti kaip ir neįmanoma.
Stūmoklių matavimus jums turėjo atlikti firmoje. Matuoja cilindrų elipsę su vidmačiu ir tuo pačiu stūmoklių sijonus ,nes jie ir vaikšto išdulusioje elipsėje. Žinoma tie sijonai kompresijai įtakos neturi.

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 01 Lap 2017, 09:16
Vima
Taip, sijonus jie pamatavo kartu su cilindrais ir sakė, jog dar viskas tvarkoje. Čia aš pats žinių vardan bandau viską matuoti, ką galiu :)

Kam tada reikalinga matuojant kompresiją pilnai atidaryti oro padavimo sklendes? Jei hidrokompensatorius pasėdęs, tokiu atveju nepilnai, arba gal visiškai neatsidaro vožtuvai (čia reikia žiūrėti gyvai). Ar gali būti taip, jog tokiu atveju ne pilnai užsipildo degimo kamera nauju mišiniu, ko pasekoje ir suspaudimas gaunamas mažesnis? ar labai į pievas čia aš ? :geda2:

Dėl to peršokusio dantuko, tai ar negali būti taip, jog suspaudimo pradžios metu vožtuvai dar nėra visiškai užsidarę ir dalis oro pašalinama iš kameros. Kai sukau starteriu variklį šiaip girdėjau kažkokį švilpimą iš priekinių cilindrų, pradžioj pagalvojau kad blogai prisukau kompresijos matuoklį, bet ten viskas buvo ok. Daug maž pamenu į kurią pusę buvo tas peršokimas, bet dabar sumodeliuoti atgal visą darbo ciklą (cilindrų padėtis, sukimosi kryptį ir fazes) kai viskas išardyta atrodo kebloka... :?

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 01 Lap 2017, 09:45
kęstutis
Jūsų teiginiai teisingi, jei prarandamas dalis isiurbto oro kompresijai įtakos turės. Kas dėl atidarytų sklendžių, tai nežinau, nes variklis dirbdamas tuščiomis apsukomis dirba prie vos ne visai uždarytos droselio sklenės ,bet juk kompresija nuo to nesumažėja. Jūsų atvėju minėjote kad ant tuščių dirbo tik du cilindrai,tai faktas kad trūksta kompresijos tuo pačiu ir matavimai paantrino. Žinau tik tiek, jei pacientui bus nustatyta netiksli diagnozė, po operacijos gali sunkiai vaikščioti.

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 01 Lap 2017, 10:13
Vima
Vat man ir įdomu pasidarė, kodėl matuojant kompresiją reikalauja pilnai atsukti akseleratoriaus rankeną. Būtų visai įdomu paeksperimentuoti matuojant su uždaryta (laisva eiga) ir pilnai atidaryta, ar skirtųsi parodymai. Gaila nelabai turiu šiuo metu tinkamo paciento po ranka :gydyti:

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 01 Lap 2017, 13:42
kęstutis
Vima rašė:Vat man ir įdomu pasidarė, kodėl matuojant kompresiją reikalauja pilnai atsukti akseleratoriaus rankeną. Būtų visai įdomu paeksperimentuoti matuojant su uždaryta (laisva eiga) ir pilnai atidaryta, ar skirtųsi parodymai. Gaila nelabai turiu šiuo metu tinkamo paciento po ranka :gydyti:

Manau jei pacientas gerai pagyvenęs ar prieš infarktinės būsenos tada skirtumas gali būti nes jo kvėpavimas sutrikęs - silpniau pučia, silpniau traukia . Bet jei pacientas jaunas ar jo širdis persodinta to neturėtu būti. :gydyti:
Kas dėl kompensatorių bėdų, nėra tekę girdėti kad jam sugedus nustotų dirbęs cilindras. Jam sugedus barška variklis, bet trauka nedigsta. Tų kompensatorių vaikščiojimas nėra didelis, manau yra paskaičiuota kad jam sugedus liktų minimalios atsidarymo normos. Yra tekę bendrauti su motoristu dėl variklio tepalo deginimo, nes degino daug. Jo teigimu daugelį atvėju pakeitus tik žiedus ši problema nedigsta ir tepalo sunaudojimas dalinai lieka. Jo nuomone jei seno honingo įbrėžimų nebesimato - jau reikia šlifuoti. Mano atvėju remontuojant smartą buvo lengviau, nes išardžius radau problemą -prikepusius žiedus ,bet honingas matėsi. Pakeitus žiedus užsikišo tepalo sudeginimas visiškai. Na pas Jus jei matuodami bėdų nerado , sudėsit naujus žiedus - tarpeliai bus mažesni ,tikėkimės kad tvarkingai surinkus viskas bus gerai.

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 01 Lap 2017, 15:46
Stumoklis24
Vima rašė:Vat man ir įdomu pasidarė, kodėl matuojant kompresiją reikalauja pilnai atsukti akseleratoriaus rankeną. Būtų visai įdomu paeksperimentuoti matuojant su uždaryta (laisva eiga) ir pilnai atidaryta, ar skirtųsi parodymai. Gaila nelabai turiu šiuo metu tinkamo paciento po ranka :gydyti:

Pries 2 metus matavau savajam 1989 metu Suzukiui GS 850 G kompresija. Tiesiog buvo idomu, o ir variklis jau darbo mates. Kaip matuoti neznojau ( neatsukes pilnai akseleratoriaus rankeną ). Tada cilindrai rode 7 - 6 - 6.5 - ir gal net 5. pagalvojau eina na..............
KAi pazystamas pasake atsukti rankena, rezultatai soktelejo. Kompresija 10 - 9.5 -9- 10.5 na kazkas panasaus. Mane tas tenkino labai. Tai tiek praktikos.

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 01 Lap 2017, 21:13
Vima
Vat kažko panašaus aš ir tikėjausi, nes kompresijos vertė nuo paduodamo mišinio kiekio turėtų skirtis. Na pakeisiu žiedus, patikrinsiu galvutes, surinksiu ir tada žiūrėsiu. Tikėsiuosi, kad antrą kartą ardyti nereikės :)

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Parašytas: 01 Lap 2017, 22:07
Stumoklis24
Tu rasyk, ardyk, tikrink, cia vienas is idomiausiu projektu. Geras, tavrkingas, aiskus aprasymas. Isardysi, surinksi, jei prireiks vel isardysi, nieko tokio. Man ir mano Suzukio remontui pravers visa tai :puiku: :puiku: :puiku: :puiku: